Fra nettavisen sin ryktespalte i dag (og noe jeg har sett andre steder de siste dagene):
Rasmus Højlund har slitt med å finne scoringsformen i Manchester United og nylig rapporterte lokalavisen Manchester Evening News at trenerapparatet i klubben begynner å miste tålmodigheten med dansken.
Nå hevder Talksport at italienske Napoli er lystne på å hente spissen tilbake til støvellandet.
Højlund slo gjennom som Atalanta-spiller og det var prestasjonene der som fikk United til å punge ut store summer for ham.
Napoli skal være villig til å betale rundt 80 millioner euro for p sikre seg mannen med kontrakt fram til sommeren 2028, hevdes det i rapportene.
Det tilvarer rundt 935 millioner norske kroner.
Jeg for min del håper ikke vi går med på dette. Jeg tror han kommer til å bli sinnsykt god etterhvert.
Rasmus Højlund
-
- Liker gitt: 2513
- Liker mottatt: 10060
Syns det høres rart ut, det er vel bare 2+ uker siden Amorim sa at man hadde ikke fått trent på det offensive samspillet med Højlund enda. Så skal liksom trenerne ha gitt han opp nå?
Stinker fake news av det der. TalkSport er en av de mest useriøse som finnes også, etter at de var bra for 5-10 år siden, og Manchester Evening News har mange riper i lakken, er langt fra så seriøse som de en gang var.
Godt mulig Rasmus ikke tar siste steget og blir den spissen alle håpte på i Manchester, men å gi han opp allerede nå etter en relativt god førstesesong er ganske håpløs spør du meg.
Det hadde vel oppsummert United som fotballklubb om man lot han gå, for så å hente en som har passert 30 år.
For meg så kan man gjerne hente en rutinert, men det da til å være spissen og beholde Højlund, og la han få en mer "fair" sjanse. Er ikke mange spisser som spiller fast i en storklubb i den alderen, og leverer enormt med mål.
Stinker fake news av det der. TalkSport er en av de mest useriøse som finnes også, etter at de var bra for 5-10 år siden, og Manchester Evening News har mange riper i lakken, er langt fra så seriøse som de en gang var.
Godt mulig Rasmus ikke tar siste steget og blir den spissen alle håpte på i Manchester, men å gi han opp allerede nå etter en relativt god førstesesong er ganske håpløs spør du meg.
Det hadde vel oppsummert United som fotballklubb om man lot han gå, for så å hente en som har passert 30 år.
For meg så kan man gjerne hente en rutinert, men det da til å være spissen og beholde Højlund, og la han få en mer "fair" sjanse. Er ikke mange spisser som spiller fast i en storklubb i den alderen, og leverer enormt med mål.
post liked by: Jan Erik, red, Rød Pølse, Andtho01, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Meget mulig at alle bruker talksports som kilde, men det er mange artikler om det rundt omkring. Håper uansett at det bare er tull.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Utskjelte Højlund med en god kamp i går. Gjorde det meste riktig, bortsett fra å score selv. På hugget, bra i link-up, gode løp som åpnet rom for andre, skaffet straffe, glimrende forarbeid og assist på målet til Dalot... Måtte det fortsette, da kommer målene også. Garantert!
post liked by: Jan Erik, Pwint, Vidar Dale Fjeld, Andtho01, Belfastboy, Buchan, Can2, RedTrafford, Pink Final
Football, bloody hell!
-
- Moderator & Donor
- Liker gitt: 19730
- Liker mottatt: 21038
Fra Ramsus sin insta. We wanted the win, but I needed that. Håper endelig at det lønser for han. Har så lyst til å se han lykkes her.
post liked by: Jan Erik, Pink Final, RedTrafford, Rød Pølse, Can2
Hate Glazer love United