Godt med seier, men nok en svak kamp. Klarer ikke å holde nullen (sikkert min feil), svake i avslutningene og veldig varierende i kvalitet. Dette Rangers-laget hadde slitt i PL.
Men det gjør jo vi også.
(EL) Manchester United - Rangers 23.01.25
-
- Donor
- Liker gitt: 26551
- Liker mottatt: 18710
Dette var en enorm prestasjon.
Vi slo laget med 55 seriemesterskapet og ca 1700 cuptitler (!) og det er jaggu ikke gæli
Neida, får bare være takknemlig for hver seier, det er ikke hverdagskost akkurat.
Vi slo laget med 55 seriemesterskapet og ca 1700 cuptitler (!) og det er jaggu ikke gæli
Neida, får bare være takknemlig for hver seier, det er ikke hverdagskost akkurat.
post liked by: Pangaea, Jan Erik, Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Blodfink
Ikke noe fyrverkeri, men bortsett fra 1-1 og bagasjen vi kom inn til kampen med, var vel dette noe i nærheten av en «routine win». Burde avgjort mye tidligere, og er det klart beste laget tross alt.
post liked by: Buchan, Pangaea, Pwint, Rød Pølse
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 36559
- Liker mottatt: 27198
For en DEILIG måte å vinne på.
Laget fra den gærne sia av Glasgow jubler hemningsløst for 1-1 og tror de skal ta oss.
Så dukker Kong Bruno opp mot tribunen der THE KING ble hedret med et banner før match - der dukker Bruno opp og prikker den mellom beina på Smørland og vi vinner
Laget fra den gærne sia av Glasgow jubler hemningsløst for 1-1 og tror de skal ta oss.
Så dukker Kong Bruno opp mot tribunen der THE KING ble hedret med et banner før match - der dukker Bruno opp og prikker den mellom beina på Smørland og vi vinner
post liked by: Andtho01, Buchan, Rød Pølse, Jan Erik, Pangaea, Can2, RedTrafford
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Tabellen før siste kampen spilles neste torsdag borte mot FCSB i Romania. Blir en ekkel kamp det.
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/standings/
https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/standings/
post liked by: Pink Final, Buchan, Rød Pølse, Pwint, Jan Erik, Can2
Hate Glazer love United
Rangers lå ett poeng bak oss før kampen. Har ikke tapt på sju. Det er ikke et drittlag. Vi er nettopp blitt utspilt av Southampton.
Er det virkelig noen som tror at vi plutselig skal rundspille solid europeisk motstand og vinne 5-0 sånn som ståa er?
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Pwint, Jan Erik, Andtho01
Må innrømme at i dag prioriterte jeg Borderlands med kompiser, men resultatet er greit nok syns jeg. Cup er cup og alt det der. Og jeg tror jeg også tippet 2-1 i konkurransen, og som United så trenger jeg alle poengene jeg kan få for å ikke rykke ned.
post liked by: Rød Pølse, Tringe, alfen74
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
Jeg blir bare oppriktig glad av slike seiere, samme hvem vi spiller mot.
Og så er jeg glad i kapteinen som viser vei. Så var det en flott passning fra Martinez.
Og så er jeg glad i kapteinen som viser vei. Så var det en flott passning fra Martinez.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, Pangaea, Tringe, alfen74, Belfastboy, Can2
En ting er inkonsekvente dommere og var fra kamp til kamp. Men at de presterer å annulere mål for en soft dytt der Yoro i tillegg blir dyttet selv, og så lar dytten på Maguire gå en omgang senere i samme kamp? Gjelder plutselig ikke dytt mot hjemmelaget da eller? Den dytten på Maguire er jo mye verre enn den som ble annulert. Jeg klarer bare ikke forstå det. Jeg mener personlig at dommeren kunne latt begge gå. Men da kan man ikke la en gå og så gjøre om den andre.
Deilig at vi endelig får en sliteseier. Får håpe de trener mer på avslutninger, for dette er helt begredelig.
Deilig at vi endelig får en sliteseier. Får håpe de trener mer på avslutninger, for dette er helt begredelig.
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Buchan, Pink Final, Andtho01, Pangaea, Belfastboy
Litt positivitet, vi er ett av tre lag som er ubeseiret i Europa League. Det er da noe.
Last edited by Jan Erik on 23 Jan 2025, 23:29, edited 1 time in total.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Pangaea, Blodfink, Can2