(PL) Tottenham - Manchester United

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

28FPellistri
Liker gitt: 2202
Liker mottatt: 8734

Blodfink wrote: 16 Feb 2025, 19:28 Er uenig i at dette var en grei kamp av oss. Det var det glade vanvidd. Det er Spurs. De har vel ikke vunnet hjemme på noen kamper heller.

Kaos fra ende til annen.
Det var en litt kaos-kamp som det pleier å være i Spurs-land. Uansett så har de mange spillere tilbake fra skade og hadde en ganske bra tropp. Og returen av Vicario ble veldig avgjørende.

Vi skaper sjanser og får sjanser i mot, hadde vi spilt denne kampen igjen, så hadde vi nesten garantert scoret mål med de samme sjansene.

Og selvsagt måtte Maddison bli avgjørende etter at Roy Keane sa han var elendig i midtuken :hah:
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Rød Pølse
Liker gitt: 22721
Liker mottatt: 20227

Kritisere en trener som har vært i klubben i tre måneder og har den svakeste og tynneste troppen i manns minne. Ok...
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Belfastboy, Tringe
Football, bloody hell!

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 27262
Liker mottatt: 19483

Blodfink wrote: 16 Feb 2025, 19:28 Er uenig i at dette var en grei kamp av oss.
Jøss, store forventninger😀

Nei, ble nok som forventet for min del i dag.
Mer fart i skisporet, gikk såpass fort at skisporet smeltet etter meg når jeg gikk.
post liked by: Jan Erik, Blodfink

Pangaea
Liker gitt: 7654
Liker mottatt: 9473

Jan Erik wrote: 16 Feb 2025, 19:31 Da er de ikke gode nok, @Pangaea. Hvis de ikke har vært i en tropp når de er 19, så har de sannsynligvis ikke så mye på banen å gjøre.
Ekstremt uenig. Bra vi ikke hadde den tilnærmingen med Paul Scholes...

Jan Erik
Liker gitt: 19819
Liker mottatt: 21036

Vicario har vært på intervju-skole.

Rast gjennom 15 klisjeer på 30 sekunder.
post liked by: Andtho01, Jon Andreas, Blodfink

Jan Erik

Scholes var jo god nok, @Pangaea. Har du sett noe fra Fredricson og Moorhouse? Som var de eldste på benken. Jeg har knapt hørt om dem før. Nå er ikke jeg den som følger mest med på akademiet, men det er vel ikke disse to det snakkes mest om?

Du, og andre, får være så uenige dere vil. Men unge spillere blir bare brukt i kamper som dette om de kan tilføre noe.
post liked by: Andtho01, 28FPellistri, Blodfink

Pangaea

Liverpool har over dobbelt så mange poeng som oss. 60 mot 29. For en drittsesong 😥
post liked by: Jan Erik, Jon Andreas

MektigeTHOR
Liker gitt: 1095
Liker mottatt: 1798

Fikk litt følelsen her inne at de er for gode for å rykke ned.
Fler og fler tror vel ikke vi vinner noe heller.

Så til kona for en god stund tilbake at United kan faktisk klare å vinne Europa League samt rykke ned i samme sesong.

Akkurat nå er det mest sannsynlig at de evt rykker ned, jeg tar ingenting forgitt. De som tror at dette laget er for godt for å rykke ned tar SKAMMELIG FEIL.

Dette laget må kjempe for hvert poeng. Forstår de alvoret for sent så kan de absolutt rykke ned.

Alle lag prøver å vinne fortløpende, se Everton sin utvikling etter Moyes kom tilbake. United klarer ikke å spille flere brukbare kamper på rad.
post liked by: Jan Erik

Jan Erik

@MektigeTHOR, med de skadene vi har nå (Mainoo, Diallo, Martinez), og den tynne troppen vi har selv med alle fit, så kan vi fort ende på 16.plass. Men de fire nederste lagene tar så lite poeng at vi kommer ikke ned i den haugen der.

Men det er katastrofalt dårlig uansett hvordan man snur på det.
post liked by: RedTrafford, Buchan, Blodfink

28FPellistri

Tror jeg kunne satt alt jeg eier og har på at vi ikke rykker ned. Ikke fordi vi er for gode til det, men fordi det er andre klubber som er dårligere. Selv om vi er dårlige, så når ikke Ipswich eller Leicester inn 12p mot oss, det er 4, mest sannsynlig 5 seire uten at vi vinner og det fra lag som har 3 og 4 seire til nå i sesongen. Så nedrykk er fryktelig urealistisk.

At vi ender uten pokal, er nok ganske safe.
post liked by: Pangaea, Andtho01, Buchan, Jan Erik, M.r. Brownstone
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Pangaea

Jan Erik wrote: 16 Feb 2025, 19:42 Du, og andre, får være så uenige dere vil. Men unge spillere blir bare brukt i kamper som dette om de kan tilføre noe.
Jeg blir visst uvenner med alle her pga mine meninger, selv om jeg synes de er helt på sin plass og selvfølgeligheter 😥

Vi har et akademi for tiden som renner over av talenter, men likevel får ingen sjansen når vi bare har 12 seniorspillere tilgjengelig. Ok, så fikk Obi 2 minutter på overtid. Hipp hurra liksom. Som sagt, mer skuffet over mangelen på tillit til benken vår enn at vi tapte enda en kamp.

4 lag har for øvrig scoret færre mål enn oss, men 3 av dem ligger på nedrykksplass.
post liked by: 28FPellistri, MektigeTHOR, Jon Andreas, Blodfink

offside
Liker gitt: 721
Liker mottatt: 1917

De andre lagene er heldigvis dårlige og tar lite poeng. Men neste runde er Everton borte og det lukter tap. Deretter er det Ipswich hjemme, skulle vi tape den da begynner det for alvor å spøke for United…
post liked by: Blodfink

28FPellistri

Pangaea wrote: 16 Feb 2025, 19:54
Jan Erik wrote: 16 Feb 2025, 19:42 Du, og andre, får være så uenige dere vil. Men unge spillere blir bare brukt i kamper som dette om de kan tilføre noe.
Jeg blir visst uvenner med alle her pga mine meninger, selv om jeg synes de er helt på sin plass og selvfølgeligheter 😥

Vi har et akademi for tiden som renner over av talenter, men likevel får ingen sjansen når vi bare har 12 seniorspillere tilgjengelig. Ok, så fikk Obi 2 minutter på overtid. Hipp hurra liksom. Som sagt, mer skuffet over mangelen på tillit til benken vår enn at vi tapte enda en kamp.

4 lag har for øvrig scoret færre mål enn oss, men 3 av dem ligger på nedrykksplass.
Helt enig.

Ser heller ikke helt hvorfor man ikke kunne gamblet med 10-15 minutter for eksempel på slutten. Selv om spillerne er aldri så ukjente så kan mirakler skje. Bare å spørre Macheda, Wilson eller Harropp osv. Og det var jo ikke sånn at alle storspilte utpå der.
post liked by: MektigeTHOR, Blodfink

Eric Cantona

MektigeTHOR
Liker gitt: 1095
Liker mottatt: 1798

Jan Erik wrote: 16 Feb 2025, 19:51 @MektigeTHOR, med de skadene vi har nå (Mainoo, Diallo, Martinez), og den tynne troppen vi har selv med alle fit, så kan vi fort ende på 16.plass. Men de fire nederste lagene tar så lite poeng at vi kommer ikke ned i den haugen der.

Men det er katastrofalt dårlig uansett hvordan man snur på det.
Fullstendig klar over skade lista. Håper at du får noe rett helst at de fullfører høyere enn 16.

Men jeg kommer til å huske hva du skreiv. Jeg er nemlig ikke så sikker. De kan finne på å vinne Europa League eller Fa Cup samt rykke ned. Bunnivået er mest sannsynlig ikke nådd enda, tenk litt på det siste der.

Er det første gang i PL epoken at United taper begge kamper mot Tottenham?
post liked by: Jan Erik, Blodfink

Buchan
Donor
Liker gitt: 9554
Liker mottatt: 5754

Lenge leve ineffektiviteten, men slik er det. Det blir litt panisk for å si det forsiktig, når de er i nærheten av motstanderen sitt mål.
Ellers så støtter jeg Amorin å ikke sette inn de unge i denne kampen. Situasjonen klubben er i nå kan ikke sammenliknes med da SAF regjerte, da kjempet de alltid i toppen.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Jan Erik, Tringe
Post Reply