Selv ikke Liverpool hadde jeg "unnet" at Musk kjøpte....
Ikke at jeg tror han er spesielt opptatt av fotball heller. Men med så mye penger som han har, kan man jo frykte et slags impulskjøp som skjer i forbindelse med at USA arrangerer fotball VM sommeren 2026.
red wrote: ↑13 Feb 2025, 22:26
Selv ikke Liverpool hadde jeg "unnet" at Musk kjøpte....
Ikke at jeg tror han er spesielt opptatt av fotball heller. Men med så mye penger som han har, kan man jo frykte et slags impulskjøp som skjer i forbindelse med at USA arrangerer fotball VM sommeren 2026.
På den positive siden, så kunne de plukket fram igjen rasisme t-skjortene sine...
Begynner å tenke at det var trasig at det ikke var Arabiske millionærer som kjøpe MU i stede for de tragiske Glazers. For noen så jævlig dårlige eiere går det vel ikke å finne i dagens fotball verden. PS regner med at man får så hatten fyker av kjeft nu men d tåle æ.
I dag er det ikke lov med den type oppkjøp som Glazers fullførte i 2005. Det sier litt om hvor kontroversielt det var. Ellers tror jeg ikke det holder å være millionær, @pixma. Hvis du heller ville vært et sportsvaskingsprosjekt er jeg helt uenig. I mine øyne er det bedre å være en fasade for kapitalisme enn for systematiske brudd på menneskerettigheter, men kanskje ikke resultatmessig. Glazers er gift for United, sportsvasking er gift for idretten.
post liked by: Andtho01, Pink Final, Pwint, Jan Erik, Can2, Blodfink, RedTrafford