Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

En motivert Pogba med ny langtids kontrakt har jo vært helt fenomenalt, blir jo som en super nysignering. :perf:
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Lingard wrote: 11 Mar 2020, 09:03 Jeg vet mange er lunken til Pogba akkurat nå, men jeg tror fort pipa får en annen lyd når vi får se han spille igjen.
Jeg mener at man skal være hard. For da statuerer du et eksempel. Han har gått over grensen flere ganger i år, og her ville jeg gjort som Fergie pleide å gjøre. Svinge med øksa, ingen er større en klubben. For det kan potensielt slå tilbake på Soskjær. For min del har toget gått. Jeg vil mye heller bruke de pengene vi får inn for Pogba for å hente inn motiverte unge spillere som kan være med på å bygge dette laget videre.
Fergie var nådeløs, og suksess koster. Når du leder en av verdens største klubber så må du ta harde avgjørelser. United er ikke en obosliga klubb hvor man ikke har råd til å miste de beste.

Jeg vil bare minne folk om dette her.
Alle husker hvor mye Tevez kødda med Mancini? Dro til Argentina og spilte golf. City var desperate de trengte en spiss, og joda Mancini fikk Tevez tilbake og de vant ligaen. Han hadde en viktig rolle. Men neste år så falt de sammen. Havnet 11 poeng bak oss. Tapte FA-CUP finalen mot Wigan, røk ut tidlig i ligacupen og røk hodestups ut av Champions Leauge med 0 seire og 3 uavgjort. Katastrofal sesong for Citys del det året sånn sett. Særlig når man tenker på hvor mye Manchni svidde av de årene han var i City.

Jeg er helt sikker på at Tevez sagen skjøt tilbake på Manchni. Han tok han tilbake etter at han hadde ydmyket han så mye offentlig. Så nei, Pogba har fått sine sjanser. Jeg vil mye heller ha Grealish, Maddison og Sancho. De siste kampene har vi også vist at vi ikke trenger Pogba så mye. Bruk Pogba pengene til å hente inn sultne og motiverte spillere.

Håper Solskjær viser at han har baller!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Kan godt hende Pogba ønsker å bli igjen nå, saken har vel hele tiden vært at han ønsker å spille i en toppklubb. Nå som United til tider ser ut som en sterk klubb igjen så...ja, da får vi se hva Pogba vil nå.

Han tar kanskje litt vel mye plass, det er det jeg er så lei av. Og det som andre her nevner: Uttalelser fra agent, familie, ham selv og venner av ham, til og med Evra har jo snakket hans sak...
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Blodfink wrote: 11 Mar 2020, 22:51 Han tar kanskje litt vel mye plass, det er det jeg er så lei av. Og det som andre her nevner: Uttalelser fra agent, familie, ham selv og venner av ham, til og med Evra har jo snakket hans sak...
En fantastisk spiller uten tvil, har alt fysikk, gode på hodet, teknisk osv osv. Han har så mye i seg som en hver klubb burde ønske seg. Men dessverre vært altfor mye utenomsportslig fokus. Disse uttalelsene, måten han har fremstått på osv er ikke ok.
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Han har jo kunnet holde på sånn fordi han har vært "the main man". Nå er Bruno i byen, og har tatt sjefsrollen på banen på en langt mer overbevisende måte enn Pogba noen gang har gjort.
De to på samme lag kan slå begge veier - enten blomstrer Pogba ettersom han uansett aldri har vært noen sjefstype, og heller vil blomstre med litt mindre ansvar på skuldrene. Eller så blir banen for liten for dem begge (både fysisk og mentalt), ettersom begge er best når de får vandre fritt og bruke kreativiteten og diktere spillet.

Deleted User 367

Etter Korona viruset herjer kan det fort bli økonomisk krise for klubbene verden rundt, derfor tror jeg fort at det ikke kommer til å bli noen klubber som vil betale noe som er noe i nærheten av hva United kan være fornøyd med,
Økonomisk sett er det bedre han forlenger og har en vettig utkjøpsklausul enn han bare blir ut kontrakttiden.

Tror også at Pogba økonomien blir bare en dråpe i havet hva økonomi og fotball klubber står framfor nå.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Hvis noen fortsatt er i tvil, send den mannen avgårde så fort som mulig.

https://talksport.com/football/684321/m ... ronavirus/

I lys av alle de uttalelser og hendelser som har skjedd siden 2018 så er det egentlig ikke noe tvil for meg. Send han avgårde :)
User avatar

Topic author
aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

pixma wrote: 11 Mar 2020, 09:38 En motivert Pogba med ny langtids kontrakt har jo vært helt fenomenalt, blir jo som en super nysignering. :perf:
Men når har vi sett en motivert Pogba?

Jeg synes han har sett umotivert og ufokusert ut siden han kom til klubben. Ekstremt ujevn i prestasjonene og ser ut som han mener han er for god til å trenge å gi 100%.
På sitt beste en spiller i absolutt verdensklasse men bunnivået er skremmende lavt. Det sier en del at spillere med så mye lavere maksnivå som Ander Herrera og Luke Shaw har blitt kåret til årets spiller mens Pogba har vært her.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Han har nok spilt sin siste kamp for MU er vel like greit at han blir solgt for trur nok han ikke trives i MU lenger. Har nok gitt opp håpet at han skulle bli noe spesielt for MU.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

offside wrote: 20 Mar 2020, 09:09 Hvis noen fortsatt er i tvil, send den mannen avgårde så fort som mulig.

https://talksport.com/football/684321/m ... ronavirus/

I lys av alle de uttalelser og hendelser som har skjedd siden 2018 så er det egentlig ikke noe tvil for meg. Send han avgårde :)
Det er mulig du er inne på noe, men jeg ser ikke helt problemet med dette innlegget fra Pogba. Han skriver til og med under videoen hvorfor han har på seg Juventus-drakten. Og hva med Lindelöf, som også har på seg en fotballdrakt som ikke er Manchester United. Han er det ingen som nevner, men Pogba blir som vanlig halshugget.
Egentlig bare unødvendig og teit av United.no å lage en sak ut av dette.

Jeg har hele tiden hatt troen på at Pogba ville rekke noen kamper før sesongen er over og bidratt med å hjelpe oss til en topp 4-plassering, men nå som mesterskapet er utsatt til neste år så spørs det vel om interessen er der. Med all denne utsettingen kan det være at vi får tilbake Rashford og Pogba i god form før ligaen starter igjen. Kan det være nok til å sikre oss en CL-plass?
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Det er jo ingen tvil om at spilleren Pogba kan være av verdi for enhver klubb, men han tar for mye plass, han passer ikke inn i filosofien til Solskjær om å sette klubben først muligens?

Selv om Pogba nå skal ha gitt beskjed til Raiola, og at forholdet til United skal være bedre nå, så tror jeg mest på Custis i The Sun, eller jeg håper han har rett. At Pogba er ferdig og at MUFC selger om det kommer ca en milliard NOK på bordet...--

Har ikke savnet Pogba siden Bruno kom, og før Bruno kom så vet jeg ikke om Pogba hadde vært i stand til å heve laget på egenhånd. Fyren vil jo vekk, og jeg tror sjansen for å passere Chelsea er like stor uten ham.
LUHG!
User avatar

Topic author
aregran
Posts: 209
Joined: 09 Aug 2018, 08:51
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 78

Blodfink wrote: 22 Mar 2020, 14:57 Det er jo ingen tvil om at spilleren Pogba kan være av verdi for enhver klubb, men han tar for mye plass, han passer ikke inn i filosofien til Solskjær om å sette klubben først muligens?

Selv om Pogba nå skal ha gitt beskjed til Raiola, og at forholdet til United skal være bedre nå, så tror jeg mest på Custis i The Sun, eller jeg håper han har rett. At Pogba er ferdig og at MUFC selger om det kommer ca en milliard NOK på bordet...--

Har ikke savnet Pogba siden Bruno kom, og før Bruno kom så vet jeg ikke om Pogba hadde vært i stand til å heve laget på egenhånd. Fyren vil jo vekk, og jeg tror sjansen for å passere Chelsea er like stor uten ham.
Ut fra hva Pogba har prestert på banen hadde jeg hatt lyst til å selge ham for £100 mill selv uten alt det utenomsportslige dramaet. Ser man best of-klipp på youtube ser han ut som verdens beste midtbanespiller. Ser vi på gjennomsnittlige prestasjoner over 90 minutter er han langt fra like imponerende. En ting er at bunnivået er lavt, men jeg synes det gjennomsnittlige nivået er mye lavere enn man skulle forvente ut fra overgangssum og lønn. Den eneste perioden hvor han levert på et stabilt høyt nivå var de første månedene under Solskjær. Bortsett fra disse månedene har han væt konsekvent ujevn og ofte forsvunnet ut av kampene.

En Pogba som leverer konsekvent på toppnivå hadde vært fantastisk, men jeg har mistet troen på at vi kommer til å få se det.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Ja, det blir for mye styr med Pogba, og det synes jeg blir slitsomt. Hvor i re-booten er det han passer inn?

Kan ikke se at han har noen fremtid i United whatsoever, synd, han har gitt oss noen fine øyeblikk som mot City borte der vi utsatte partyet dems, og flere andre kamper. Men det har vært mye rør, skader og skravling i media...
LUHG!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Flere meldinger om dette nå, 4 år pluss opsjon på 1 til



Om det stemmer så er det jo helomvending og spennende.

Vil han bli, så er han inne i varmen igjen.
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Fantastiske nyheter. Litt av en midtbane United kan skilte med framover. Det eneste som virkelig mangler, er en erstatter for Matic. Ja - Matic har vært ekstremt god når han fikk sjansen de siste månedene, men han har ikke vært førstevalget pga. dårlige prestasjoner tidligere. Og alderen går mot han.
Post Reply