Ryktetråd 2020

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

Buchan wrote: 28 Jan 2020, 21:12 Nå er det rett før Luckhurst ser en bil på vei til Carrington
:hah:
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Pink Final wrote: 28 Jan 2020, 21:19
Ryder wrote: 28 Jan 2020, 12:36 Luckhurst er virkelig en klovn, hva med et minimum av kildesjekk?
Enig.
Må være den dårligste United journalisten MEN har hatt.

1934- 6 februar 1958 Tom Jackson
7 februar 1958 - 1995 David Meek
1995 - 2017 Stuart Mathieson

3 gentlemen.
Luckhurst har litt for stort markeringsbehov.

MEN har forøvrig hatt kun 5 United reportere opp til og med Mathieson.
De holder lenge i jobben.
Husker ikke navnet på de to før Tom Jackson.
Artig å lese komm.feltet på twitter, Luckhurst får så det holder :hah:

LUHG!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Buchan wrote: 28 Jan 2020, 21:12 Nå er det rett før Luckhurst ser en bil på vei til Carrington
Haha.
Higer etter oppmerksom den derre Luckhurst.
Rekker Meek til anklene og Mathieson til midt på leggen i beste fall.
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

Kan jo virke som om det er noe på gang nå, men jeg tror det ikke før jeg ser han holde skjorta

User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Når først Fabrizo skriver noe, da er det verdt å lytte. Men klok av skadet, bare å vente og ikke ta noe for gitt...
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Går endelig i boks, ser det ut som. :D

Brukte kvelden i går til å se gjennom noen Fernandes-videoer. Selvsagt er det skummelt å trekke for mye ut av YouTube-samlinger, men jeg liker veldig godt det jeg ser (og hadde Sporting hatt bedre spisser ville assist-tallene hans vært enda høyere - mye sjansesløsing). Ikke minst fordi kvalitetene hans er nettopp ting vi mangler:

Ekstremt framoverrettet. Veldig god på retningsbestemte mottak, ikke noe "dempe ballen død, ta to touch mens jeg ser meg rundt"-greier vi har mer enn nok av. Han er en tempopådriver, ikke en som sinker spillet. Utfordrer med fart, god og effektiv nærteknikk.

Bevegelig, går på mange løp både i "channels" og inn i boks.

God både på lange og kortere pasninger. Gode dødballer.

Og han har noen arrogante straffespark som vil fylle oss med skrekk og som får Pogba-tilløpet til å virke beskjedent...

Så er han åpenbart veldig hardtarbeidende og løpsvillig, noe som passer stilen vår bra. Virker som en spiller som kler fotball med høy intensitet framfor balltrilling.


La meg si det sånn, du hadde ikke klart å lage like lange videoer med highlights fra Fred, McTominay, Pereira og Lingard...

User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773



Nå er det bare å gå inn på FlightRadar og lete opp flyet :hah:

Edit: Jøss, nå har den embed saken plutselig sluttet å fungere. Det var kjipt.
Edit 2: Ser ut til at jeg har fikset det.
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Jeg jekker ikke pilsen før han står på Carrington med skjerfet over hodet. Klok av skade så er United en av få klubber i verden til å somle bort denne overgangen...
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Har skjedd verre ting før, man hører stadig om historier om spillere som var på vei til den å den klubben også får de plutselig beskjed om at det er en annen klubb som har lagt inn bud. Mener Harry Redknap hadde noen gode røverhistorier når det kommer til signeringer i siste sekund... Så vi får se
User avatar

Ketil Cantona
Posts: 292
Joined: 31 Jul 2018, 11:55
Liker gitt: 3
Liker mottatt: 18

Holder med å tenke tilbake på John Obi Mikel :hah:
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Rojo lånes tilbake til Argentina, Estudiantes klubben Rojo spilte i før han kom til Europa.

Synd det ble mye skader, syntes han var veldig bra før han skadet seg stygt mot City. Syntes han og Bailly var det beste stopperparet vi hadde etter Rio og Vidic. Begge var jo konstant skadet, dessverre. Vi kan si mye har gått galt de siste årene, men skadene til Bailly og Rojo illustrerer jo nettopp dette. Ekstremt mye skader vi har hat, kanskje pipa hadde fått en annen lyd om Rojo og Bailly hadde vært skadefrie. Da har man plutselig lykkes et sted på overgangsmarkedet og det har vel ødelagt mye for United. Bomma på kjøp, og når vi har truffet har det vært mye skader. Vil ikke si at det er skylden alene til at vi har feilet såpass, men definitivt en del av grunnen pluss mange andre grunner. Setter man sammen mye av disse elementene så har vi fasiten, havner altfor ofte under topp fire.
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7285
Liker mottatt: 4157

Ja da kom sannelig Bruno 😊. Håper at han tilpasser seg raskt, det trenger vi.
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Da tok jeg helt feil men er jo en gledelig feil, hadde ikke noe tru på at det kom inn noen nu i januar. Kommer det 1 til inn så får man vel sjokk og må til behandlig for sjokk skade. Måtte Bruno få alt hel og lykke i Mu i årene fremover.
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14247
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

pixma wrote: 29 Jan 2020, 18:17 Da tok jeg helt feil men er jo en gledelig feil,
Er helt greit å ta feil , jeg var i tvil selv jeg, selv om jeg innerst inne trodde på en overgang, det var for mange historier om det i mediene, til at MUFC ikke skulle være veldig interessert i spilleren.
LUHG!

Deleted User 367

Gledelig å lese, men jeg avventer til han kommer utpå gressmatta med United drakt før jubelen kommer her altså.
Og i det øyeblikket tror jeg han ligger godt ann til å bli min favoritt spiller denne sesongen. 8-) 8-) 8-)
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Han er bekreftet på Manutd.com
Post Reply