1. Manchester City
2. Arsenal
3. Manchester United
4. Aston Villa
5. Liverpool
6. Tottenham
7. Newcastle
8. Chelsea
9. West Ham
10. Brighton
11. Everton
12. Crystal Palace
13. Wolves
14.Fulham
15. Nottingham Forrest
16. Ipswich
17. Bournemouth
18. Brentford
19. Leicester
20. Southampton
Tabelltips 24/25
-
- Moderator
- Liker gitt: 4648
- Liker mottatt: 4658
Jeg tar en @Rød Pølse og tipper fasiten her:
1. Manchester United
2-20. De andre

1. Manchester United
2-20. De andre
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pancho P, Pwint, Rød Pølse, Can2, Pink Final, Belfastboy, Tringe, Blodfink
Kunstig intelligens har svaret og er enig med meg i at United får tredje plass. 
https://www.nettavisen.no/sport/kunstig ... 95-1944395
https://www.nettavisen.no/sport/kunstig ... 95-1944395
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Andtho01, Rød Pølse, Can2, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Topic author - Moderator & Donor
- Liker gitt: 20311
- Liker mottatt: 21499
Hadde vært jævlig deilig med Pool nedtur men tror dei har for bra kollektiv.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Pancho P, Can2, Blodfink
Hate Glazer love United
-
- Donor
- Liker gitt: 28592
- Liker mottatt: 20250
Skal ikke kimse av han derre KI 

post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Pancho P, Can2, Blodfink
Hvis det kan kalles nedtur å havne utenfor topp 4 føler jeg meg ganske trygg på nedtur for Liverpool. Scouserne blir i hvert fall rævkjørt på drømmenes teater 1. september, men de har nok et for godt kollektiv til å rykke ned 
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Pwint, Pink Final, Pancho P, Spirograf1, Can2, Blodfink
Football, bloody hell!
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 3993
- Liker mottatt: 17265
1. Arsenal
2. Manchester City
3. Liverpool
4. Tottenham
5. Manchester United
6. Aston Vila
7. Chelsea
8. Newcastle
9. Brighton
10. Crystal Palace
11. West Ham
12. Fulham
13. Brentford
14. Everton
15. Bournemouth
16. Ipswich
17. Wolverhampton
18. Nottingham Forest
19. Southampton
20. Leicester
Som jeg skrev i sesongtråden - blir verken overrasket om vi blir nummer 3 eller nummer 8. En 4-5.plass vil uansett være en betydelig forbedring fra fjoråret. De første 4-5 kampene vil fortelle oss mye om hvor vi bør legge forventningene, tror jeg.
Egentlig helt åpent bak Arsenal og City. Tror Spurs og Villa blir minst like sterke i år, skeptisk til Newcastle men de kan konse på ligaen uten Europa. Brighton og Palace er dark horses. Fra 13 og ned tror jeg også det blir jevnt. Tror både Bournemouth og Wolves av de "etablerte" får det tungt. Everton klarer seg nok akkurat, spørs bare hvor mange poeng de får i trekk denne sesongen...
2. Manchester City
3. Liverpool
4. Tottenham
5. Manchester United
6. Aston Vila
7. Chelsea
8. Newcastle
9. Brighton
10. Crystal Palace
11. West Ham
12. Fulham
13. Brentford
14. Everton
15. Bournemouth
16. Ipswich
17. Wolverhampton
18. Nottingham Forest
19. Southampton
20. Leicester
Som jeg skrev i sesongtråden - blir verken overrasket om vi blir nummer 3 eller nummer 8. En 4-5.plass vil uansett være en betydelig forbedring fra fjoråret. De første 4-5 kampene vil fortelle oss mye om hvor vi bør legge forventningene, tror jeg.
Egentlig helt åpent bak Arsenal og City. Tror Spurs og Villa blir minst like sterke i år, skeptisk til Newcastle men de kan konse på ligaen uten Europa. Brighton og Palace er dark horses. Fra 13 og ned tror jeg også det blir jevnt. Tror både Bournemouth og Wolves av de "etablerte" får det tungt. Everton klarer seg nok akkurat, spørs bare hvor mange poeng de får i trekk denne sesongen...
post liked by: Blodfink
Geordie Arabia...

Tipper og delvis med hjertet hva angår United.
Arne Slot er taktisk veldig lik De Zerbi. Det funker bra, så lenge lag presser de høyt som de ønsker. Jeg håper at PL skjønner tegninga og lar være å presse Liverpool for høyt, og at de i tillegg vil slite uten en skikkelig god CDM. Man får bare håpe.
Newcastle slipper å spille i Europa, og har en skikkelig god stall. Villa tror jeg kan gå på samme smell som Newcastle gjorde med å balansere PL og CL i fjor. Det kan bli et tøft kampprogram for dem.
Jeg har et stort håp om at noe skjærer seg i Arsenal-garderoben. De har gjort enorme fremskritt og blitt et av verdens beste lag, men har fortsatt ikke klart å ta det store steget. Hvor lenge skal de "utvikle" seg før det begynner å tære på at man ikke vinner noe? Forhåpentligvis slår prosjektet sprekker rundt nyåret. Men det er stort sett ren drømmetenkning.¨
City er City og Pep er Pep. Selv om de avgir noen poeng før jul, vinner de gjerne 10 kamper på rappen når april/mai nærmer seg, og da er det nesten umulig for resten å henge med. Eneste håpet jeg øyner der er at høringen skaper ustabilitet og friksjon innad.
Burde kanskje tatt med Chelsea, men jeg klarer ikke vurdere det seriøst uten å tenke på hvor mye misnøye det må bli innad i den troppen mtp antall gode spillere som ikke engang får plass på benken - verken sportslig eller fysisk. Kan slå begge veier, jeg tipper det blir kaos etter hvert.
1. City
2. United
3. Arsenal
4. Newcastle
5. Liverpool
6. Spurs
Palace tror jeg kan imponere under Glasner i år. Vår tidligere Henderson var strålende og atter en gang en av ligaens beste keepere (som i Sheffield United) da han kom inn etter Johnstone (en annen tidligere disippel) sin skade i fjor. Og nå har han overtatt trøyenr. 1, så de kan bli interessante å følge for min del.
Resten gidder jeg ikke vurdere, blir for mange tilfeldigheter.

Tipper og delvis med hjertet hva angår United.
Arne Slot er taktisk veldig lik De Zerbi. Det funker bra, så lenge lag presser de høyt som de ønsker. Jeg håper at PL skjønner tegninga og lar være å presse Liverpool for høyt, og at de i tillegg vil slite uten en skikkelig god CDM. Man får bare håpe.
Newcastle slipper å spille i Europa, og har en skikkelig god stall. Villa tror jeg kan gå på samme smell som Newcastle gjorde med å balansere PL og CL i fjor. Det kan bli et tøft kampprogram for dem.
Jeg har et stort håp om at noe skjærer seg i Arsenal-garderoben. De har gjort enorme fremskritt og blitt et av verdens beste lag, men har fortsatt ikke klart å ta det store steget. Hvor lenge skal de "utvikle" seg før det begynner å tære på at man ikke vinner noe? Forhåpentligvis slår prosjektet sprekker rundt nyåret. Men det er stort sett ren drømmetenkning.¨
City er City og Pep er Pep. Selv om de avgir noen poeng før jul, vinner de gjerne 10 kamper på rappen når april/mai nærmer seg, og da er det nesten umulig for resten å henge med. Eneste håpet jeg øyner der er at høringen skaper ustabilitet og friksjon innad.
Burde kanskje tatt med Chelsea, men jeg klarer ikke vurdere det seriøst uten å tenke på hvor mye misnøye det må bli innad i den troppen mtp antall gode spillere som ikke engang får plass på benken - verken sportslig eller fysisk. Kan slå begge veier, jeg tipper det blir kaos etter hvert.
1. City
2. United
3. Arsenal
4. Newcastle
5. Liverpool
6. Spurs
Palace tror jeg kan imponere under Glasner i år. Vår tidligere Henderson var strålende og atter en gang en av ligaens beste keepere (som i Sheffield United) da han kom inn etter Johnstone (en annen tidligere disippel) sin skade i fjor. Og nå har han overtatt trøyenr. 1, så de kan bli interessante å følge for min del.
Resten gidder jeg ikke vurdere, blir for mange tilfeldigheter.
post liked by: RedTrafford, Pangaea, Jan Erik, Can2, Blodfink
Nesten rystende hvor langt unna sannheten man kan kommePwint wrote: 11 Aug 2024, 13:36 1. Manchester City
2. Arsenal
3. Manchester United
4. Aston Villa
5. Liverpool
6. Tottenham
7. Newcastle
8. Chelsea
9. West Ham
10. Brighton
11. Everton
12. Crystal Palace
13. Wolves
14.Fulham
15. Nottingham Forrest
16. Ipswich
17. Bournemouth
18. Brentford
19. Leicester
20. Southampton
post liked by: Andtho01, Blodfink, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Topic author - Moderator & Donor
- Liker gitt: 20311
- Liker mottatt: 21499
Andtho01 wrote: 10 Aug 2024, 20:53 Kjør på med deres tabelltips for pl denne sesongen.
1. 115
2. Arsenal
3. Pool
4. Manchester United
5. Tottenham
6. Aston Villa
7. Newcastle
8. Chelsea
9. Westham
10. Crystal Palace
11. Brighton
12. Everton
13. Wolverhampton
14. Brentford
15. Fulham
16. Leicester City
17. Bournemouth
18. Nottingham Forest
19. Southampton
20. Ipswich Town
post liked by: Pwint, Blodfink, Pink Final
Hate Glazer love United
-
- Moderator
- Liker gitt: 4648
- Liker mottatt: 4658
Jeg er fornøyd med at jeg kun bommet på en plasseringSpirograf1 wrote: 11 Aug 2024, 14:35 Jeg tar en @Rød Pølse og tipper fasiten her:
1. Manchester United
2-20. De andre
![]()
post liked by: Can2, Pancho P, Andtho01, RedTrafford, Blodfink, Rød Pølse, Pink Final, Pwint, Belfastboy
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 40827
- Liker mottatt: 30308
Traff på 3 - Newcastle, Aston Villa og Everton.Pink Final wrote: 10 Aug 2024, 21:06 1 Arsenal
2 Manchester C
3 Manchester U
4 Liverpool
5 Newcastle
6 Aston Villa
7 Chelsea
8 Tottenham
9 West Ham
10 Brighton & Hove A
11 Crystal Palace
12 Wolverhampton
13 Everton