Takk for fin lesing @Pink Final ! Det var "good feel" lesestoff og fin mimring fra en svunnen, men fin periode.
God bedring @Pancho P Om det er halsBRANN, BRANNkopper eller om du er stukket av en BRANNmanet ønskes deg en rask "recovery". Håper ikke det er snakk om BRANNskade i noen betydning av ordet...
Hvorfor ble du supporter?
-
- Donor
- Liker gitt: 26551
- Liker mottatt: 18710
Altfor mye BRANNskader her på forumet.
Hoi Hoi
HMS ansvarlig????
Hoi Hoi
HMS ansvarlig????
post liked by: Can2, Andtho01, Pink Final, Jan Erik, Pancho P, Blodfink, Belfastboy, Rød Pølse, Ryder, alfen74, Pangaea
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 19308
- Liker mottatt: 7377
@RedTrafford
Back to topic: ble United supporter fordi United er United. -Og fordi jeg tenkte det var noen informative, morsomme og kule folk som likte laget. Check!
Back to topic: ble United supporter fordi United er United. -Og fordi jeg tenkte det var noen informative, morsomme og kule folk som likte laget. Check!
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Andtho01, Jan Erik, Pancho P, Blodfink, Belfastboy, Rød Pølse, alfen74, Pangaea
Kong Eric Cantona
-
Topic author - Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 36559
- Liker mottatt: 27198
Du er stemnings skaper nummer 1 på dette forumet @Can2 .
post liked by: RedTrafford, Can2, Andtho01, Jan Erik, Pancho P, Blodfink, Belfastboy, Rød Pølse, alfen74, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 19308
- Liker mottatt: 7377
Tusen takk for hyggelige ord @Pink Final ! Deler dog den æren med mange av dere.
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Jan Erik, Andtho01, Pancho P, Blodfink, Belfastboy, Rød Pølse, alfen74, Pangaea
Kong Eric Cantona
Takk for det, @Can2! Kanskje eg har vore utBRENT etter alt maset om eit visst lag frå Bergen Nei, eg er på bedringens veg og er snart klar med ein uhorveleg lang og tunglest post om forløparen til Topps-korta. Som eg seier til elevane mine, de kan hoppe over teksten og sjå på bileta om det blir for langdrygt For min del var det tippekampar, fotballkort og engelske fotballblad som vekte interessa for engelsk fotball generelt og Manchester United spesielt. Uansett, takk for utmerkt medisin i form av humor og nostalgi, @Can2 og alle andre!
post liked by: Blodfink, RedTrafford, Can2, Belfastboy, Jan Erik, Rød Pølse, Pink Final, Andtho01, alfen74, Pangaea
It's Squeaky Bum Time!