Eric Bailly

Diskusjon rundt tidligere United spillere. Spillere som har tråder og som blir solgt fra klubben vil bli flyttet hit.
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Jeg frykter at du har rett [mention]messilingard[/mention] - men jeg håper du tar fullstending feil.

Deleted User 367

Etter noen svake minutter igår mot Chelsea så synes jeg Bailly spilt en solid kamp.
Som nevnt her har han en spillestil som ofte kan pådra seg seg skade eller rødt kort.
Syns han har noe igjen på å posisjonere seg riktig, markeringer og å gjøre noe veldig rare ting ( som i starten igår) osv, ihvertfall før han var langtidskadet. 8-)
Litt bedring på nevnte ting så tror jeg det kan fort bli tresmak på Lindelöf.
Håper ihvertfall det. 8-)
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Jeg ble positivt overrasket i går. Kan han holde seg skadefri ? I så fall har vi fått konkurranse om plassen ved siden av Maguire. En Maguire som også har spilt seg opp i det siste.

Det var ei stund jeg tenkte United trengte to nye stoppere inn...Men Maguire, Bailly, Lindelöf og Tuanzebe kan kanskje holde i kvalitet.

Fortsatt veldig usikker på dette vel og merke, ryktene om Kumbulla og andre stoppere er nok ikke helt uten forankring i virkeligheten.

Jeg ønsker alle forsterkninger eller talenter velkommen til klubben.
LUHG!
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Bailly spilte en veldig god kamp sett bort i fra en svak åpning samt en og annen feil. Håper virkelig at han klarer å holde seg skadefri, selv om at jeg frykter han er ute igjen om en uke eller to.

Angående nye stoppere så er jeg ikke nødvendigvis uinteressert rett og slett på bakgrunn av skadehistorikken til Bailly og Tuanzebe.
LoveUnitedHateGlazers
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Gledelig å ha Bailly tilbake fra skade. Jeg synes han får litt vel mye skryt etter gårsdagens kamp, men for all del, han hadde en god kamp..
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Bailly var veldig nærme et nytt skadefravær da han avverget den store sjansen til Kovacic i andre omgang, etter min mening. Tilsynelatende var det en blokkering av skuddet, men de smalt godt i hverandre, og begge gikk haltende vekk. Kovacic klarte jo nesten ikke å gå etterpå.

Dette motet eller dumdristigheten, er grunnen til hvorfor han er så mye skadet. Jones er like ens. Dette er grunnen til hvorfor Lindeløf og Maguire vil spille fast.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Mange stoppere som spiller røft, det er om å gjøre at han er flink i helsestudio, bygge masse muskler rundt alle ledd i den skjøre kroppen.

Men er vel snart skadet igjen...

Få inn en back-up i sommer.
LUHG!
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Bailly skal visst ha pådratt seg en strekk på baksiden av låret i kveldens landskamp mot Belgia..
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Han påstår han kun var sliten ser jeg. Bailly altså, det er noe hele tiden....
post liked by: offside
LUHG!
User avatar

Topic author
Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Dette kan kanskje tyde på at han ikke er ute av spill særlig lenge, og det er i såfall bra. Hvis Bailly kan slutte med de 2-3 livsfarlige pasningene som han har i nesten hver kamp, så har vi en meget god stopper.


Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Ny kontrakt diskuteres.
Eg er uenig i at han burde få ny kontrakt.
Tro kopi av Jones sin historie.
Men eg trur han får ny kontrakt for United har ikkje råd til å erstatte han.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18071

Bailly er en litt lei nøtt, men jeg liker fyren, mye bra med ham, men skadeutsatt, det er sant.

Men jeg har ikke behov for å få ham vekk. Ryktet går litt om at han vil vekk for å spille mer.

Er ikke sikkert forhandlingene lykkes?
LUHG!
User avatar

Sir Crap-A-Lot
Posts: 201
Joined: 30 Jan 2021, 02:39
Liker gitt: 17
Liker mottatt: 15

Selg! Selg! Selg! Kastet bort nok lønning på han over mange år. Uten at han har klart å utvikle seg og heller ikke holdt seg skadefri.

Bye bye :)
User avatar

Belfastboy
Donor
Posts: 1845
Joined: 16 Dec 2019, 17:22
Liker gitt: 12534
Liker mottatt: 4887

Håper Bailly for en fornyet kontrakt.
Trenger en med såpass fart bak i forsvaret mot enkelte lag. Det gjør at forsvarsfireren kan stå høyere.
post liked by: Pink Final, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26230
Liker mottatt: 16755

Er vel kun Valencia i sin prime som har vært like rask av United forsvarere?
Eric Bailly har en fantastisk fysikk, som skapt for fotball.

Dessverre mye skadet.
Og sliter i posisjoneringsspillet.
Senest mot Ac Milan der han opphever offside.
Øyvind Eide hos United.no har også påpekt Bailly’s feilplasseringer flere ganger.

Posisjonering og taktisk fortåelse er nok hovedgrunnen til at Bailly stiller bak Lindelöf i køen.

United trenger flere enn to stoppere.
Forny med Bailly mener jeg.
post liked by: red, Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply