Marcus Rashford
-
- Liker gitt: 1964
- Liker mottatt: 7429
Trodde han ikke fikk trene jeg med de den siste perioden? Eller var det bare når han var syk kanskje.
post liked by: Jan Erik
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Liker gitt: 500
- Liker mottatt: 2036
Jeg er også frustrert over situasjonen rundt Rashford, men synes det er vanskelig å forvente noe slikt du beskriver over. Det alle meste vi leser om situasjonen er jo spekulasjoner fra media og gribber(engelsk media).28FPellistri wrote: ↑22 Jan 2025, 16:04 Eneste som kan redde han for min del, er om det kommer ut at han har bedt Amorim, spillerne og klubben om unnskyldning og skjerper oppførselen sin,
Det aller beste hadde vært om Rashford på noe vis fant tilbake til gammel storhet og ble i klubben. Men jeg skal ærlig innrømme at det er vanskelig å tro på når man leser alt rundt om.
Uansett hva som er problemet, så kan det ikke fortsette slik det er nå.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Tringe, red
-
- Liker gitt: 1964
- Liker mottatt: 7429
Når Mitten gikk ut mot Rashford, så var det nok til å bekrefte de fleste historiene om han for min del. Kan aldri tenke meg Mitten setter sitt navn og rykte og kontaktnett innad i United på fare, kun for å skape klikk der.
Rashford har vært et "problembarn" i mange år, for mange av våre managere.
Skal vi bli en toppklubb igjen så kan vi rett og slett ikke holde på å dulle med sånt. I alle fall ikke med en spiller som skal/burde være stjernen, lederen og bilde utad for klubben.
Rashford har vært et "problembarn" i mange år, for mange av våre managere.
Skal vi bli en toppklubb igjen så kan vi rett og slett ikke holde på å dulle med sånt. I alle fall ikke med en spiller som skal/burde være stjernen, lederen og bilde utad for klubben.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Tringe, Blodfink, 10Hag, Pangaea, red, BluePink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 26403
- Liker mottatt: 18523
Rashford takket nei til Dortmund ryktes det.
Eller han krevde 350.000 pund i uka som betyr akkurat det samme.
Virker ikke som han har lyst til å spille fotball i det hele tatt, hverken i United eller andre plasser hvis han krever fantasi lønn.
Virker ikke som han har lyst til å spille fotball i det hele tatt, hverken i United eller andre plasser hvis han krever fantasi lønn.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Blodfink, Can2
Da bør han faktisk takke ja til Saudi tilbud. Der får han det hans ønsker i lønn i allefall.RedTrafford wrote: ↑24 Jan 2025, 19:44 Rashford takket nei til Dortmund ryktes det.
post liked by: RedTrafford
Hate Glazer love United