Var innom konkurranse tråden og ser at en bruker har slettet seg.
Vet ikke om det har skjedd noe spesifikk da jeg bare har lest sånn halvveis gjennom trådene i det siste.
Noen som vet hvem der er?
Forsvunnet bruker
-
- Donor
- Liker gitt: 27004
- Liker mottatt: 19173
post liked by: Blodfink, Rød Pølse, Andtho01, Can2
Hmm... Det var leit å høre. Har ikke fått med meg så mye jeg heller så aner ikke hvem det kan være. 
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Blodfink, Rød Pølse, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Xylofon.
Han var mye aktiv den siste tiden.
Synd at folk sletter brukeren sin (og ikke bare slutter å være aktive), fordi det forsvinner endel kontekst når man ikke lenger kan se hvem som har skrevet innlegget.
Han var mye aktiv den siste tiden.
Synd at folk sletter brukeren sin (og ikke bare slutter å være aktive), fordi det forsvinner endel kontekst når man ikke lenger kan se hvem som har skrevet innlegget.
post liked by: Blodfink, Pwint, Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Andtho01, Can2
Tenker kanskje det er en måte å vise misnøye på? Hvis man er skikkelig sinna f.eks.? Jeg vet ikke. Blir aldri sinna på noe som skrives på et forum på internett. Bare veldig, veldig skuffet 
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Rød Pølse, Andtho01, Can2
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 27004
- Liker mottatt: 19173
Ok, hadde en følelse på han ut i hva jeg husker fra tippekonkurransen.
Enig med deg @red
Enig med deg @red
post liked by: Jan Erik, Pwint, Rød Pølse, Andtho01, Can2
10Hag sitt siste innlegg kom for to-tre uker siden. Og Xylofon ble aktiv i perioden etter det
(Neida, ingen måte å verifisere det på, nå som den brukeren faktisk er slettet, hehe).
(Neida, ingen måte å verifisere det på, nå som den brukeren faktisk er slettet, hehe).
post liked by: Andtho01, Belfastboy, RedTrafford, Can2
Xylofon er ikke meg, og jeg vet ikke hvem Xylofon er. Jeg har bare ikke vært spesielt aktiv.
Kan for øvrig huske at Xylofon var aktiv i flere måneder, selv om han skrev sjeldent.
Kan for øvrig huske at Xylofon var aktiv i flere måneder, selv om han skrev sjeldent.
post liked by: Jan Erik, red, Pwint, RedTrafford, Can2, Blodfink
Den dagen @red fant ut at han egentlig var alene her og alle andre var @10Hag
post liked by: Andtho01, RedTrafford, red, Tringe, Rød Pølse, Jan Erik
— Eric Cantona
— Eric Cantona