Marcus Rashford
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 20348
- Liker mottatt: 7800
Det er ikke sikkert at han har motivasjonen lenger i det hele tatt, så kan det skyldes at han glir inn i en likegyldighet. Synes som blant annet @Pink Final har vært inne på at det kan virke som han sliter med noe, som i verste fall er alvorlig. Først og fremst håper jeg at mennesket Marcus Rashford finner veien tilbake til noe meningsfylt - hva nå enn det måtte innebære.
post liked by: Pwint, Pink Final, Belfastboy, Andtho01
Kong Eric Cantona
Synes det er helt flott med en sjef som virkelig setter klubben først og som tør si fra at nok er nok. Tenker at han godeste Rash har vel ikke vært god å ha med å gjøre for de andre trenere som har vært i klubben. Ønsker han alt godt vist han finner seg en ny klubb.
post liked by: Pangaea, Pwint, Pink Final, Tringe
@Ryder er enig i at Amorim burde latt være å uttale seg slik om Rashford.
Men viktig: Poenget til Amorim var ikke at 63 åringen var å foretrekke (som spiller fra benken). Han startet jo til og med argumentet sitt med å si at vi i dag savnet farten hans, direkte sitat - "And you can see it today on the bench, we miss a little pace to go, to change the game, to move some pieces" (link). Poenget til Amorim virker derimot å være at han har noen prinsipper / grunnregler alle spillerne hans må følge, og gjør du ikke det, så havner du ikke på benken, uansett hvor god du måtte være.
Tenker også at det er vanskelig for nye managere som kommer til United å forstå hvor stort press og oppmerksomhet alle involvert i klubben blir utsatt for. Solskjær er den eneste etter Fergie som virkelig forstod (eller respekterte) dette.
Det er heller ikke bare å holde tunga rett i munnen, alle de intervjuene og pressekonferansene Amorim skal igjennom: Journalister gjentar spørsmål om det samme uke etter uke helt til de får svaret de ønsker seg. For (nesten) alle andre klubber, så hadde journalistene sluttet å mase, fordi oppslaget det gir ikke er så spennende at det er verdt å forfølge i månedsvis...
Men viktig: Poenget til Amorim var ikke at 63 åringen var å foretrekke (som spiller fra benken). Han startet jo til og med argumentet sitt med å si at vi i dag savnet farten hans, direkte sitat - "And you can see it today on the bench, we miss a little pace to go, to change the game, to move some pieces" (link). Poenget til Amorim virker derimot å være at han har noen prinsipper / grunnregler alle spillerne hans må følge, og gjør du ikke det, så havner du ikke på benken, uansett hvor god du måtte være.
Tenker også at det er vanskelig for nye managere som kommer til United å forstå hvor stort press og oppmerksomhet alle involvert i klubben blir utsatt for. Solskjær er den eneste etter Fergie som virkelig forstod (eller respekterte) dette.
Det er heller ikke bare å holde tunga rett i munnen, alle de intervjuene og pressekonferansene Amorim skal igjennom: Journalister gjentar spørsmål om det samme uke etter uke helt til de får svaret de ønsker seg. For (nesten) alle andre klubber, så hadde journalistene sluttet å mase, fordi oppslaget det gir ikke er så spennende at det er verdt å forfølge i månedsvis...
post liked by: Pangaea, Pwint, Pink Final, Belfastboy, Vidar Dale Fjeld
Jeg er trist på vegne av Rashford. Han har hatt alle muligheter til å bli ekstremt dyktig. Kanskje til og med en klubblegende. Men, og nå tar jeg høyde for at det er mye jeg ikke vet: Det ser rett og slett ikke ut som om han klarer å være profesjonell nok. Jeg tror absolutt ikke at Amorim er den første som har sett dette, men han ser ut til å bli den første som har vært tøff nok til å gjennomføre. Slik jeg ser det, så virker han også sterk nok til å ta en avgjørelse som er bra for laget, selv om han får mye pes for det. Jeg tror alle ser at Rashford har potensiale til å spille fast for oss, men potensiale er aldri nok. Jeg kan bare gjenta den som jeg har sagt her inne mange ganger: Hard work beats talent every time.
Det virker også som det blir tøft for ham å få sjansen i en toppklubb igjen med det aller første. Til det er fotballøkonomien for stram. Jeg frykter at om han ikke åpner øynene så faren er at han tar en "Lingard" og ender opp med en nedadgående kurve og en karriere i en mye dårligere liga. Ja, han drømmer sikkert om topplag som Barcelona, men de velter seg heller ikke i penger for tiden og jeg er relativt sikker på at de også vil kreve profesjonalitet av ham. Alt i alt er dette bare trist. En gutt som har dårlige venner, dårlig agent og et dårlig miljø som gir ham elendige råd.
Det virker også som det blir tøft for ham å få sjansen i en toppklubb igjen med det aller første. Til det er fotballøkonomien for stram. Jeg frykter at om han ikke åpner øynene så faren er at han tar en "Lingard" og ender opp med en nedadgående kurve og en karriere i en mye dårligere liga. Ja, han drømmer sikkert om topplag som Barcelona, men de velter seg heller ikke i penger for tiden og jeg er relativt sikker på at de også vil kreve profesjonalitet av ham. Alt i alt er dette bare trist. En gutt som har dårlige venner, dårlig agent og et dårlig miljø som gir ham elendige råd.
post liked by: Can2, Andtho01, Pink Final, RedTrafford, Belfastboy, Spirograf1, Tringe, Pangaea, alfen74
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
En lignende variant jeg liker er: hard work beats talent that doesn't work hard.
For øvrig enig i alt du skrev. Mistenker han omgir seg av venner mm som er et ekkokammer av selvskryt og "du har rett", der andre tanker ikke slipper til. Kanskje derfor ingen har klart å nå inn til ham. Veldig trist gitt hans talent og spill i mange år. Alle de fantastiske øyeblikkene og seirene han har gitt oss.
We virkelig lei av slike "tenk hva som kunne vært" historier i United
Håper for guds skyld ikke Mainoo blir den neste
post liked by: Pwint, Tringe, RedTrafford
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 37373
- Liker mottatt: 27844
Dette har ingen betydning at all.
Har bare lyst å fortelle det.
Da vi var på vei hjem fra United - Bournemouth i 2017/18 sesongen ble vi stoppa i sikkerhetskontrollen på Manchester airport.
Den er berykta.
Tar så lang tid der.
Jeg liker å prate med folk, så begynte å prate med han som endevendte alt vi hadde med oss.
Han kunne fortelle at sønnen hans var barndomsvenn av Rashford.
Og at de var naboer.
Rashford hadde nettopp gitt han karen i sikkerhets kontrollen en ny bil i gave!
Vet ikke om han sønnen er blant disse dårlige kompisene?
Men faren hans, han var i hvert fall pliktoppfyllende i sin jobb
.
Fyren gravde jo nærmest ut deosticken og klemte ut tannpasta’n av tuben i sin iver
.
Har bare lyst å fortelle det.
Da vi var på vei hjem fra United - Bournemouth i 2017/18 sesongen ble vi stoppa i sikkerhetskontrollen på Manchester airport.
Den er berykta.
Tar så lang tid der.
Jeg liker å prate med folk, så begynte å prate med han som endevendte alt vi hadde med oss.
Han kunne fortelle at sønnen hans var barndomsvenn av Rashford.
Og at de var naboer.
Rashford hadde nettopp gitt han karen i sikkerhets kontrollen en ny bil i gave!
Vet ikke om han sønnen er blant disse dårlige kompisene?
Men faren hans, han var i hvert fall pliktoppfyllende i sin jobb
Fyren gravde jo nærmest ut deosticken og klemte ut tannpasta’n av tuben i sin iver
post liked by: red, Pwint, Rød Pølse, Tringe, alfen74, Can2, RedTrafford, Belfastboy, MektigeTHOR
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Du burde bli Rashfords advokat, @Pink Final 
Klanen og Rashfords advokat.
Det kan virkelig ikke skrives et kritisk ord om dine klienter, uten en oppramsing av noe positivt, relevant, anekdotisk eller ei.
Du gjør jobben godt! Og det er lov å forsvare sine.
Du gjør jobben godt! Og det er lov å forsvare sine.
post liked by: Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Tringe, RedTrafford
-
Haha @10Hag.
Takk for komplimenten
.
Takk for komplimenten
post liked by: 10Hag, Pwint, Rød Pølse, RedTrafford, Belfastboy
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2049
Dersom halvparten av det som skrives om Rashford i media i dag, så er det kun en løsning, han må vekk fra laget så fort som mulig.
Se denne videoen med Scoles, og lytt til hva han sier.
En annen tweet som peker på en utfordring som kun har en løsning. Rash må ut..
Se denne videoen med Scoles, og lytt til hva han sier.
En annen tweet som peker på en utfordring som kun har en løsning. Rash må ut..
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Tringe, Pink Final
Fint svar om Rashford.
Og neste gang har får flere spørsmål om Rashford, håper jeg han bare svarer - nå har jeg sagt det jeg har å si om den saken.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Can2, alfen74, Pink Final, Spirograf1, Jan Erik, Tringe, Belfastboy, Pwint
-
- Liker gitt: 290
- Liker mottatt: 1138
Ingen spiller er større enn klubben. Klart svar fra RA...synd for Rashford, på sitt beste ypperlig. Tipper Rashford har for mange suppegjøker rundt seg som vil ha en bit av kaka. Når var det egentlig at fotballspillere sluttet å tenke selv?
post liked by: Jan Erik, Tringe, Andtho01, Buchan, Pwint
-
Kan det sies tydeligere?
1 Vårt lag vil bli så mye bedre med Rashford.
2 Marcus må endre seg.
3 Hvis han endrer seg har vi god bruk for ham.
4 Det er ikke noe personlig, jeg har ingenting i mot Rashford.
5 Vi trenger mål, vi trenger å true 1v1, vi trenger større trussel på siste 1/3 del - og nå vil jeg ikke si mer.
Alt sagt med et stort smil av vår herlige manager
.
2 Marcus må endre seg.
5 Vi trenger mål, vi trenger å true 1v1, vi trenger større trussel på siste 1/3 del - og nå vil jeg ikke si mer.
Alt sagt med et stort smil av vår herlige manager
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Can2, Buchan, Vidar Dale Fjeld, Belfastboy, Pwint, red
-
- Liker gitt: 290
- Liker mottatt: 1138
En Rashford med fullt fokus har nesten alle lag bruk for!!Pink Final wrote: ↑30 Jan 2025, 06:09 Kan det sies tydeligere?
2 Marcus må endre seg.
Alt sagt med et stort smil av vår herlige manager.
post liked by: Jan Erik, Buchan, Pwint, Pink Final, Can2, Belfastboy, Andtho01, Torquemada