Alejandro Garnacho

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Andtho01
Moderator & Donor
Liker gitt: 19687
Liker mottatt: 20989

Garnacho er eneste U21 spillern i PL denne sesongen som står med 10 mål og 10 assister i alle turneringere klubben er med i.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, Can2, Blodfink
Hate Glazer love United

Deleted User 724

Kunne nesten ikke brydd meg mindre om disse målpoengene, for de dekker ofte over manglende ting i det generelle spillet. Spisser er gjerne unntaket.

Men, Garnacho har virkelig forbedret seg de siste månedene. Er så tydelig at han er coachet, og at han har blitt modnere på banen, selv om UNO kunne rapportere om noe uproff oppførsel i oppvarmingen der han blottet ræva for halve Gtech Community på søndag 😂

For et halvt år siden var jeg klar for å si adjø.
Nå tenker jeg prislappen skal være rimelig sterk om det skal være aktuelt. Han har rett og slett tatt tak, brettet opp ermene og blitt en smartere spiller 👏
post liked by: Rød Pølse, Ryder, Blodfink

Rød Pølse
Liker gitt: 25442
Liker mottatt: 21765

Jeg tror ledelsen i United er klar over hva de har. Det er lett å glemme hvor ung denne spanske argentineren fra Carrington er. Bortsett fra Ronaldo er det vel ingen spillere som har hatt en stabil utviklingskurve i den alderen. Alejandro har vist at han har noe å gjøre på øverste nivå i tre sesonger, før fylte 21 år. Det er ganske unikt.

Håper at Garnacho, Mainoo og de andre talentfulle barna får mulighet til å spille litt mer andrefiolin de neste par årene. Både talent og potensial er stort, men Manchester United bør ha flere "ferdige" spillere som drar lasset. Så får man håpe at unggutta godtar å spille en litt mindre rolle, på et mye bedre lag. Og heller gjør sitt ytterste for at laguttak blir en vanskelig øvelse for Amorim.
post liked by: Can2, Andtho01, Ryder, red, Jan Erik, Blodfink, Pink Final, Belfastboy
Football, bloody hell!

Andtho01
Moderator & Donor
Liker gitt: 19687
Liker mottatt: 20989

Blir nok hans siste kamp i United drakten søndag for Garnacho.
post liked by: Can2, Vidar Dale Fjeld, Rød Pølse, Pwint, Pink Final
Hate Glazer love United

Blodfink
Donor
Liker gitt: 34991
Liker mottatt: 26344

Tror neppe Garnacho er typen til å takle benken. Få pængan :cash:

Litt rævva er det, men han vil vel bort.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Can2, Andtho01, Vidar Dale Fjeld, Rød Pølse, Pwint
LUHG!

Ryder
Moderator & Donor
Liker gitt: 3959
Liker mottatt: 17065

Dersom Garnacho ikke klarer å innrette seg og få hodet på rett plass, er det bare én utgang. Ikke noe jeg er glad for, Garnacho er en av de få vi har som på banen har den rette fryktløse innstillingen og som alltid tar ansvar. Som aldri er feig og dytter ball og ansvar over på nestemann.

Nei, han kommer ikke til å bli en ny Ronaldo, men føler meg rimelig sikker på at han kommer til å ende opp med 15-20 mål i sesongen om han går til f.eks. Napoli.
«Gleder» meg til månedsvis med mas om hvor dust det var av United å selge ham og hvor god han alltid var for oss… 😤
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Jan Erik, Blodfink

Topic author
Pink Final
Manchester, football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 40422
Liker mottatt: 29961

Bare trist om han også forsvinner 😿
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Belfastboy, Pwint, Rød Pølse, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Rød Pølse
Liker gitt: 25442
Liker mottatt: 21765

Synd, men Garnacho mente tydeligvis at finaletapet handlet om han selv. Det er ikke første gang det kommer noe grums fra den kanten. Talentfull spiller, men vi må bygge et LAG. Da er det greit for meg å gi slipp på store egoer. Kjenner at jeg er lei av surmuling fra spillere som er superstjerner i eget hode. United ligger og vaker rett over nedrykk.

Hvis vi skal bygge nytt må det finansieres. Salg av Garnacho gir mulighet for det. United er større enn en snart 21 år gammel argentiner fra Spania.
post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford, Blodfink, Jan Erik, Can2, red
Football, bloody hell!

Pwint
Donor
Liker gitt: 28310
Liker mottatt: 17921

Pink Final wrote: 23 May 2025, 23:21 Bare trist om han også forsvinner 😿
Enig. Hadde håpet på en lang karriere hos oss. Gutten er full av potensiale. Jeg hadde virkelig håp om at han, mainoo og Højlund var fremtiden. Men dessverre så betyr ikke nødvendigvis god det samme som å passe inn. Jeg vet jo ikke så mye om hva som foregår bak kulissene, men håper at dersom han går så er det for en god grunn.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Vidar Dale Fjeld
Liker gitt: 490
Liker mottatt: 1537

Det kan da ikke være trist når han gang på gang setter seg selv foran klubben...hadde han innordnet seg hadde det vært en annen sak...men han har ALLE stjernenykker i mine øyne.
post liked by: Andtho01, Pwint

Jan Erik
Liker gitt: 22842
Liker mottatt: 22849

Ja, det er kjipt at unge, talentfulle spillere forsvinner. Og spilleren Garnacho er spennende, og han har en måte å spille på som viser at han har troen på seg selv.

Dessverre virker det som det blir litt for mye 'meg', men det kan jo komme seg med alder?

Eller kanskje ikke.
Last edited by Jan Erik on 24 May 2025, 10:47, edited 1 time in total.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Can2, Pwint

messilingard
Moderator
Liker gitt: 3500
Liker mottatt: 11924

Det er for min del trist, men i orden om Garnacho selges. For min del så er det to årsaker til dette, den ene er at han ikke virker spesielt investert i Amorim sitt prosjekt. Den andre årsaken er at han bare ikke passer inn taktisk. Likevel, Garnacho kommer til å få en god karriere, det er jeg ganske overbevist om. Han er utrolig uredd og har i stor grad vært en av tre spillere som har skapt noe for oss denne sesongen sammen med Amad og Bruno. Så må det justeres litt taktisk, men det er nok noe som kommer med alderen også.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Vidar Dale Fjeld, Pwint, Jan Erik, Harry Greaves, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers

28FPellistri
Liker gitt: 2496
Liker mottatt: 10025

Er hode til Garnacho slik at han vil bort nå, uten å prøve å kjempe om plassen sin ordentlig så er det bare å kvitte med en gang. Er det noe vi ikke har "tid til" som klubb nå, så er det spillere som skal spille for seg selv.

I så fall forventer jeg at han er på tribunen mot Aston Villa.
post liked by: Andtho01, Pwint, Tringe
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Ryder
Moderator & Donor
Liker gitt: 3959
Liker mottatt: 17065

Er ambivalent til dette. Jo da, han skulle ikke ha sagt det han gjorde. Og det har vært episoder tidligere også. Samtidig: Selv om han ikke alltid lykkes på banen er det jo ikke fordi han ikke prøver og ikke våger. Han fikk en smekk av Amorim samtidig som Rashford, men jobbet seg inn og har gjenvunnet tilliten. Jobber alltid hardt på banen, gir seg aldri, gjemmer seg aldri.

Redd for at vi kommer til et punkt der spillerne blir sterile roboter som bare er «yessir», følger instrukser fra trener og medieansvarlig til punkt og prikke og gjør bare det som passer inn i trange og kjedelige rammer. Er det i det hele tatt rom for å gi uttrykk for følelser og frustrasjon på en tung kveld for en ung, ambisiøs gutt oppi dette? MÅ alle være kjedelige, pliktoppfyllende og anonyme for å få være med videre? Vetta faen, får en litt dårlig smak i munnen av dette. Kjenner igjen litt sånn god, gammeldags United maverick-arroganse i Garnacho som jeg er veldig svak for.

Tar selvsagt forbehold om hvordan han oppfører seg innad i gruppa og at han oppfattes som en destruktiv miljøfaktor generelt og ikke ønsker å være her. I så fall er jo saken grei.
post liked by: Pink Final, Pwint, Harry Greaves, Blodfink, pixma, RedTrafford

Harry Greaves
Liker gitt: 58
Liker mottatt: 998

Jeg har ingen innsideinfo om hva som har skjedd på Carrington i år, men min teori er at bak denne avgjørelsen så ligger det en god del advarsler rettet mot Garnacho og holdningene hans, både fra medspillere og trenerteam.

Når du står i pressesonen etter et finaletap og åpenbart velger å legge vekt på at du selv ikke fikk spille nok minutter, så vitner det for meg litt om en mangel på ydmykhet og selvransakelse. Jeg er helt sikker på at sånne uttalelser er med på å skape disse fraksjonene i spillergruppa som har vært så ødeleggende for klubben de siste 10 årene. Så er det som nevnt ovenfor, HELT sikkert ikke noe annet enn eventuelt dråpen som fikk begeret til å flyte over, dette her. Man sender ikke en emosjonell unggutt på dør kun pga. de uttalelsene der.

Unner han selvsagt alt godt, men jeg tror han ville tjent på å komme inn i en garderobe der han kan bruke den "jævelskapen" og følelsesspekteret sitt ute på banen istedenfor. Det ville nok vært sunt for han å være litt aspirant en periode, i en garderobe fullt av voksne ledere - typ Inter eller Atletico Madrid kanskje?
post liked by: Can2, Jan Erik, Blodfink, Vidar Dale Fjeld, Pink Final, Pwint, Andtho01, RedTrafford
Post Reply