13 dager til første semi mot Athletic Club.
En klubb med karakter.
Enorm tradisjon for å produsere sine egne spillere.
Også bruker de som kjent kun baskere på laget sitt.
Vi har møtte dem 2x før.
I 1957 og i 2012.
I 57 møtte vi dem 6 februar.
På dagen ett år før München.
På flyplassen i Spania måtte spillerne våre opp på flykroppen for å måke snø av flyet!
Vi tapte 3-5 der nede.
Liam ‘Billy’ Whelan ga oss håp med et soloraid da han reduserte til 3-5.
I There’s only one United står det at klubben fikk forespørsel på 400.000 billetter.
Kun 75.000 kunne få.
De kunne høre fansen vår helt til Rochdale!
Vi vant som kjent 3-0 og gikk til semi.
Edit:
Sorry @10Hag.
Du ble tagga fordi du skrev «tror du det selv?».
Urettferdig av meg å kun henvende meg til deg.
For å være bånn ærlig, jeg ble oppgitt over forumet her i går når ‘alle’ veltet ut eder og galle.
Nå blir jeg upopulær som skriver dette.
Det får stå sin prøve.
(EL) Manchester United - Lyon
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39287
- Liker mottatt: 29363
post liked by: Rød Pølse, 10Hag, Andtho01, Pwint, LoveBruno&Rashford, RedTrafford, Belfastboy, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Jeg skrev det fordi det var min ærlige mening der og da. Tror nok 90% her inne tenkte det samme.
Men jeg mente det ikke som stygt eller noe. Syntes bare det var vanskelig å se noe håp der og da! Og når Kobbie og Maguire scorte var det en gledesrus blandet med ydmykhet som traff, og jeg måtte gi deg umiddelbar kred for å ha gått mot strømmen og triumfert!
Tror forumet tåler det godt at du setter oss på plass i etterkant @Pink Final ! Det må være lov å feire når man står alene på barrikadene, og bare treffer klokkerent i krysset. Da må vi bøye oss i støvet og lære oss å ha litt mer trua. Ferdig snakka
Helt vilt
Men i dag er jeg selvsagt litt nøktern igjen. Vi må jo faktisk vinne denne turneringen. Slår vi Athletic Club tror jeg vi tar hvem som helst i finalen, til og med... Bodø 
PS: Ekstra stas at det var Maguire. Får bare mer og mer sansen for ham.
Men jeg mente det ikke som stygt eller noe. Syntes bare det var vanskelig å se noe håp der og da! Og når Kobbie og Maguire scorte var det en gledesrus blandet med ydmykhet som traff, og jeg måtte gi deg umiddelbar kred for å ha gått mot strømmen og triumfert!
Tror forumet tåler det godt at du setter oss på plass i etterkant @Pink Final ! Det må være lov å feire når man står alene på barrikadene, og bare treffer klokkerent i krysset. Da må vi bøye oss i støvet og lære oss å ha litt mer trua. Ferdig snakka
Helt vilt
PS: Ekstra stas at det var Maguire. Får bare mer og mer sansen for ham.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Pwint, RedTrafford, Jan Erik
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39287
- Liker mottatt: 29363
Takk @10Hag.
Og ikke vondt ment til noen fra meg.
Ble bare oppgitt.
Jeg er ikke så god på fotball taktikk.
Men selva jeg så at Lyon var skjøre bakover.
Det skal kun ett øyeblikks genialitet til, så er vi tilbake i matchen.
Selv om vi var svake i spillet en stund der.
Forsto ikke helt den plutselige negativiteten.
Og vi kan bare vinne i de turneringene vi deltar i.
Selv om dette ‘bare’ var EL.
Jeg tror ingen brydde seg om at det ‘bare’ var cupvinnercupen og ikke serievinner cupen da vi slo Barca 3-0 i 84.
Foran et elektrisk Old Trafford.
Og ikke vondt ment til noen fra meg.
Ble bare oppgitt.
Jeg er ikke så god på fotball taktikk.
Men selva jeg så at Lyon var skjøre bakover.
Det skal kun ett øyeblikks genialitet til, så er vi tilbake i matchen.
Selv om vi var svake i spillet en stund der.
Forsto ikke helt den plutselige negativiteten.
Og vi kan bare vinne i de turneringene vi deltar i.
Selv om dette ‘bare’ var EL.
Jeg tror ingen brydde seg om at det ‘bare’ var cupvinnercupen og ikke serievinner cupen da vi slo Barca 3-0 i 84.
Foran et elektrisk Old Trafford.
Last edited by Pink Final on 18 Apr 2025, 13:25, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Pwint, 10Hag, Andtho01, Rød Pølse, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Liker gitt: 558
- Liker mottatt: 1883
Det er nok ikke her inne man skal vise sin kjærlighet til Manchester United heller @Pink Final. Da blir man fort latterliggjort. Mer gøy å slakte egne spillere og lag. Da blir man populær på unitedforumet.
post liked by: Pink Final
Her vi uenige @LoveBruno&Rashford. Ja, det er mye følelser, og de kan komme ut som negativitet når ting ikke går vår vei, men tror aldri jeg har opplevd at noen har blitt latterliggjort om de viser kjærlighet til Manchester United. Tvert imot er dette forumet fullt av sånt. Men vi er alle forskjellige og oppfatter ting forskjellig.LoveBruno&Rashford wrote: ↑18 Apr 2025, 13:24 Det er nok ikke her inne man skal vise sin kjærlighet til Manchester United heller @Pink Final. Da blir man fort latterliggjort. Mer gøy å slakte egne spillere og lag. Da blir man populær på unitedforumet.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Andtho01, Jan Erik, red, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Har heldigvis heller aldri opplevd at noen blir latterliggjort for å elske United her. At man diskuterer og er uenige, eller at det går 5 kuler varmt i spesielt kamptråder, er én ting. Det gjør det når man ser kamp på tribunen eller på pub med kompiser og. Og det må være lov, banter er en del av gamet 
Godt poeng @Pink Final. Vi kan kun vinne de turneringene vi spiller i. Og cupvinnercuptriumfen har på ingen måte mistet sin glans. Så dette er stas!
Godt poeng @Pink Final. Vi kan kun vinne de turneringene vi spiller i. Og cupvinnercuptriumfen har på ingen måte mistet sin glans. Så dette er stas!
post liked by: Pwint, RedTrafford, Jan Erik, Pink Final, Andtho01, Ryder, Can2
Under kamp er jo de fleste av oss bortimot «sinnsyke i gjerningsøyeblikket», og det kommer mye rart det ikke er noe poeng å henge seg veldig opp i, spør du meg.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Jan Erik, alfen74, red, Andtho01, 10Hag, Blodfink
-
- Donor
- Liker gitt: 27813
- Liker mottatt: 19998
Er ikke det lidenskapen med United da. På godt og vondt.
Tenker heller at det er enkelte kommentarer som er unødvendige her på forumet uten å gå i detalj.
Tenker heller at det er enkelte kommentarer som er unødvendige her på forumet uten å gå i detalj.
post liked by: Pwint, Andtho01, 10Hag
Nu har æ sett 2 ekstra omgang 4 ganger blir like imponert hele tida og like glad, var helt utrolig at MU klarte å snu den kampen til seier. Er jo sånne ting man nesten bare drømmer om. 

post liked by: Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Pink Final, 10Hag, Belfastboy, Can2
-
- Donor
En fordel med å møte Athletic Club i semi'n, er at vi får kjent på gresset til finale arenaen. 

post liked by: Pwint, Pink Final, red, Andtho01, 10Hag, Rød Pølse, Jan Erik, Belfastboy, Can2
Må innrømme at jeg litt frykter å møte Tottenham i finalen.
(Noe jeg regner med at det blir, ettersom Glimt må klare seg uten Berg, Evjen og Helmersen i den første kampen borte i London).
Dvs, jeg bare orker ikke tanken på at vi ikke skal klare å stå i veien for deres første trofe siden 2008.
post liked by: RedTrafford, Pwint, Jan Erik, Can2
-
- Donor
Hvis vi kommer til finalen, må den bare vinnes.
Kan ikke tape for et norsk lag, sånn er det bare.
Eller tape for et lag som aldri vinner noe, bortsett fra et par sølvskjeer for en stund siden.
Da kan hele sommeren bli ødelagt for min del.
Kan ikke tape for et norsk lag, sånn er det bare.
Eller tape for et lag som aldri vinner noe, bortsett fra et par sølvskjeer for en stund siden.
Da kan hele sommeren bli ødelagt for min del.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Pwint, Jan Erik, Blodfink
OM det blir finale (og jeg er forsiktig pessimist her..), og det blir Spurs, så har de altså 'lekt' med oss tre ganger denne sesongen (overdriver litt, men 3-8 og 0 0 3), så det er rett og slett ikke akseptabelt å tape mot dem igjen.
post liked by: Andtho01, Pwint, RedTrafford, Blodfink, Can2