(PL) Manchester United - Ipswich Town

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

Pwint
Donor
Liker gitt: 26860
Liker mottatt: 17575

Det er det jeg alltid har sagt: Dødballer er der vi er sterkest! Eh ... eller noe sånt! Maguire ass. Han er god. Dere kan si akkurat det dere vil, men han er god. :D
post liked by: Pink Final, Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Jan Erik
Liker gitt: 21531
Liker mottatt: 22539

Jeg elsker kriging, kjemping og jobbing i oppoverbakke. Så den andreomgangen skal jeg se igjen. Herlig! Deilige bilder der med Casemiro, De Ligt, Bruno og Dalot som tar tunge løft. Blant alle andre, selvsagt. Yoro strålende f eks.
post liked by: Pwint, Pink Final, 28FPellistri, Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy, pixma

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 27813
Liker mottatt: 19998

3 poeng.

Ikke så halvgæli med en mann mindre mtp at vi kollapset fullstendig tidligere.

Dorgu konfirmert.

Sikret mer eller mindre Premier League neste sesong.

Mer er det vel ikke å si
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Belfastboy

Pwint
Donor
Liker gitt: 26860
Liker mottatt: 17575

Og jeg vet ikke hva vi har gjort for å fortjene en spiller som Bruno, men vi har ham, og jeg håper virkelig han får oppleve skikkelig suksess med oss. Det har han fortjent. han kunne vært i en klubb som hoardet titler som om det var toalettpapir i pandemien, men han har vært hos oss gjennom ekstremt tøffe tider.
post liked by: 28FPellistri, Jan Erik, Pink Final, Andtho01, Ryder, Rød Pølse, messilingard, RedTrafford, Belfastboy, pixma
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Jan Erik
Liker gitt: 21531
Liker mottatt: 22539

@Pwint, Maguire er god...på noe. Andre ting, not so meget.

Men det driter jeg i nå. Matchvinner ble han jo.
post liked by: 28FPellistri, Pwint, Andtho01, Rød Pølse, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy

Rød Pølse
Liker gitt: 23991
Liker mottatt: 21221

Seier i PL med 9 mann + Onana. Ikke verst.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Pink Final, Pwint, RedTrafford, Belfastboy
Football, bloody hell!

red
Liker gitt: 4012
Liker mottatt: 8562

Forest greide seg med 32 poeng forrige sesong. Og se hvor de ligger på tabellen nå. Er lov til å drømme :D :football:
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Belfastboy, Can2

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 27813
Liker mottatt: 19998

Rød Pølse wrote: 26 Feb 2025, 22:36 Seier i PL med 9 mann + Onana. Ikke verst.
🤣🤣
Det skal faen være sikkert😁
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Belfastboy

Harry Greaves
Liker gitt: 47
Liker mottatt: 903

Jeg har vært sint, frustrert, forbanna, glad, oppgitt og likegyldig i løpet av den her sesongen. Men i kveld, for første gang på gudene vet hvor mange år, så tok jeg faktisk meg selv i å felle en tåre under en fotballkamp. Voksen mann og greier....

Da hadde det akkurat blitt 2-2, og jeg tror helt på ordentlig at jeg nå satt midt oppi et bunnpunkt i løpet av mine 30 år som United-fan.

Jeg synes ikke United var dårlige før pause, måten de scorer særlig målet til De Ligt på var jo som tatt ut av den læreboka de ikke hadde lest i før målet til Beto sist helg; full trøkk i boks, vinner 2-3 dueller på rad og da blir det mål. Dorgu hadde spilt seg kolossalt opp etter tabben i starten (hvorfor er Onana der ute til å begynne med??), De Ligt og Yoro stengte half-spacen, Garnacho var et konstant uromoment og så videre. 2-1 kunne godt vært mer, hadde United hatt en eksisterende spiss.

Så da det røde og 2-2 kom så var jeg egentlig knust. Slår man ikke Ipswich hjemme så kan det faktisk bli nedrykk.

Derfor er jeg jævlig glad nå. Det er PONDUS å reise seg etter 45 minutter der det er tydeligere og tydeligere at gud og måne og sol og karlsvogna jobber mot deg med all sin kraft. Ipswich skaper ingenting med 11 mot 10, og Maguire, som jeg fortsatt planlegger å vie litt tid til her inne i en annen post (det blir ikke et positivt innlegg!) redder oss, som mot Porto og Leicester.

Vi har vært så kjipe og dårlige i 24/25, men når jeg sitter igjen med den følelsen jeg har nå, PLUSS tre poeng, så kan jeg faktisk ikke be om mer. Så får det selvsagt være komisk at det kun er Ipswich hjemme vi snakker om her.
post liked by: 28FPellistri, Jan Erik, Belfastboy, Pink Final, Rød Pølse, Buchan, pixma

LoveBruno&Rashford
Liker gitt: 558
Liker mottatt: 1883

Takk gud for at Bruno Fernandes er Manchester United spiller.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, Buchan, pixma, Can2

MektigeTHOR
Liker gitt: 1115
Liker mottatt: 1862

To mål i førsteomgang, scorer også i andreomgang.
Scorer mål etter å ha fått utvist en spiller.
Vinner kampen til slutt.

Takk og lov var laget de spilte mot enda dårligere enn vårt lag er for tiden. Helt utrolig hva vi blir vitne til denne sesongen.

Er Dorgu nå utvist i FA Cup også eller blir det 3 kamper i ligaen?
post liked by: Pink Final

Pink Final
Manchester, football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 39287
Liker mottatt: 29363

Fa cup v Fulham også @MektigeTHOR.
post liked by: Jan Erik
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

offside
Liker gitt: 756
Liker mottatt: 2110

Phew.
Jeg så første omgang og måtte kjøre til flyplassen å hente noen. Men jeg tenkte jo mitt, 2 2 rødt kort. Så på mobilen under kjøreturen. Sto jo plutselig 3 2 og Maguiere av alle.

Vi gjør det jo vanskelig for oss sjøl, vi har kun oss selv å klandre. Men nå vant vi, seks poengs kamp det der. Fire poeng på de to kampene er jo faktisk ok.

For min del nå så gir jeg f i hvordan årets sesong går mtp kamper. Altså vi rykker ikke ned, hver kamp blir en bonus.

Håper på en cup bonus og EL seier.
PL får gå som det går.
post liked by: Jan Erik

Topic author
Andtho01
Liker gitt: 18285
Liker mottatt: 20004

Garnacho gikk rett i gaderoben etter han blei bytta ut. Amormin skal ta en prat med han.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Jan Erik, Belfastboy, Buchan, Pwint
Hate Glazer love United

Buchan
Donor
Liker gitt: 9755
Liker mottatt: 5858

5 mål i en kamp på OT er rekord for meg. Kona og datter var fornøyd. Hjalp også litt at vi hadde VIP lounge i the 500 club 😊
Må innrømme at jeg så litt mørkt på det på slutten av første omgang med rødt kort og mål i mot.
Men det ordnet seg, og det var en fortjent seier.
Bruno, Bruno runget over OT flere ganger, og han var enorm synes jeg. Det samme var Maguire. Onana skal jeg la være å si noe om 😊.
Var spent på stemningen, men synes den også var bra i perioder. OT prøvde virkelig å drive laget frem flere ganger.
Men det var to løgnas mål å slippe inn. Det står til stryk.
Unødvendig takling som medførte rødt kort midt på banen. Kunne ikke bedømme den fra der jeg satt, men har sett reprisen etterpå.
Men heldigvis så klarte de å vinne, de hadde i grunnen god kontroll på Ipswich i andre omgang.
Og hadde ballen sprettet United sin vei et par ganger, så kunne de fått et mål til.
Men jeg savnet noen til å ta vare på kontringene (uten å nevne navn 😊) når de kom.
Men jeg holder den gode statistikken to uavgjort (den ene på Anfield), og resten seiere de gangene jeg har vært og sett United 😊.
Herlig med seier dere 😃
post liked by: Andtho01, Pwint, Ryder, Rød Pølse, Jan Erik, Vidar Dale Fjeld, alfen74, RedTrafford, Pink Final, Can2, LoveBruno&Rashford, offside, red
Post Reply