@Jokke, er nok noe sånt. Det var jo René Hake inne på også (ikke nødvendigvis om Garnacho men at det var spillere som ikke ville gjøre endringer i spillet sitt).
@28FPellistri, inn med Collyer og Rashford? Dalot og Højlund ut? (Da må Garnacho ned på kant...)
(PL) Manchester United - Newcastle
-
- Liker gitt: 2016
- Liker mottatt: 7729
Hadde ikke vært meg i mot @Jan Erik
Uheldige der også med headingen til Yoro. Newcatle sin keeper er utspilt der, men vi har jo selvsagt ikke marginer med oss heller.
Uheldige der også med headingen til Yoro. Newcatle sin keeper er utspilt der, men vi har jo selvsagt ikke marginer med oss heller.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Om jeg skal komme med kritikk (og forsåvidt skryt) av Amorim, så er det at han evner å endre kampene med bytter og endringer. Skulle da tro at det var mulig å begynne med det han til slutt endrer til og dermed begynne bra.
post liked by: Pink Final, Jan Erik, Andtho01, Can2, red, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
Flau filming Amad. Det skal være gult for filming.
post liked by: Jan Erik, Pwint
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 26553
- Liker mottatt: 18720
Ipswich slo Chelsea, vi slår ingen.
Lover ikke bra dette her.
Lover ikke bra dette her.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, Andtho01, Pwint, Can2
Gikk omtrent som forventet dette. Resultatmessig, ihvertfall. Vi var enda svakere i starten enn jeg trodde vi skulle være, men med det laguttaket så ba vi om trøbbel. Kom seg litt utover, men da hadde jo Newcastle 2-0 å gå på. Det hjelper jo de litt med tanke på hvor stor risiko de må ta.
Lurer veldig på hvordan dynamikken mellom Amorim og teamet hans og spillerne er etter en sånn kamp, der både trener og spillere svikter.
Bare å glede seg til den neste. Og den etter det.
Lurer veldig på hvordan dynamikken mellom Amorim og teamet hans og spillerne er etter en sånn kamp, der både trener og spillere svikter.
Bare å glede seg til den neste. Og den etter det.
post liked by: Pwint, Blodfink
-
For en leder Bruno Guimares er på banen for Newcastle. Slike typer som vinner en fotballkamper.
post liked by: Pink Final, Pwint, Jan Erik, Can2, Blodfink
Eric Cantona
Eric Cantona
Jeg tenker vi (og trenerteamet) lærte mye av dette. For min del, så lærte jeg at jeg aldri, noensinne skal ha håp og drømmer. Mens for Amorim sin del, så er det sikkert noe å lære om å leke for mye med ting som fungerer.
post liked by: Jan Erik, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
For eit dritt år 2024 har vært minus seiern i fa cup, seiern på emptyhad og når vi slo pool 4-3 i fa cupen. Dette er helt jævlig og dette gjør vondt i hjerte å se det guttene prester på banen nå. Gruer meg veldig til søndag er redd for at vi kan bli ganske stygt.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Blodfink, Can2
Hate Glazer love United