Paul Pogba

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Ryder wrote: 28 Feb 2020, 09:19 Tror vel uansett ikke at det er noen sammenheng mellom situasjonen til DDG og Pogba
Sammenhengen er lite klubbfølelse og penger, begge disse har astronomiske lønninger, DDG "pressa" igjennom en voldsom lønnsforhøyelse, og flørtet vel litt med andre klubber, var vel så og si klar for Real osv.

Han slipper billig unna blant fansen mener nå jeg.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Ryder wrote: 28 Feb 2020, 09:19 Om de virkelig har tro på Henderson som framtidig førstekeeper, tror jeg dette er det rette tidspunktet å selge De Gea. Fortsatt mulig å få en del penger for ham.
Støtter dette, men tror ikke vi får all verden for ham.
LUHG!
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Blodfink wrote: 28 Feb 2020, 18:39 Han slipper billig unna blant fansen mener nå jeg.
I motsetning til Pogba, så leverer DDG jevnt over varene som forventets. Det er nok her forskjellen ligger. Selv når det har vært usikkerhet og en milliard rykter i media, så har Dave stort sett holdt kjeft. Vitner om en mye bedre moral enn hva Pogba innehar.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ryktes at Pogba er tilbake i full trening fra og med neste uke. Vi kan ha en moro sesongslutt foran oss!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Torquemada wrote: 28 Feb 2020, 20:04 I motsetning til Pogba, så leverer DDG jevnt over varene som forventets
Nja, DDG har mildt sagt spilt langt under pari siden sommeren 2018 og frem til ca nå. Kommet seg litt opp i form i det siste, det er min mening i alle fall.

Men dette er ikke DDG-tråden, jeg slurver med trådhygienen :shit:
Lingard wrote: 28 Feb 2020, 23:07 Ryktes at Pogba er tilbake i full trening fra og med neste uke. Vi kan ha en moro sesongslutt foran oss!

Høres bra ut, så får vi se om han er på nivået. Er liksom ferdig med fyren. Men hyggelig om han vil være med å blø litt for drakta.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Blodfink wrote: 29 Feb 2020, 01:09 Høres bra ut, så får vi se om han er på nivået. Er liksom ferdig med fyren. Men hyggelig om han vil være med å blø litt for drakta.
Tror vi alle er ferdige med franskmannen, men vi får tilbake en spiller i verdensklasse som ønsker å vise seg frem mtp EM i sommer. Og når man ser hvordan spillerne har løftet seg etter Fernandes sin ankomst, så kan vi vel forvente at det samme skjer med Pogba. I mars måned kommer Solskjær til å få et ordentlig luksusproblem på midtbanen.

Derfor kan det jo være at vi får se mer av den smale diamanten som vi så i starten av sesongen, noe som kan være positivt.. siden vi ikke har noen utpreget høyrekant og heller ingen god venstrekant for øyeblikket. James har kommet seg litt den siste tiden, men er også en grei backup som spiss.

--------------------Fred -----------------------
McTominay -------------- Pogba
------------------Fernandes ----------------------
----------Ighalo ----- Martial -------------------------


+ Matic. Når Pogba kommer tilbake i form så regner jeg med Matic og McTominay kommer til å krangle om spilletid, mens Fernandes, Pogba og Fred spiller det som er å spille.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Lingard wrote: 29 Feb 2020, 02:55 I mars måned kommer Solskjær til å få et ordentlig luksusproblem på midtbanen.
Kan fort bli sånn, det er bra med luksusproblemer i troppen. Eneste er om spillerne takler det. Om de innfinner seg med reservebenken innimellom. Men sjeldent noe problem da skadene vanligvis kommer hyppig. Men bra om de holder seg skadefrie slik at OGS har alle å velge fra.

Matic får ikke mange sjansene tipper jeg. McTominay og Fred vil bytte på. Pogba får nok "klippekort".
LUHG!
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det ble jo meldt at Pogba skulle trene med resten av laget denne uken, for å være helt ærlig så har jeg ikke savnet han. Jeg føler at laget har gjort det meget bra uten han. Kanskje har det også vært bra at han har vært ute. Blir jo veldig spennende å se når han slutter seg til troppen og skal være med på evt kamper hva slags effekt det gir? Trenger vi egentlig Pogba nå? Kan en Pogba retur være negativt for miljøet i gruppa?

Syntes at vi har en veldig fin midtbane, Fred, Scott, Matic og Bruno. Det blir tøft å knekke den koden der.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

offside wrote: 09 Mar 2020, 10:08 Syntes at vi har en veldig fin midtbane, Fred, Scott, Matic og Bruno. Det blir tøft å knekke den koden der.
Jepp. Et ordentlig luksusproblem! :love: Spesielt når Matic skal prestere så bra som det han har gjort de siste 2 månedene. Nå har det, heldigvis for Solskjær, sett ut som McTominay trenger litt tid for å komme tilbake til den formen han var i før skaden.. så foreløpig er han nok bakerst i køen av de fire du velger, men vi har mange kamper fremover så det blir nok av spilletid på Scott.

Det positive er at vi ikke trenger å rushe Pogba tilbake, sånn som vi har gjort tidligere.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Lingard wrote: 09 Mar 2020, 13:36 Det positive er at vi ikke trenger å rushe Pogba tilbake, sånn som vi har gjort tidligere.
Porgba who? Vet nesten ikke om jeg vil ha han utpå der nå :| :hah:

Deleted User 367

Syns Pogba kan fortsette med det kan liker aller best.
Catwalk, blogg, mote og dans.
Jeg savner ihvertfall ikke han på fotball banen.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
:D
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Til Pogba sitt forsvar, så var han Europas topp spiller hva gjaldt gjennombruddspasninger. Og det er faktisk ikke hans feil at Rashford, Martial m.fl. ikke klarer å utnytte mulighetene de blir gitt (les tråkke på ballen alene mot keeper). Med en mer klinisk spiss på de sjansene, så ville nok ting sett veldig mye annerledes ut for Pogba sin del.

Jeg håper United kjøper inn ny spiss i sommer, og jeg håper at Pogba blir enda et år. Pogba holder et godt nivå, og Fernandes får nok skikk på gutten. De kan bli en farlig duo, som sikrer 4. plassen.

Det vil bli en spennende vår dette.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Elkey wrote: 09 Mar 2020, 19:48 Til Pogba sitt forsvar, så var han Europas topp spiller hva gjaldt gjennombruddspasninger. Og det er faktisk ikke hans feil at Rashford, Martial m.fl. ikke klarer å utnytte mulighetene de blir gitt (les tråkke på ballen alene mot keeper). Med en mer klinisk spiss på de sjansene, så ville nok ting sett veldig mye annerledes ut for Pogba sin del.
Joda du har et poeng der, Pogba på sitt beste er rågod. Vi har en av verdens beste midtbanespillere på laget uten tvil. Han og Fernadnes kunne virkelig gjort susen.

Eneste problemet med Pogba er jo all den negativiteten, som jeg føler han bringer med seg inn i en tropp. Broren uttaler, alle vet han vil vekk. Alle de her hintene han gir, om han ønsker seg vekk. Så kommer Lukaku med hint, på toppen av det hele så er agenten hans Mino helt på trynet. Det er det jeg ikke liker med Pogba, alle disse oppslagene han skaper. Jeg er redd det har en negativ innvirkning på gruppa. Derfor er jeg heller ikke så veldig gira på å få han tilbake.

Plutselig er han i Dubai å trener, når han er skada legges det ut bilder fra brorens bryllup. Kampen mot Burnley krevde han å kjøre sin egen bil og ikke bli med laget i bussen. The list goes on, det er dessverre det som jeg ikke liker med Pogba. Men en fantastisk fotballspiller uten tvil.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Hvis Pogba ønsker å bli værende så kan vi faktisk stryke Grealish og Maddison av ønskelisten, men man vet aldri med Pogba. Jeg er sikker på at han kommer til å gjøre sitt beste når han returnerer fra skade, men det er kanskje mest for å vise seg frem for Frankrike. Jeg blir ikke overrasket om han allerede har en muntlig avtale om en overgang med Juventus eller Real Madrid..

Meningene om Pogba er delte, men for min del kan han godt skrive under en ny kontrakt og bli værende. Jeg regner uansett med at fremtiden til Pogba er bestemt.. men at Solskjær ikke sier noe før sesongen er over.
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Jeg antar at Pogba snart er tilbake, og da ser jeg for meg at troppen vil se ut slik resten av sesongen, justert for skader selvsagt (f. eks. Rashford er ute resten av sesongen):
De Gea

Wassaka - Lindeløf - Maguire - Shaw

McSouce - Fred

Bruno - Pogba - Martial

Greenwood

- For meg virker det som at Bruno passer overalt, så lenge han får muligheten til å vandre litt fritt omkring. Han er flink til å se muligheter. Så setter han opp på høyre ving, men man kan jo også flytte han over på venstre, Greenwood på høyre, og Martial på topp. Så her er det rotasjonsmuligheter.
- McTominay og Fred ser nå ut til å befestet posisjonene sine på midtbanen. De skal spille.

Dette gir rom for å flytte Pogba opp i 10-rollen (hvor han visstnok hører hjemme). Bruno på kant - med sin innleggsfot - og Pogba sine løp inn i boksen, vil være en dødelig kombinasjon.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Nå er det rykter om at Pogba har tatt en U-sving og ønsker å bli værende i klubben. Jeg blir ikke overrasket om dette stemmer, sånn med tanke på at laget begynner å sette seg og ting ser lysere ut enn hva de har gjort på lenge. I tillegg er det nok ikke så veldig mange som ønsker seg Pogba sine tjenester, eller som kan ta seg råd til å kjøpe han, men kanskje Juventus og Real Madrid som nevnt tidligere.

Jeg vet mange er lunken til Pogba akkurat nå, men jeg tror fort pipa får en annen lyd når vi får se han spille igjen. Spørsmålet er bare hvordan man skal sette opp laget når Pogba kommer tilbake i form.. og hvis Pogba blir værende, er da Grealish fullstendig utelukket? Eller kan man ha en lagoppstilling med Pogba, Fernandes og Grealish? (Selvfølgelig kan man det, men da forsvinner nok Martial ut av den lagoppstillingen)
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Elkey wrote: 10 Mar 2020, 15:13 Dette gir rom for å flytte Pogba opp i 10-rollen (hvor han visstnok hører hjemme).
Jasså. :P
Post Reply