Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Moro med Ighalo. Rett og slett en helt ufarlig låneavtale. Og det hjelper selvsagt på at United er en klubb han har beundret siden han var en liten gutt.

Verste er vel om han begynner å prestere bedre enn Martial. |P
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Flott med det lånet, nu kan ikke Martial bare daffe rundt på banen, nu må han prestere ellers er det benken. Og det beste har vel vært om han blir en mål gjører av god MU kaliber.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Vi har vel egentlig å tape på å hente han sånn sett, vi var desperate etter en spiss og det fikk vi. Umulig å hente inn en målscorer i Januar så klart. Nå fikk vi til en låneavtale med en spiss som har spilt i PL og levert i PL. Hvorfor ikke, vi må vel bare betale lønnen og det overlever United med som klubb veldig fint.

Blir spennende, jeg kjenner ikke så veldig mye til han må jeg si. Men jeg håper jo selvsagt at han kan være med å bidra med et par mål.

Deleted User 367

Lingard wrote: 01 Feb 2020, 07:46 Moro med Ighalo. Rett og slett en helt ufarlig låneavtale. Og det hjelper selvsagt på at United er en klubb han har beundret siden han var en liten gutt.

Verste er vel om han begynner å prestere bedre enn Martial. |P
Det skal vel ikke så mye til :hah: :hah:
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Det er snakk om at Lingard kan være et mål for Roma, og United har muligens vært interessert i deres Zaniolo. Interessant om det kunne skje et bytte med litt pund i mellom der til sommeren. Han kan brukes både som nr 9 og 10.

Tenker at Jimenez på Wolves ville passe godt inn også.

Av spisser så er det vel disse to, og Dembele i Lyon de som er ryktet en del. Piatek gikk til Bundesligaen i stedet. Det ser ut som OGS ønsker en fysisk sterk spiss med godt hodespill. Milik i Napoli er også ryktet.

Jeg støtter en stor sterk spiss inn, med ballfølelse også selvfølgelig. Av de nevnte er jeg positiv til Jimenez, fordi han er ferdig testa i PL.

Av andre posisjoner tror jeg United ønsker Maddison eller Grealish og Sancho.

Stopper er også på blokka tror jeg. Koulibaly-ryktene forsvinner aldri helt, men jeg håper at Kumbulla i Verona vurderes. Han har vært ryktet han også.

Jeg ville vært fornøyd om sommervinduet skaffet 4 inn, men tror det blir 2 eller 3.

Da er Jimenez, Sancho og Grealish et ok vindu? Men Maddison er den jeg ser som mest sannsynlige kjøp.
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Har også sansen for Jimenez. Ikke verdens beste spiss, kanskje, men god på mye - spesielt på mye av det vi mangler i dag.

Ser rykter om at Maddison er nær ved å skrive ny kontrakt. Betyr selvfølgelig ikke at vi ikke kan kjøpe ham, men regner med Leicester vet hva som kommer og sørger for at det betyr at prisen skrus opp enda noen hakk...
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Ryder wrote: 04 Feb 2020, 12:06 Har også sansen for Jimenez. Ikke verdens beste spiss, kanskje, men god på mye - spesielt på mye av det vi mangler i dag.
Enig, han kunne passet inn, flink med bevegelser, jobber hardt, dekker store områder. Ingen Ferrari, mer Volvo?
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Ryder wrote: 04 Feb 2020, 12:06 Ser rykter om at Maddison er nær ved å skrive ny kontrakt. Betyr selvfølgelig ikke at vi ikke kan kjøpe ham, men regner med Leicester vet hva som kommer og sørger for at det betyr at prisen skrus opp enda noen hakk...
Det er nok innertier det der, Leicester er ikke dumme.
LUHG!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Litt av noen rykter på dagen 62 år etter ulykken i Munchen.

Messi og Lautaro Martinez.

Høye odds på den der...
LUHG!
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Lautaro Martinez virker svært lovende. Hadde vært fantastisk om United klarte å lokke han til Manchester.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Ryktene om Jadon Sancho vender til stadighet tilbake. Må si det er en spillertype vi kunne trengt.

Kreativ, målfarlig og smart på banen. Og fortsatt bare 19 år gammel.

29 kamper i alle turneringer, spilleminutter tilsvarer ca 25 kamper. 15 mål, 17 assist.

Tror muligens han er den ene av de tre som skal inn til sommeren. Håper det
LUHG!
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Hadde vært maksimalt, men kjenner meg ikke sikker. Kommer til å koste flesk, og andre enn oss vil garantert melde seg på.

Hakim Ziyech er linket i dag, ser jeg. Vil være et meget godt (og billigere) alternativ til høyrekant-posisjonen. Har imponert meg hver gang jeg har sett Ajax. 6 mål og 13 assist på 18 kamper denne sesongen. 26 år, fin alder for å prestere modent med en gang, samtidig som han har mange gode år igjen.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18053

Ziyech er absolutt et godt alternativ, gjør spektaktulære ting til tider.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Har en følelse av at det er Pochettino som skal bestemme hvem som kommer inn i sommer.
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Ryder wrote: 12 Feb 2020, 12:39 Hakim Ziyech er linket i dag, ser jeg.
Ryktes at han er enig med Chelsea. Litt skuffende at vi muligens ikke var med i underskriften hans, men vi linkes fortsatt til Sancho, Grealish og Maddison, så vi må nok være tålmodig og håpe at vi sikrer oss et par av dem til sommeren. Minst én av dem.

Det kan jo også se ut som at Woodward jobber med å få Pochettino på plass..

Deleted User 367

I følge rykter ble Pochettino nylig observert med Manchester Uniteds PR-rådgiver Neil Asthon.
Om det skulle stemme eller hva det evt. betyr vet jeg ikke. Uansett så begynner det å bli flere og flere greier rundt managerbytte.

Men liker tanken jeg altså.

Har mer tro på han i det lange løp. Eneste ulempe er at vi må begynne på nytt nok engang, ellers ser jeg kun fordeler.
Når det gjelder erfaring er det liten tvil. Om han har kompetansen for å ta klubben helt opp har jeg også mer tro på han enn OGS.
Eneste OGS scorer kanskje bedre på er behandling av spillere innad og ikke minst i media.
Tviler ikke om OGS kan ta oss litt videre oppover men ikke helt opp. Noe annet skal vel godt gjøres.
Med Poc tror jeg det er rett ut med noen enkelte spillere, der kvalitet er kun ett fjernt ord.
Smile fra øre til øre uansett har ikke imponert meg ihvertfall.

Noen ganger må man smi mens jernet er varmt.( eller havner i Bayern)

Dessuten tror jeg også den managerbeskyttelsen hadde vært annerledes hvis det ikke hadde vært for en norsk manager. Kan tenke meg hva mange hadde ment hvis det var Bruce, Hughes, Butt eller Giggs som satt ved roret og hadde oppnådd det samme som nå.


Så igjen, jeg liker tanken. 8-)
Post Reply