Følger tidvis med på alpint. (Den eneste idretten jeg har drevet aktivt og organisert med selv.)
Må bare ta av meg hatten for Lucas Braathen. Han blir altså historisk forrige helg ved å kjøre seg opp godt over 20 plasser til seier. I dag kjører han seg inn til 2. Plass i Kitzbuhel. Synes det er litt ekstra stas siden han er en blanding av ambisiøs, humørfylt og raus. Passer jo sånn sett godt inn i en rekke av glimrende utøvere som Aamodt, Kjus og Lund Svindal. Litt artig i dagens renn at BRITISKE Dave Ryding ble historisk vinner, og i godt voksen alder.
Ski
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 19329
- Liker mottatt: 7377
Det er ikke sikkert ski - og i denne sammenhengen skiskyting - er så populært blant folket her. Tidvis har jeg sett ganske mye skiskyting, så ville det seg sånn at jeg er låst til sofaen denne helga og får sett MYE TV... Mye spenning. Miks-stafett, Tyskland på hjemmebane i nydelig vintervær. Norge og Tyskland helt likt inne på skyting, så ble det dessverre strafferunde på Tarjej Bøe. Spenningen lever. Til tross for store navn på kommentatorsida; umulig å ikke savne Rike og Carlsen.
post liked by: RedTrafford, Rød Pølse, red, Jan Erik, Blodfink, Pancho P, Belfastboy
Kong Eric Cantona
Ski på TV er helgemorgen/stemning for meg. Frokost med svart kaffe, egg og bacon, og NRK på i bakgrunnen med langrenn eller skiskyting. Dvs, ser ikke så aktivt på, men titter innom når det er spennende.
Men det er ikke helt det samme etter at rettighetene gikk over til TV2 og Viaplay. Dvs, det er begrenset hvor mange reklamepauser/filmer jeg orker å høre på repeat ila en morgen.
Men det er ikke helt det samme etter at rettighetene gikk over til TV2 og Viaplay. Dvs, det er begrenset hvor mange reklamepauser/filmer jeg orker å høre på repeat ila en morgen.
post liked by: RedTrafford, Blodfink, Ryder, Pancho P, Belfastboy, Can2, alfen74, Rød Pølse
-
- Donor
- Liker gitt: 26551
- Liker mottatt: 18716
Ser null og niks, mange år siden nå. Litt tråkig, er mye nostalgi fra 70-80-90. Liker alpint best. Langrenn har utspilt sin rolle totalt for min del. Skiskyting kan gå an.
post liked by: Pancho P, Can2, Rød Pølse
LUHG!
Håper på samme innstilling og innsats fra våre gutter som de norske alpingutta viste i Wengen. Trippel norsk i dagens slalåmrenn
post liked by: Jan Erik, alfen74, pixma, Can2, Blodfink, Pink Final
Football, bloody hell!