Er jo ikke i byen i dag, hvis hadde jeg ropt @Pwint på puben, kos deg, og måtte det bli 3 poeng!
Satser på at Amorim har blinka ut Spurs' stopper Archie Gray, han var rimelig elendig de minuttene jeg har sett ham i aksjon tidligere. Nervøs stakkar, men slikt må utnyttes.
(PL) Tottenham - Manchester United
Onana
De Ligt
Maguire
Mazraoui
Dalot
Bruno
Casemiro
Dorgu
Garnacho
Zirkzee
Højlund
Og så benken....
Harrison, Amass, Fredricson, Lindelöf, Heaven, J Fletcher, Kone, Moorhouse, Obi.
Hvor er Yoro, Eriksen?
De Ligt
Maguire
Mazraoui
Dalot
Bruno
Casemiro
Dorgu
Garnacho
Zirkzee
Højlund
Og så benken....
Harrison, Amass, Fredricson, Lindelöf, Heaven, J Fletcher, Kone, Moorhouse, Obi.
Hvor er Yoro, Eriksen?
post liked by: Andtho01, Pwint, Blodfink
Enten syk eller skadet. Faen altså men jaja vi får testet eit par unggutter idag da. Håper dei tar vare på muligheten.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Blodfink
Hate Glazer love United
Dette er tynt, @Andtho01....syltynt. Spurs har Udogie, Johnson, Sarr, Bissouma, Gran og Moore med førstelagserfaring...
Nei, bare å ta den tunge veien til bettingselskapene, tømme sparekontoene og sette alt på Spurs...
Nei, bare å ta den tunge veien til bettingselskapene, tømme sparekontoene og sette alt på Spurs...
post liked by: Andtho01, Pwint, Blodfink
Jepp…. Har en dårlig følelse foran kampen nå….
post liked by: Jan Erik, Pwint, Blodfink
Hate Glazer love United
United.no melder at snittalderen på benken er 19,3 år. Selv med museumsgjenstanden Victor der.
Helt utrolig at de to eneste spillerne som kan bidra med noe vesentlig fra benken er syke.
Jaja, det er i oppoverbakke det er bratt.
Helt utrolig at de to eneste spillerne som kan bidra med noe vesentlig fra benken er syke.
Jaja, det er i oppoverbakke det er bratt.
post liked by: Andtho01, Pwint, Blodfink, Jon Andreas
Hadde en dårlig følelse i utgangspunktet, Men nå vet jeg ikke hva jeg skal tro på. Mirakel? Må jo bare krysse fingrene.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Jon Andreas
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Og Archie Gray spiller ikke fra start for Tot dessverre.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Vicario må jo være skikkelig rusten, ligger en mulighet der kanskje

Vicario må jo være skikkelig rusten, ligger en mulighet der kanskje
post liked by: Jan Erik, Andtho01
LUHG!
-
- Liker gitt: 2134
- Liker mottatt: 8417
Blærh.. Lyden foran bilde hos Viasat.. Alltid noe!
post liked by: Andtho01, Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Vi ligger oss dypt ja, det er bra. Da må vi holde fokus og aggressiviteten oppe. Interessant med De Ligt og Dorgu til venstre, da får han bra hjelp der nykommeren.
Så får vi se om vi får låne ballen litt efterhvert.
Så får vi se om vi får låne ballen litt efterhvert.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse