Bodø/Glimt
Ble veldig skeptisk til tottenham her når de klarer å si at det går tregere på kunstgress. Da tror jeg de får seg en overraskelse.
post liked by: Can2, Andtho01, Jan Erik, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Det går tregere på kunstgress for lag som ikke er vant til kunstgress, mener de nok
Ballen i seg selv går raskere på godt vannet kunstgress, men da raskere enn de er vant til på hybridgress, slik at det blir mer unøyaktighet og de må bruke flere touch, ergo spillet går i helhet treigere -- for Spurs, når de har ball.
Det ble mange leddsetninger, gitt. Gidder ikke korrigere
Det ble mange leddsetninger, gitt. Gidder ikke korrigere
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Pwint
Fordel United om Glimt går til finale, vil jo si kampen mot dem i gr.spillet var rimelig grei, selv om Glimt klarte 2 mål på 0.73 i xG. Blir det finale United-Glimt setter jeg oddsen til 1,25 på United. Med Spurs så blir det totalt åpent på forhånd. Kan jo bomme totalt, time will show.
post liked by: Jan Erik, Spirograf1, Pwint, Pink Final, Can2
LUHG!
Liker ikke at vi møter verken B/G eller Spurs.
Begge to er massive bananskall.
Spurs sliter vi generelt med å slå de siste 4 årene.
Og B/G kan gå begge veier. De varierer fra helt utrolige prestasjoner i Europa, til å bli sønderknust av bedre lag.
Føler presset er enormt uansett hvem vi møter av de to. Veldig guffent.
Jeg tror vi møter Spurs. Bodø/Glimt feiret 1-3 reduseringen som om de allerede hadde vunnet finalebillett. Det både håper og tror jeg vil straffe seg.
Om vi vinner blir det kjempestemning!
Begge to er massive bananskall.
Spurs sliter vi generelt med å slå de siste 4 årene.
Og B/G kan gå begge veier. De varierer fra helt utrolige prestasjoner i Europa, til å bli sønderknust av bedre lag.
Føler presset er enormt uansett hvem vi møter av de to. Veldig guffent.
Jeg tror vi møter Spurs. Bodø/Glimt feiret 1-3 reduseringen som om de allerede hadde vunnet finalebillett. Det både håper og tror jeg vil straffe seg.
Om vi vinner blir det kjempestemning!
post liked by: Blodfink, Jan Erik, Pwint, Pink Final, 28FPellistri