Indiana Jones and the Great Circle

PC eller konsoll? Brettspill eller andre type spill diskuteres her

Pangaea
Liker gitt: 7660
Liker mottatt: 9418

Litt knot å skrive det her, tråden ble visst hijacket. Det tok lang tid, men til slutt spilte jeg ferdig RDR2. Et helt fantastisk spill, med en meget god story og jevnt over interessante karakterer på ulike vis. En stund siden jeg ble ferdig nå, men tror telleren viste 270 timer eller noe slikt sykt 😂

Ikke kjøpt det første enda, som visstnok er en slags story oppfølger, men om det kommer på et bra tilbud slår jeg nok til.

Absolutt å anbefale for de som ikke har spilt det 👍
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ryder wrote: 31 Dec 2024, 16:36 St Denis er rene politistaten! Du får politi som skyter med skarpt etter deg bare du dulter borti en fyr på gata… 😅
Jepps! Litt mer forståelig politiet slo seg vrange når jeg endte opp barrikadert i en våpen butikk eller bank (husker ikke), og skjøt ned alle som kom inn døra. Og det var JÆVLIG mange! 😂

Samme når jeg klatret opp i tårnet nær den oljeriggen mm. Skulle bare jakke en arbeider som var der, men "noen" hadde visst haukeblikk eller psykiske evner, og før du vet ordet av det var det en gedigen haug av lik både oppe i tårnet, ved foten av tårnet (de falt ned fra stiger), og diverse steder rundt tårnet.

Bra man har med seg mye ammo 😂

Israelske soldater kjenner seg igjen her, bortsett fra at de plaffer ned sultne sivile i hopetall, i stedet for innpåslitne politistyrker.
post liked by: Ryder, Spirograf1, alfen74

Topic author
Spirograf1
Moderator
Liker gitt: 4559
Liker mottatt: 4557

Det går bra @Pangaea, Indiana Jones-spillet sluttet å virke hos meg og jeg får det ikke i gang igjen 🤷‍♂️
Har prøvd alle triksene i Hakkespettboka, men selv den måtte gi tapt her 😅
Post Reply