Rúben Amorim
Der fikk vi vel mer eller mindre bekreftet at spillere som ikke er 100% dedikert til prosjektet må finne seg ny arbeidsgiver. Ornstein har gode klubbkilder. Nå begynner hjerteoperasjonen 
post liked by: Can2, Andtho01, Vidar Dale Fjeld, Pwint, Buchan, Blodfink, Tringe, Spirograf1
Football, bloody hell!
-
- Liker gitt: 491
- Liker mottatt: 1540
Musikk i mine ører...hvem vil ha med seg spillere som ikke godtar en managers laguttak. Da stiller du deg selv over han i hierarkiet...med andre ord, ingen tillit til han som manager.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Buchan, Can2, Blodfink, Tringe, Spirograf1
@Vidar Dale Fjeld, nei, det er helt unødvendig å bruke Instagram til denslags. Hva hjelper det? Å få klubber på banen med tilbud?
Regner med det har blitt brukt utestemme fra Ruben...
Regner med det har blitt brukt utestemme fra Ruben...
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Buchan, Blodfink, Can2
Napoli har vel greit med penger etter seriegull og CL neste sesong, Boehly er sikkert ikke mindre kjøpekåt denne sommeren. Her er det gode muligheter for et godt salg.
Dette sender et ganske tydelig signal til resten av spillergruppa. Jeg liker det, selv om vi mister en talentfull spiller. På tide å røske opp i ukulturen.
Dette sender et ganske tydelig signal til resten av spillergruppa. Jeg liker det, selv om vi mister en talentfull spiller. På tide å røske opp i ukulturen.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint, Buchan, Blodfink, Can2, Tringe, Spirograf1
Football, bloody hell!
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 40427
- Liker mottatt: 29966
Om Ruben Amorim klarer å kjøre en rettferdig linje, og gjeninnfører høy moral - all ære til ham.
Jeg har digga Garnacho.
Jeg digger Amorim også.
Og manager må være sjefen.
Jeg har digga Garnacho.
Jeg digger Amorim også.
Og manager må være sjefen.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Buchan, Blodfink, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
@Pink Final, vi vet jo ikke, og får sikkert aldri vite, den hele og fulle sannhet om hvordan det er bak kulissene. Amorim kan være en usikker og svak leder for alt vi vet (usannsynlig), og Garnacho kan ha gode grunner for måten han er på.
Om og når han forsvinner, blir det et sportslig savn.
Da blir det ekstra viktig å erstatte ham med en riktig type.
Om og når han forsvinner, blir det et sportslig savn.
Da blir det ekstra viktig å erstatte ham med en riktig type.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Buchan, Blodfink, Can2, Rød Pølse, Pwint
-
- Liker gitt: 2498
- Liker mottatt: 10028
Helt greit det, vi holder tross alt med Manchester United, ikke med Garnacho FC.
Treneren må få carte blanche til å kvitte alt og alle som ikke vil gå samme vei som det treneren vil.
Det blir nok en aktiv sommer
Samtidig er jeg glad at han uttaler at han vil ha inn atleter med fart og kraft. Det har jeg mast om i over 10 år.
Treneren må få carte blanche til å kvitte alt og alle som ikke vil gå samme vei som det treneren vil.
Det blir nok en aktiv sommer

Samtidig er jeg glad at han uttaler at han vil ha inn atleter med fart og kraft. Det har jeg mast om i over 10 år.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Tringe, Blodfink, Can2, Pink Final, Rød Pølse, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Liker gitt: 491
- Liker mottatt: 1540
Tror vi kan være ganske så sikker på at det ikke bare var utblåsningen til Garnacho etter finalen som førte til dette...han har sutret lenge...en ung begavet fotballspiller som ikke klarte overgangen til å bli rik og samtidig holde bena godt plantet på bakken...
post liked by: Jan Erik, 28FPellistri, Pink Final, Tringe, Rød Pølse, Can2, RedTrafford, Pwint, Andtho01, Spirograf1
-
- Donor
- Liker gitt: 28277
- Liker mottatt: 19925
Dette tror jeg er viktig om klubben har bestemt seg for en linje hvordan man ønsker å spille.Rød Pølse wrote: 22 May 2025, 19:05
Nå er det helt naturlig at man opererer med lik taktisk tilnærming, i hvert fall i de eldste aldersklassene. Det vil jo være en stor fordel for både klubb og spiller at man kjenner rollen. Det betyr jo ikke at man ikke kan fungere i andre systemer.
Kanskje ikke bare de eldste aldersklassene men hele veien, bare bake det litt penere inn for de yngste.
Å få frem egne spillere som ikke må begynne første skoledag på nytt er viktig.
Hvis klubben har bestemt seg for å spille Amorim fotball da.
Både nå og i fremtiden.
post liked by: Pwint, Can2, Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final
Amorim:
"Yes, the problems for me are deeper than I thought because I see them, I feel them at Carrington, throughout our entire organization. The instability of our club. Everything is changing, all departments are changing. I think we are taking steps to improve things. You don't see it because the results are bad, but we are in a better position now, I can guarantee you that."
"We are putting all this in place to improve recruitment. For me, the important thing in recruitment is knowing how we are going to play. If you have a clear idea of how you are going to play, you can point to specific players. We are taking steps to improve this aspect of our club."
Ikke noe quick fix, fokus på kultur og rekruttering... Musikk i mine ører
"Yes, the problems for me are deeper than I thought because I see them, I feel them at Carrington, throughout our entire organization. The instability of our club. Everything is changing, all departments are changing. I think we are taking steps to improve things. You don't see it because the results are bad, but we are in a better position now, I can guarantee you that."
"We are putting all this in place to improve recruitment. For me, the important thing in recruitment is knowing how we are going to play. If you have a clear idea of how you are going to play, you can point to specific players. We are taking steps to improve this aspect of our club."
Ikke noe quick fix, fokus på kultur og rekruttering... Musikk i mine ører
post liked by: Pwint, Pink Final, Jan Erik, Andtho01, offside, Spirograf1, Can2
Football, bloody hell!
Damn ... Den var sinnsykt kul @offside. Og den gjør meg selvsagt enda mer spent på sommeren og neste sesong.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Andtho01, offside
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Den gav meg håp! Bare gi han støtte og la han kvitte seg med de han mener ikke passerPwint wrote: 25 May 2025, 16:48 Damn ... Den var sinnsykt kul @offside. Og den gjør meg selvsagt enda mer spent på sommeren og neste sesong.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Pwint