Antony Matheus dos Santos (Antony)
Fantastisk. Ønsker ham all lykke på utlån. Selvtilliten hans trenger en skikkelig boost.
post liked by: Andtho01, Pink Final
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Antony kåret til banens beste spiller igjen av LA Liga selvom Celta snudde å vant 3-2. Håper han gjør det såpass bra i Betis at dei kommer til å kjøpe han i sommer.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Rød Pølse, Jan Erik, Blodfink
Hate Glazer love United
Håper at Betis ender opp med å kjøpe han i sommer. Han er den store stjernen der og nå presterer han igjen. Han har ingen fremtid hos oss etter sesongen. Tipper han vil tilbake på Brasil sitt landslag før VM 2026 så er jo det beste for han å bli der en stund.
post liked by: RedTrafford, red, Rød Pølse, Can2, Jan Erik, Pangaea, Pwint, Pink Final
Hate Glazer love United
Fint mål ja. Keeper kunne jo stått og ventet borte med den stolpen siden han alltid skyter der eller høøøøyt over, men jeg er glad på hans vegne. Må føles godt å spille bra og score mål etter å ha slitt så fælt i England.
Kanskje vi får igjen det vi ga for ham?
Kanskje vi får igjen det vi ga for ham?
post liked by: alfen74, Jan Erik, Pwint, Pink Final
Det er tankevekkende at spillere som drar fra oss blomstrer andre steder. Scott, De-Gea.
Det blir mye klaging på enkeltspillere, meg selv inkludert.
Bare vi blir kvitt han og han så skal ting bli bedre.
Men kanskje er det noe som er fundamentalt galt i klubben.
Spillere faller gjennom, de blomstrer ikke hos oss.
Fergie vant Ligaen med Obertan, Rafal, Cleverly, O'Shea, David May,
Middelsspillere som blomstret.
Det blir mye klaging på enkeltspillere, meg selv inkludert.
Bare vi blir kvitt han og han så skal ting bli bedre.
Men kanskje er det noe som er fundamentalt galt i klubben.
Spillere faller gjennom, de blomstrer ikke hos oss.
Fergie vant Ligaen med Obertan, Rafal, Cleverly, O'Shea, David May,
Middelsspillere som blomstret.
post liked by: alfen74, Pink Final, Can2, Pangaea
Er enig i utsagnet ditt.
Men merkelig å trekke fram De Gea og McTominay som eksempler.
De Gea var vår viktigste og beste spiller fra 2014-2019.
Og McFred holdt midtbanen vår gående fra 2019 til 2023 (det siste året mye rotert med Casemiro og Eriksen, men likevel viktige pga skader på de to ila den sesongen). Selv om den var mye utskjelt, så er det altså med de sentralt vi over fire år klarte: 3 plass, 2 plass, 6 plass, 3 plass i Premier League. Og mange dype cup-runs med Ole. Det føles jo bare som en drøm nå etter de to siste sesongene våre. Er også helt sikker på at McTominay er en spiller Amorim ville fått veldig mer ut av enn Ten Hag.
Men merkelig å trekke fram De Gea og McTominay som eksempler.
De Gea var vår viktigste og beste spiller fra 2014-2019.
Og McFred holdt midtbanen vår gående fra 2019 til 2023 (det siste året mye rotert med Casemiro og Eriksen, men likevel viktige pga skader på de to ila den sesongen). Selv om den var mye utskjelt, så er det altså med de sentralt vi over fire år klarte: 3 plass, 2 plass, 6 plass, 3 plass i Premier League. Og mange dype cup-runs med Ole. Det føles jo bare som en drøm nå etter de to siste sesongene våre. Er også helt sikker på at McTominay er en spiller Amorim ville fått veldig mer ut av enn Ten Hag.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Can2, Pangaea
-
Topic author
Enig, @red. Jeg ser for meg at McTominay kunne vært meget nyttig å ha i troppen, i hvert fall. Spørsmålet ville vært om han er ballsikker nok til å passe helt perfekt inn i Amorims system, men jeg ser for meg at han ville fungert godt med nok ballsikre spillere rundt seg.
@offside, det kan kanskje sies at Fergie (samt Edwards og Gill) lyktes med en «halv Moneyball», forstått som det å bygge en tropp rundt noen få lederskikkelser og profiler, og supplere troppen med stødige og trofaste rollespillere som både tålte å sitte på benken og ga alt når de spilte? Lurer på om noe liknende hadde vært mulig i dag.
@offside, det kan kanskje sies at Fergie (samt Edwards og Gill) lyktes med en «halv Moneyball», forstått som det å bygge en tropp rundt noen få lederskikkelser og profiler, og supplere troppen med stødige og trofaste rollespillere som både tålte å sitte på benken og ga alt når de spilte? Lurer på om noe liknende hadde vært mulig i dag.
post liked by: Blodfink, Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, offside, Pangaea