Chelsea
-
- Donor
- Liker gitt: 27329
- Liker mottatt: 19540
Kjøpsplikten av Sancho står i fare, Chelsea - Palace 1-1 

post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, Pangaea, Can2
-
- Liker gitt: 502
- Liker mottatt: 1683
Mudryk tatt i dopingtest og dermed suspendert.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Can2, Belfastboy, Pangaea
Ser ut som Chelsea har funnet løsningen for å få floppene frigitt fra 10-årskontraktene sine. Boehly som har puttet noe i drikkeflaska til Mudryk? 

post liked by: Can2, Spirograf1, Andtho01, Tringe, Belfastboy, Rød Pølse, Torquemada
Chelsea kjøper nok en spiller fra Sporting Dario Essugo. Fatter ikke at dei er innenfor PSR reglene dei har jo brukt over €1.32 billion siden Todd tok over. Håper det biter dei så jævlig i ræva til slutt.
post liked by: Jan Erik, Can2
Hate Glazer love United
@Andtho01, de klarer det pga kontraktslengdene de kunne inngå, amortisering. I tillegg har de noe salg av spillere og eiendom. Kieran Maguire (som er en fotballøkonomiekspert), sa i januar at de var greit innenfor releverket.
De har rett og slett utnyttet regelverket veldig godt.
De har rett og slett utnyttet regelverket veldig godt.
post liked by: Andtho01, Pink Final, 10Hag, RedTrafford, Rød Pølse, Blodfink, Can2
Som igjen viser hvor mangelfullt regelverket er. Squad Cost Rules (SCR) og Top to Bottom Anchoring Rules (TBA) er planlagt å erstatte PSR etter 25/26. Forhåpentligvis vil man klare å sørge for mer rettferdig konkurranse og færre juridiske konflikter.
Det er kjedelig når finansakrobatikk og sportsvasking spiller hovedrollene i verdens beste liga. Shady eiere som utnytter smutthull i økonomiske regelverk bidrar ikke til økt entusiasme. Konkurranse om å ha best advokater er ikke så veldig moro.
Det er kjedelig når finansakrobatikk og sportsvasking spiller hovedrollene i verdens beste liga. Shady eiere som utnytter smutthull i økonomiske regelverk bidrar ikke til økt entusiasme. Konkurranse om å ha best advokater er ikke så veldig moro.
post liked by: Andtho01, Blodfink, Can2, Pink Final, Pwint
Football, bloody hell!
Jeg skrev en kommentar 15.mars om hvordan Chelsea hadde klart seg innenfor PSR. Nå viser det seg at de har et overskudd på ca £128m. Hvordan har de klart det?
Jo, de har solgt kvinnelaget.
For opptil £198m.
Vel er Chelsea kanskje det beste kvinnelaget i verden, ihvertfall i England. Men nesten £200m? Helt seriøst.
Hvem har de solgte det til?
Seg selv, selvsagt. BlueCo, som OGSÅ er eid av Boehly og Clearlake.
https://www.bbc.com/sport/football/arti ... 91dg34pzqo
Nå kan det være noe jeg har misforstått, eller artikkelen misforstår. Man kan ikke vite nå til dags, men dette stinker.
Jeg vet rett og slett ikke om jeg gidder fotball lenger. Det er så...sjelløst blitt. En 'barnehage' for rike folk.
For opptil £198m.
Vel er Chelsea kanskje det beste kvinnelaget i verden, ihvertfall i England. Men nesten £200m? Helt seriøst.
Nå kan det være noe jeg har misforstått, eller artikkelen misforstår. Man kan ikke vite nå til dags, men dette stinker.
Jeg vet rett og slett ikke om jeg gidder fotball lenger. Det er så...sjelløst blitt. En 'barnehage' for rike folk.
post liked by: Andtho01, LoveBruno&Rashford, alfen74, Belfastboy, Pwint, Blodfink
-
- Liker gitt: 502
- Liker mottatt: 1683
Chelsea er jo den mest sjelløse klubben i verden. Med de nye eierne er jo hobbyen deres blitt å omgå regelverk, lete etter gråsoner. Chelsea er en klubb ingen bryr seg om, har ingen rivaler. Til og med egne fans gidder knapt å bry seg.
post liked by: Jan Erik, alfen74, Belfastboy, Pwint, Andtho01, Blodfink, Pink Final
'Same shit, different year'Jan Erik wrote: ↑31 Mar 2025, 23:13 Jeg skrev en kommentar 15.mars om hvordan Chelsea hadde klart seg innenfor PSR. Nå viser det seg at de har et overskudd på ca £128m. Hvordan har de klart det?
For opptil £198m.

post liked by: Andtho01, Pwint, Jan Erik, Belfastboy, Pink Final
Football, bloody hell!