Ryktetråd 2024

Diskusjon rundt mulige overganger inn og ut av Manchester United.

28FPellistri
Liker gitt: 2015
Liker mottatt: 7723

God keeper som i likhet med Onana gjør en del rart. Er noen få centimeter høyere enn Onana. Er vel første sesongen han virkelig står fast for Brighton om jeg ikke tar feil, de har vel rotert en del på keepere, selv i serien.

Syns selv at han heller ikke er en så dominerende keeper i feltet som det jeg ønsker meg, men det er kanskje ikke så mange igjen av de som var som Van der Sar lenger og samtidig så kan han kanskje bli det etter hvert. Mistrives Onana så bør man ikke tviholde på han i alle fall. Det ganger ingen.

Selv ønsker jeg meg Emiliano Martinez på Aston Villa. Han er nok kanskje ikke like enkel å få tak i, men han har vært mitt førstevalg i mange år allerede, selv om han også har en del feil i seg så syns jeg han har det høyeste toppnivået i PL og kanskje mest allsidige, men samtidig så begynner han også å bli gammel, selv om 32 år ikke er noen alder for en keeper.

Sånt sett er nok Verbruggen i alle fall mer en "tiårs" keeper, om man først signerer han, siden han kun er i starten på tjueårene og sannsynligvis den del billigere.
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Can2, 10Hag
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

10Hag
Liker gitt: 6872
Liker mottatt: 10254

Klarer ikke finne det igjen, men husker jeg skrev veldig kort om Bart Verbruggen for to år siden like før Brighton kjøpte ham. Da var det ryktet at vi så på bl.a ham og Diogo Costa. Så har Brighton slitt i etterkant. God keeper, men ikke noe feltpuma som Van der Sar som du sier @28FPellistri. Det er få av de virker det som.

Henderson kunne nok gjort en god jobb for oss. Vært stort sett veldig god for et Palace som sliter.

Akkurat nå blir det vanskelig å være keeper for United, uansett hvem vi eventuelt henter. Man må stå nærmest feilfritt for å unngå hard kritikk. Neville sier de to tøffeste posisjonene i fotball er spiss og keeper for United. Jeg tror vi kanskje er blitt mer tålmodige med spisser enn keepere de siste årene.

Ingen keepere i PL er feilfrie. Alisson gjør en del feil, men er nok fortsatt den beste keeperen i verden. Martinez og, som du nevner. Glimrende keeper, som og gjør en del feil.

Tabber er vanlige hos de beste. De fleste har glemt tabbene til Schmeichel, men gud bedre han hadde mange. Og han var helt enorm.

Barthez og Onana har en del til felles. Skyhøyt toppnivå, likte ball i beina, dårlig rekkevidde og gjerne en feil på lur.

Van der Sar er den mest stødige vi har hatt. Ikke samme toppnivå som Schmeichel eller De Gea, men stort sett god hele tiden. Gikk lang tid mellom feil, og innlegg plukket han på moro, slik at motstanderne sleit med å komme til avslutninger. Fremstod og som en kaptein.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Can2, Pwint, Blodfink

Jan Erik
Liker gitt: 17676
Liker mottatt: 19052

Jeg har ikke noe imot at keepere gjør feil, @10Hag. Den største forskjellen mellom en god og en grei keeper er selvsagt hvor ofte de kommer, men også hvordan de takler å gjøre feil. Spesielt i litt store kamper. Onana virker litt preget av og til, og ser noen ganger ut som han skal kompensere for tidligere feil, og noen ganger blir han passiv for å ikke havne i kinkige situasjoner. Onana har vært bra denne sesongen, men totalt sett i United har han ikke vært mer enn grei nok.
post liked by: Andtho01, 10Hag, Can2, Pwint, Blodfink

Rød Pølse
Liker gitt: 20983
Liker mottatt: 18739

La det skje 🙏

post liked by: Jan Erik, Andtho01, red, alfen74, RedTrafford, Tringe, 28FPellistri, Pwint, Blodfink, Can2
Football, bloody hell!

Rød Pølse
Liker gitt: 20983
Liker mottatt: 18739

Ja takk, begge deler 👍

post liked by: Jan Erik, Pwint, Andtho01, Tringe, Blodfink, Can2
Football, bloody hell!

Andtho01
Liker gitt: 15284
Liker mottatt: 16315

Hadde vært bra om alle dei 3 går ut i dette vinduet.
post liked by: Pwint, Pink Final, Blodfink, Jan Erik, Rød Pølse, Can2, Belfastboy
Hate Glazer love United

Andtho01
Liker gitt: 15284
Liker mottatt: 16315

Klubben ser på ny 2 og 3 keeper.
post liked by: Can2, Pwint, Belfastboy, Pink Final
Hate Glazer love United

red
Liker gitt: 3491
Liker mottatt: 7145

Om tilfelle, må vel dette tyde på at det kommer inn en erstatter?
post liked by: Pink Final, Blodfink, Can2

Blodfink
Donor
Liker gitt: 31871
Liker mottatt: 25212

Satser på at det kommer nyheter om 2 nye vingbacker i løpet av dagen...Det trengs...
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Can2
LUHG!

Can2
Kongen av understatements
Liker gitt: 19308
Liker mottatt: 7377

Fint at noen går ut, det trengs -og nye inn, men at "alle" skal på lån gir vel lite klingende mynt i kassa.
post liked by: Blodfink
Kong Eric Cantona

Harry Greaves
Liker gitt: 43
Liker mottatt: 810

Klubben MÅ jo ha noe på gang for Amorim allerede i januar. Det er åpenbart at det behøves, og så tolker jeg det at Antony, Malacia og Rashford alle tre er på vei ut fra en allerede syltynn stall, kun kan bety en ting; her kommer det et par spillere inn i løpet av vinduet. En logisk løsning kan være lån med kjøpsopsjon/obligasjon.
post liked by: Blodfink, Pangaea, Vidar Dale Fjeld

10Hag
Liker gitt: 6872
Liker mottatt: 10254

Harry Greaves wrote: 19 Jan 2025, 19:58 Klubben MÅ jo ha noe på gang for Amorim allerede i januar. Det er åpenbart at det behøves, og så tolker jeg det at Antony, Malacia og Rashford alle tre er på vei ut fra en allerede syltynn stall, kun kan bety en ting; her kommer det et par spillere inn i løpet av vinduet. En logisk løsning kan være lån med kjøpsopsjon/obligasjon.
Samtlige av disse skal nok i beste fall på lån, der vi betaler mesteparten av lønna. Og egentlig er vi heldig om vi rekker å låne ut én av de, om ikke to.

Så noe særlig budsjett får vi egentlig ikke frigjort uten salg.

Vi kan alltids hente noen inn på lån. Men lånemarkedet er tynt og av generelt lite kvalitet.
post liked by: Blodfink

Torquemada
Liker gitt: 505
Liker mottatt: 2047

@10Hag du har nok helt rett med tanke på utlån og lønn. Flere meldinger på X med referanser til ulike medier som skriver at Antony er på vei til å bli lånt ut. United må dekke minimum halve lønna.

post liked by: 10Hag

Blodfink
Donor
Liker gitt: 31871
Liker mottatt: 25212

Har egentlig gitt opp vinduet, nå må Amorim jobbe med de han har. Få mer ut av dem. Om mulig.
LUHG!

Vidar Dale Fjeld
Liker gitt: 239
Liker mottatt: 919

Jeg nekter å tro at det ikke finnes bedre alternativer der ute enn de vi har på alle plasser i laget...å late som en har oversikt over at det ikke er tilfelle blir for dumt...det kryr av spillere som kler alle slags roller der ute, alt etter hvordan et lag spiller. Det handler om kjente mønstre. Der tror jeg klubbene har litt bedre oversikt enn et random forum...nytt blod kan ikke komme fort nok inn.
post liked by: Blodfink, Tringe, Pink Final, RedTrafford
Post Reply