Takk. Godt med en latter
(PL) Manchester United - Crystal Palace
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Jeg er ekstremt patriotisk, men nå ryker begge mine United-spillere ut av Fantasy PL laget mitt. Jeg taper kun poeng på å ha de inne. Jeg er realistisk, og det er som det er...
-
- Donor
- Liker gitt: 27813
- Liker mottatt: 19998
Nei folkens, må ikke la dere irritere og bli så skuffet over dette laget.
Fører bare til depresjon og andre skader
Fører bare til depresjon og andre skader
post liked by: Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final
https://www.vg.no/helse/i/dRzXeo/indre- ... ler-du-det
Kloke ord, @RedTrafford
Ta vare på dere selv i denne vanskelige tiden. Jeg er på vei inn i hjørnet mitt under trappen for å finne fosterstilling og generell apati.
Kloke ord, @RedTrafford
Ta vare på dere selv i denne vanskelige tiden. Jeg er på vei inn i hjørnet mitt under trappen for å finne fosterstilling og generell apati.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Pwint, Pink Final
Det var ikke en ny erfaring i dag. Jeg syns egentlig denne kampen bekrefter (nok en gang) at vi har en tropp med få atleter og mange spillere som ikke leverer stabilt. Halve stallen ble kjønnsmoden i jula, resten er produsert av Sætre eller er avhengig av rullator. Det var også ganske tydelig at vi spilte kamp i Romania på torsdag, mens CP-gutta spilte på hjemme forrige søndag.
Gleder meg til å se Dorgu i aksjon. Vi har ikke hatt et ordentlig alternativ på venstresiden hele sesongen. Tragisk med Martinez, som ser ut til å abonnere på alvorlige skader.
Gleder meg til å se Dorgu i aksjon. Vi har ikke hatt et ordentlig alternativ på venstresiden hele sesongen. Tragisk med Martinez, som ser ut til å abonnere på alvorlige skader.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint, Pink Final, RedTrafford, Tringe, alfen74
Football, bloody hell!
-
- Liker gitt: 47
- Liker mottatt: 903
Savner Weghorst.Jan Erik wrote: ↑02 Feb 2025, 17:53 Selvsagt bør vi det. Vi bør ha bedre, raskere, sterkere og mer mentalt robuste spillere enn Palace. Men vi har store mangler. Spesielt i rutine og mentalitet. Noen nevnte Weghorst her hin dagen. Hadde valgt han foran alle som 9/10 hos oss. Rett og slett pga arbeidskapasitet og innstilling.

Denne Amorim-fotballen, minner den så langt litt om van Gaal-ball? Er det ikke veldig omstendelig hver gang United har ballen? Og likevel mistes den så fort. Meningen med en ballbesittende og lite gjennombruddshissig spillestil må vel være at ballen kan holdes i laget og at laget kan bruke det til å diktere tempoet i kampen. Hvis United likevel gir den vekk hele tida, er det vel bedre å gjøre det med gung ho kontringsfotball, eller?
(Inn med Solskjær igjen så snart han har fått sparken i Besiktas, med andre ord. Og Rashford tilbake til sommeren. Og Daniel James inn på lån. Hva tror dere om det, @Pink Final og @10Hag?)
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Belfastboy
-
- Manchester, football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 39287
- Liker mottatt: 29363
Vet snart ikke hva jeg skal tro @Xylofon.
Ett er sikkert.
Problemene skyldes ikke enkelt spillere.
Det må være et eller annet fullstendig ødeleggende i kulturen vår.
Jeg tror det kommer helt fra toppen.
Fra Glazer’s.
De bryr seg ikke, lar bare alt forfalle.
Jeg tror en organisasjon veldig ofte speiler ledelsen.
Ledelsen vår har ingen passion, intet sportslig engasjement - ingenting.
Det smitter nedover.
Ja spillet til nå er faktisk trøstesløst.
Men jeg er ikke med på å gi opp Amorim.
Det denne klubben har manglet er ikke den og den spilleren, den eller den alderen, den eller den manageren - tror jeg da.
Det vi mangler er at alle drar i samme retning.
Til vi kommer dit vil vi fortsette å slite.
Jeg mener vi nå må backe de som er her.
Og tenke oss veldig godt om før vi både kjøper og selger spillere.
Jeg gremmes når jeg ser hvordan vi har «oppgradert» stallen de siste årene.
Det er f.eks. ikke mål i dette laget lenger.
Ett er sikkert.
Problemene skyldes ikke enkelt spillere.
Fra Glazer’s.
Det smitter nedover.
Ja spillet til nå er faktisk trøstesløst.
Men jeg er ikke med på å gi opp Amorim.
Det denne klubben har manglet er ikke den og den spilleren, den eller den alderen, den eller den manageren - tror jeg da.
Jeg mener vi nå må backe de som er her.
Og tenke oss veldig godt om før vi både kjøper og selger spillere.
Jeg gremmes når jeg ser hvordan vi har «oppgradert» stallen de siste årene.
Det er f.eks. ikke mål i dette laget lenger.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Rød Pølse, Belfastboy, Pangaea, alfen74
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
I dag hadde vi 66% ballinnehav, så vi slår den i så fall mer sjelden bort enn mange motstandere.
Når spissene ikke scoret, så har vi for få mål i laget. Weghorst scoret ikke heller, så kan ikke si jeg savner han då veldig, selv om han jobbet hardt. Problemene våre er dessverre større enn en annen spiss eller spiller her og der. Vi mangler god samhandling, at vi opptrer som en organisme. Slik har det vært i årevis, så jeg bare krysser fingrene for at Amorim klarer å løse floken. Per nå er vi ikke bedre enn der vi ligger på tabellen.
Når spissene ikke scoret, så har vi for få mål i laget. Weghorst scoret ikke heller, så kan ikke si jeg savner han då veldig, selv om han jobbet hardt. Problemene våre er dessverre større enn en annen spiss eller spiller her og der. Vi mangler god samhandling, at vi opptrer som en organisme. Slik har det vært i årevis, så jeg bare krysser fingrene for at Amorim klarer å løse floken. Per nå er vi ikke bedre enn der vi ligger på tabellen.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final
Her er du inne på det mest vesentlige når alt kommer til alt, tror jeg. Fotballklubben kommer aldri til å bli helt frisk før Glazers har dratt og tatt med seg gjelda si. Og det skjer ikke med mindre de havner i en situasjon der de helt åpenbart er økonomisk tjent med å gjøre det og ser det selv.Pink Final wrote: ↑02 Feb 2025, 21:41 […]
Fra Glazer’s.
Det smitter nedover.
[…]
[…]
Egentlig er det ganske utrolig at det er sånn at hvis du bare har penger nok, så kan du kjøpe hva du vil, også noe som kan sies å tilhøre millioner av mennesker rundt omkring, og ødelegge det – uten at det går utover deg selv i særlig grad. Glazers mister ikke jobbene sine, samme hvor inkompetente de er i dem. Men nær sagt alle andre i klubben står i fare for å gjøre det, inkludert mange som har jobbet hardt hver eneste dag i åresvis, samme hvor marginal lønna deres er sammenliknet med det Glazers håver inn.
så hvorfor gidder vi å bry oss lenger? Klubben er ikke verdt noe uten supportere, og det at vi slutter å bry oss, er dermed det eneste som kan gjøre at Glazers forsvinner. Hvis vi alle kunne koordinert oss bedre og sluttet å bry oss samtidig, kunne vi fått tilbake fotballklubben om noen år, muligens lenger ned i divisjonssystemet, men med sjelen tilbake og et lite eventyr foran oss.
Last edited by Deleted User 904 on 02 Feb 2025, 23:22, edited 1 time in total.
post liked by: Pangaea, Pink Final
-
- Liker gitt: 47
- Liker mottatt: 903
Kan det kanskje være så enkelt som at vi ikke har gode nok fotballspillere?
Liverpool vinner ligaen fordi de har den beste keeperen, den beste forsvarsspilleren og sannsynligvis også den beste angriperen. Man kan snakke opp og ned om samhandling og kollektiv, og det er selvsagt noe som må ligge i bunnen, men det tror jeg United også har, selv om systemet til Amorim ikke er innarbeidet ennå.
Det United mangler i de fleste posisjoner, men først og fremst i begge boksene, er gode nok spillere. Når hentet vi sist en skikkelig klassemidtstopper eller en klassespiss? Minner om at både Zlatan og Cavani scorte godt med mål i sine respektive sesonger som midtspiss for klubben. Og det hadde de nok fortsatt med om ikke Zlatan røk kneet og Ronaldo dyttet ut Cavani.
Jeg tror United hadde bykset oppover tabellen om de hadde funnet den riktige spilleren i de viktigste posisjonene, først og fremst i midten bak og lengst fremme. Og nei, Wout Weghorst er definitivt ikke den spilleren.
Liverpool vinner ligaen fordi de har den beste keeperen, den beste forsvarsspilleren og sannsynligvis også den beste angriperen. Man kan snakke opp og ned om samhandling og kollektiv, og det er selvsagt noe som må ligge i bunnen, men det tror jeg United også har, selv om systemet til Amorim ikke er innarbeidet ennå.
Det United mangler i de fleste posisjoner, men først og fremst i begge boksene, er gode nok spillere. Når hentet vi sist en skikkelig klassemidtstopper eller en klassespiss? Minner om at både Zlatan og Cavani scorte godt med mål i sine respektive sesonger som midtspiss for klubben. Og det hadde de nok fortsatt med om ikke Zlatan røk kneet og Ronaldo dyttet ut Cavani.
Jeg tror United hadde bykset oppover tabellen om de hadde funnet den riktige spilleren i de viktigste posisjonene, først og fremst i midten bak og lengst fremme. Og nei, Wout Weghorst er definitivt ikke den spilleren.

post liked by: Pangaea
1. Sammenliknet med Liverpool, Arsenal, City, Newcastle og Chelsea, kanskje også Villa, har United åpenbart ikke gode nok fotballspillere. Men jeg tror vi har bedre spillere enn Forest, Bournemouth, Fulham og Brentford, har vi ikke?Harry Greaves wrote: ↑02 Feb 2025, 22:53 Kan det kanskje være så enkelt som at vi ikke har gode nok fotballspillere?
[…]
Jeg tror United hadde bykset oppover tabellen om de hadde funnet den riktige spilleren i de viktigste posisjonene, først og fremst i midten bak og lengst fremme. Og nei, Wout Weghorst er definitivt ikke den spilleren.![]()
2. Weggy hadde aldri tatt oss til ligatittel. Men han kunne bidratt til å få oss opp på øvre halvdel av tabellen, hvilket er en begynnelse.

post liked by: Jan Erik