Etter en lang periode med dårlige resultater og spillere vil vekk.
Virker som starten på en ikke eksisterende klubb.
Manchester City
-
- Donor
- Liker gitt: 26551
- Liker mottatt: 18710
post liked by: Blodfink, Andtho01, Can2
-
- Liker gitt: 3503
- Liker mottatt: 3305
Pengepressa går på høygir i kjelleren på Etihad ser jeg... Eller har de noe krypto på lur?
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Andtho01, Pangaea
Neppe nødvendig. Det er forskjell på å være eid av en sportsvaskende stat og bli rævkjørt i flere tiår av eiere som har syltet klubben i gjeld. Nå har de blasse blåst opp omsetning over så lang tid at det fremstår "troverdig".
post liked by: Andtho01, Blodfink, Jan Erik, Pangaea, Tringe
Football, bloody hell!
Alle medlemmer av de superrike i 'The Darkness' har det. Englene i Blackrock eier vel 20-30 prosent av all BTC...
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Han har vært rimelig god
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Pangaea, Tringe, Spirograf1
LUHG!
Var ikke det idiotiet der blitt forbudt? Eller handlet det bare om antall år for nedskriving?
Håper han blir langtidsskadet og bli en skygge av seg selv da og at de ikke kan komme ut av kontrakten. Ikke at det betyr så mye når de har utømmelige lommer og bryter alle regler uansett, men litt karma hadde vært kult.
Håper han blir langtidsskadet og bli en skygge av seg selv da og at de ikke kan komme ut av kontrakten. Ikke at det betyr så mye når de har utømmelige lommer og bryter alle regler uansett, men litt karma hadde vært kult.
post liked by: Andtho01
City ønsker så klart å sende ut et signal om at de vinner den saken med 130 anklager.
Vi signerer 9,5 års kontrakt for vi skal ikke bli dømt.
Hadde vært helt fantastisk om de ble dømt, med en streng straff også sitter de igjen med Haaland på en langtidskontrakt.
Var vel litt sånn som det var med Leeds en periode, de hadde noen spillere på vanvittige kontrakter ( da tiden ) kanskje ikke så mye i dag, men var mye for en Championship klubb.
Vi signerer 9,5 års kontrakt for vi skal ikke bli dømt.
Hadde vært helt fantastisk om de ble dømt, med en streng straff også sitter de igjen med Haaland på en langtidskontrakt.
Var vel litt sånn som det var med Leeds en periode, de hadde noen spillere på vanvittige kontrakter ( da tiden ) kanskje ikke så mye i dag, men var mye for en Championship klubb.
post liked by: Tringe
-
- Liker gitt: 505
- Liker mottatt: 2047
Regner jo med at Haaland &Co er såpass smart at de har klausul i kontrakt i tilfelle ting går til $&$%## med City. Hvis City skulle bli dømt, og det resulterer i en solid straff, så vil de sikkert bli nødt til å selge unna spillere uansett.
Tenker dette er dårlig nytt. Får gyselige vibber om at de gjør dette fordi de har fått indikasjoner på at straffen de mottar ikke sender de nedover i ligasystemet.
I tillegg har de plutselig nå handlet enormt i januarvinduet.
Begge tingene slår meg som noe som ville vært smartere å gjøre etter man visste utfallet av 130-saken, og ikke før. Så derfor får jeg den følelsen av at de vet utfallet, og at det ikke blir katastrofalt for de på noe som helst måte.
Håper jeg er helt på jordet...
I tillegg har de plutselig nå handlet enormt i januarvinduet.
Begge tingene slår meg som noe som ville vært smartere å gjøre etter man visste utfallet av 130-saken, og ikke før. Så derfor får jeg den følelsen av at de vet utfallet, og at det ikke blir katastrofalt for de på noe som helst måte.
Håper jeg er helt på jordet...
post liked by: Tringe, 28FPellistri, Spirograf1, Andtho01, RedTrafford
-
- Liker gitt: 2015
- Liker mottatt: 7723
Det er vel ikke bare spillere City har handlet, de har vel kjøpt og betalt både FA, UEFA og FIFA også.
Følger man pengene så vil det garantert vise seg at der er korrupsjon inni bildet fra City-eierne til samtlige organisasjoner. Inkludert dommerforeningene.
Er 100% sikker.
Så ja, som @10Hag sier. De vet nok utfallet av saken allerede. De har kjøpt løsningen.
Følger man pengene så vil det garantert vise seg at der er korrupsjon inni bildet fra City-eierne til samtlige organisasjoner. Inkludert dommerforeningene.
Er 100% sikker.
Så ja, som @10Hag sier. De vet nok utfallet av saken allerede. De har kjøpt løsningen.
post liked by: Andtho01, 10Hag, RedTrafford, Tringe, Pangaea
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Eg og tror desverre 130 har kjøpt seg ut av straffen allerede.. det er synd at pl ikke straffer dei som dei bør gjøre men pengene rår. Er vel bare tidsspørsmål om når Newcastle gjør det samme siden dei er eid av saudi prinsen.
post liked by: RedTrafford, Tringe
Hate Glazer love United