Manchester United
Søndag 08.03.2020 kl 17:30
Premier League
Old Trafford, Manchester
Head to head:
Kamper spilt: 181
Man Utd seire: 75
Uavgjort: 52
United Tap: 54
(kilde: http://eurorivals.net/head-to-head/man-utd-vs-man-city)
Rettet etter påminnelse av [mention]Pink Final[/mention]
Pressekonferanse:
// Kommer //
Søndag 08.03.2020 kl 17:30
Premier League
Old Trafford, Manchester
Head to head:
Kamper spilt: 181
Man Utd seire: 75
Uavgjort: 52
United Tap: 54
(kilde: http://eurorivals.net/head-to-head/man-utd-vs-man-city)
Rettet etter påminnelse av [mention]Pink Final[/mention]
Pressekonferanse:
// Kommer //
Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Ny kamp om viktige poeng, City hadde en litt trøblete start på sesongen men har kommet seg veldig de siste par ukene. Sterk seier borte mot Real i Madrid. Laporte og Sane er definitivt ute, mens deres viktigste spiller per nå De Bruyne er litt tvilsom. Men overasker meg ikke om han står oppført i start 11 til Søndag. Vi på vår side har Pogba, Rashford og Fosu Mensah ute av den kampen. James, Maguiere og Wan-Bissaka er alle tvilsomme. Det er lov å håpe at noen av de blir klare til denne kampen. Solskjær har fått god sving på United de siste par ukene og har god statistikk mot de beste lagene, måtte det vedvare også på Søndag.
City er et godt lag, og vi skal få møte en god motstander, men vi har også vært bra i det siste. Det kommer til å bli en kamp med mål det er jeg helt sikker på. Så er spørsmålet hvem vi stiller med og hva slags formasjon vi går ut med? Vil vi gå ut med fem bak eller blir det 4-3-3. Laget avhenger selvsagt om Wan-Bissaka og Maguiere blir friske. Selv hadde jeg likt å se Bailly fra start i denne kampen. Scott, Bruno og Fred bør være selvskrevne. Fremme blir det val Matrial, men usikker på om han vil bli satt på kant og Igalo på topp? Blir Mata og se fra start? Vi har også Greenwood i bakhånd.
Blir uansett en viktig kamp, en kamp vi helst bør vinne. City har vel ikke så veldig mye å spille for, annet enn ære og 2 plassen som de har sikret. Det er hjemme og vi har hat en god formkurve.