Hvem vil dere kjøpe?

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Stemmer det med Saul N, ikke fornøyd med back-rollen, han var tilbake på midtbanen med scoring sist runde riktignok. Simeone er nervøs for å miste ham.

Ville vært litt av en signering altså :thumb_up:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Miranchuk er siste på ryktebørsen visstnok. Scora både borte og hjemme mot Juventus i CL.

Offensiv midt.

https://www.transfermarkt.co.uk/aleksey ... /255450[hr][/hr]
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Braut H vil jeg ikke kjøpe...Klar for Dortmund...Hadde litt lyst til å se ham for oss, men skitt au.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Grealish med et nydelig mål i dag igjen, jeg skulle gjerne sett ham i Uniteds farger.

Inn med ham i et 4-3-3 system, der han spiller til venstre bak Rashford.

Williams-Grealish-Rashford høres ikke så galt ut neste sesong.

Og https://www.transfermarkt.co.uk/dejan-k ... ler/431755, inn,

han kunne spilt til høyre både på midten og fremme, og som tier i 4-2-3-1, disse to scorer jo noen mål, så kanskje vi bare skulle blåse i spiss, og satse på 5-6 mål fra Grealish, 8-10 fra Kulusevski, 20 fra Rashford, 20 fra Martial, 5-6 fra James, 15 fra Greenwood, 4-5 fra McTominay og 10-15 mål fra resten av troppen. Da har vi et snitt på 2-3 mål pr PL-kamp.

Pogba er ikke med i disse planene, men om han blir neste år, så burde denne troppen klare 100 mål i PL.

Edit: Kulusevski er tapt for lengst, og spørs om Martial klarer 20 mål ...
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Maddison og Grealish, to stk. jeg gjerne kjøper, med hvert sitt knallmål i dagens runde, grei måte å starte 2020 på for disse.
LUHG!
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

1. pri
Koulibaly
Ndidi
Grealish
Sancho
Lautaro Martinez

2. pri
Upamecano
Florentino Luis
Maddison
Zyiech
Jimenez

3. pri
Ferro/Dias
Rice
Havertz
Jota
Cavani

Handleliste. Hadde selvsagt foretrukket at samtlige i 1. pri ble hentet, men jeg mistenker at Kolibaly og Sancho havner i City, og Martinez blir. Grealish og Ndidi bør vi kanskje ha en viss mulighet til å hente. Dermed må en ny venstrebeint ving, spiss og stopper hentes fra lavere hold. Upamecano er kanskje mulig, men jeg har lest en del rykter om han og Arsenal. Eventuelt snappes han opp av Barca eller Bayern. Luis går til City, han også. Tror kanskje Ziyech kunne vært aktuell, men jeg tviler på at United er ute etter han. Jimenez er jo en mulighet, og det kan fort skje at han hentes inn som et alternativ til dagens spisser. Da gjenstår stopper og ving, og Jota + en av Dias og Ferro hadde vært godt nok.

Så, realistisk tips:
Dias
Ndidi
Jota
Grealish
Jimenez
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Harry Greaves wrote: 20 Jan 2020, 15:36 Upamecano
Skulle gjerne sett ham i United. Ellers mye bra på listene dine
Harry Greaves wrote: 20 Jan 2020, 15:36 Florentino Luis
, Jepp.

Unge Camavinga ville også vært en flott signering (DM)

Haaland au :hah: :angel:
LUHG!
User avatar

Harry Greaves
Posts: 371
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 21
Liker mottatt: 472

Må innrømme at både Luis og Upamecano er spilt med på FM først og fremst. Resten har jeg relativt god kål på. Men Luis sies å være et megatalent IRL, og Upamecano har alle de fysiske forutsetningene som skal til for å bli den Bailly vi aldri fikk.

Etter at jeg gikk over til *hysjIPTVhysj* så har jeg fått med meg en del italienske kamper, og Lautaro Martinez er en jævel av en fotballspiller. Heslig type med en rå intensitet og målteft, en sånn fyr man vil ha med i en krig. Soleklart førstevalg for meg, på spissplass.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Jeg følger definitivt ikke så mye med på annen fotball nå som jeg gjorde for 10 år siden. Da var det FM og you name it. Hadde greie på alle spillere. Nå er det mye mindre av det. Så jeg aner ikke hva som finnes av spillere der ute, bortsett fra de mest kjente. Men det må jo finnes et par spillere der som vi kan hente nå i Januar?
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Jeg kaster ut ett navn uten at jeg vet nok om spilleren;
Luka Jovic - RM. 22 år. Storspilte i Bundesliga. Sliter benk i La Liga. Leie med opsjon?
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Jovic har i alle fall jeg ønsket siden 2018. Står om ham lengre opp i tråden.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Cavani 25 mill pund leser jeg.
LUHG!

Deleted User 367

Vet ikke hvor mange lag Inter har tenkt seg, men de er jo interessert i de aller fleste, også Paul Pogba. Hva med en byttehandel ? Lautaro Martinez og Skrinlar til United og Pogba motsatt?
Vi mister en spiller som jeg mener ikke er til stede og får to knallspillene som jeg tror vil levere.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Sir Keane wrote: 21 Jan 2020, 17:18 Lautaro Martinez og Skrinlar
Var veldig lysten på Milan Škriniar for et par år siden, men han duppa litt i form, virker å være tilbake i godt slag denne sesongen.

Lautaro Martinez er veldig spennende, 22 år og scorer hvert 140 minutt i Serie A, hvert 104 minutt i CL.

Jeg hadde tatt den byttehandelen selv jeg.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Camavinga...DM, (Stade Rennais, el. bare Rennes)

Verdens lengste venstrebein ser det ut til, men ender i Real?

For en spiller dette kan bli, debuterte 16 år gammel.

Har posta ham før, men gjør det igjen, OGS må vel ha fått med seg denne ungen?

LUHG!
User avatar

aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Jeg tenker vi er tre klassespillere unna å se ut som et topplag.
(Å matche toppnivået til Liverpool/City med 100 poeng er nok urealistisk neste sesong uansett hva som skjer, men med tre klassesigneringer bør vi komfortabelt ta plassen bak dem, eller kanskje utfordre en av dem om de ikke er på sitt aller beste. Og da kan vi forhåpentligvis få på plass de siste bitene av puslespillet sommeren 21.)

Forutsetninger for vinduet: Skal vi ta innpå Liverpool og City må vi bruke mer penger enn dem eller handle smartere. Woodward har sagt hele tiden at han støtter Solskjær, det bør bevises med en åpen lommebok til sommeren. I tillegg selger vi mest sannsynlig Pogba, og minst et par av Lingard/Jones/Smalling/Rojo/Sanchez. Pengene bør ikke være en begrensning til sommeren.

Handler vi tre toppspillere blir det vanskelig å ta ut en definitiv førsteellever. Men over 60 kamper kommer det garantert skader, karantener og behov for hvile spillere. Og det hadde ikke skadet om det faktisk hadde vært konkurranse om plassene.

Ønsker:

En høyreving i toppklasse.
Vi har ikke hatt en naturlig høyreving av høy klasse i klubben siden Valencia var ving. James har gjort noen gode kamper denne sesongen, men han serut som han passer bedre på venstre - og er nok ikke ment å skulle starte de fleste kampene.

Sancho er drømmeovergangen, men jeg vet om det er realistisk.

En midtbanespiller som kan spille både indreløper og 10-er.
Det ryktes at klubben har utlyst opsjonen på forlengelse med Matic. Da har vi fire gode spillere til tre plasser: Bruno/Mctominay/Fred/Matic. Vi skal spille minst 50-60 kamper neste sesong, og Matic har nok begrenset kapasitet, så vi trenger minst en til. Bruno er den eneste av disse som fungerer som 10-er i 4-2-3-1. En spiller som kan være indreløper 10-er trengs derfor.

Jeg liker tanken på Grealish, og han bør være mulig å hente.

En verdensklassespiss.
Martial har tidvis vært god, men hans gjennomsnittlige prestasjoner har vært i en annen klasse enn Kane/Aguero/Firmino/Aubameyang.
Rashford har sett bedre ut på kanten.
Greenwood ser ikke moden nok ut til å være et alternativ fra start enda.
Ighalo har vært vesentlig bedre enn jeg fryktet, men er et stykke unna verdensklasse.

Vi trenger en toppspiss som kan være førstevalg. Med tanke på hvor mange kamper vi skal spille neste sesong bør det være mulig å gi både Martial og Greenwood nok spilletid selv om vi kjøper et nytt førstevalg.

Werner hadde vært gøy. Ser lite bundesliga, men tallene hans er fantastiske. Ellers ha ryktene om Kane begynt å gå. Kan forstå det om han ønsker å forlate Tottenham. Men han kommer garantert til å koste mer enn det er forsvarlig å bruke på en spiller som allerede som 26-åring begynner bli alvorlig skadeplaget.

(Ja, jeg har hatt hjemmekontor i en uke og er distrahert |P )
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

aregran wrote: 19 Mar 2020, 13:56 (Ja, jeg har hatt hjemmekontor i en uke og er distrahert )
Haha, herlig! :P

Jeg tror på ryktene om at Kane er klar for å forlate Tottenham til fordel for en annen engelsk klubb. Det skal sies at både Kane og Son sikkert rekker en del kamper nå på slutten av sesongen og da er laget plutselig med i kampen om topp 4 igjen. Og kanskje er han villig til å gi klubben enda et (eller flere) år hvis de klarer topp 4? Men tror kanskje ikke det. Om han får det rette tilbudet, så tror jeg han er meget lysten på å dra. Jeg er uansett positiv til Kane, men han vil koste mye, mye penger.. og ikke bare det, men det vil også si at vi på en måte gir opp Martial. Sistnevnte orker sikkert litt konkurranse og å være i en utfordrerposisjon, men maks en sesong.. så flytter han nok på seg.

Men om selveste Harry Kane skal skifte klubb, så håper jeg vi gjør det som skal til for å sikre oss underskriften hans! Og om Pogba blir værende så kan vi faktisk smelle av litt penger på topp for da holder midtbanen nivå i enda en sesong. I tillegg kan vi sikkert klare oss med de midtstopperne vi har, så Kane og Sancho eller Grealish hadde virkelig vært noe.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Lingard wrote: 19 Mar 2020, 22:29Harry Kane
Ser for lite kamper til å mene så mye om Kane. Alderen og skadene tilsier at United skal holde seg unna. Men han fremstår for meg som en ekstremt klinisk spiss, som jo er mangelvare i United. Martial og Rashford har hatt en god sesong - for all del - men spesielt klinisk er de jo ikke; hvor mange sleivspark og tråkk på ballen har vi ikke sett denne sesongen? Så med tanke på hva United har av spisser i dag, så er Kane utvilsomt en forbedring.

Men oppi alt dette snakket om at United må kjøpe spiss, så må man ikke glemme at United har Greenwood…
Post Reply