Hvilke spillere ønsker du ut i Januar?
Nå som Januar vinduet er noen dager unna så valgte eg å lage en poll der du kan stemme på hvilke spillere du ønsker ut av klubben.
Last edited by Andtho01 on 09 Dec 2024, 21:42, edited 1 time in total.
post liked by: RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Jan Erik, Tringe
Hate Glazer love United
-
- Donor
- Liker gitt: 25464
- Liker mottatt: 17558
Bra poll @Andtho01
Fikk opp et vindu at jeg valgte for mange
Prøvde en gang til med noen færre, jaggu kom det samme vindu opp igjen, så ikke med engang at det 'bare' var opp til 10
Fikk opp et vindu at jeg valgte for mange
Prøvde en gang til med noen færre, jaggu kom det samme vindu opp igjen, så ikke med engang at det 'bare' var opp til 10
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Can2, Blodfink
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 17327
- Liker mottatt: 6660
Vi kan konkludere med at hvis vi får bestemme, så skal Antony ut og Tom Heaton stå i mål.
post liked by: Pink Final, alfen74, RedTrafford, Spirograf1, 28FPellistri, Jan Erik, Ryder, Rød Pølse, Andtho01, Pangaea, red
Kong Eric Cantona
-
- Liker gitt: 182
- Liker mottatt: 657
Stemte bevisst ikke på CE, da han er den mest fotballkloke vi har...ville gitt han ett år til...
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34848
- Liker mottatt: 25453
Flere måter å tenke på i denne poll’n.
Jeg tenkte likt som deg.
At vi ikke kommer til å kjøpe mange spillere i januar.
Derfor stemte jeg kun på én spiller i poll’n.
post liked by: Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Tenker også at januar ikke er tidspunktet for å rydde i stallen. Vi trenger nesten alle vi har. Men ett salg eller to, aller mest for å finansiere kanskje én forsterkning, hadde vært greit.
post liked by: Pink Final, Can2
-
- Liker gitt: 182
- Liker mottatt: 657
Om det IKKE kommer inn noen i januarvinduet betyr at United har gitt opp sesongen 24/25, og ikke tenker videre til neste sesong. Å hente noen på sensommeren betyr lite tid til samspill og relasjoner....måtte jeg, United og Amorim se det dere ikke ser...
Vi vet at United sannsynligvis skal handle i januar. Er troverdige rykter på at vi ser etter både spiss, venstreback og midtbane allerede i januar med realistisk mål om å kanskje få til 2 spillere inn. Og vi vet at ledelsen allerede har posisjonert seg for januarvinduet med å ta opp nye kredittlån.
Tror ikke noen benekter det. Men det er samtidig tydelig at mange har besvart pollen som om det er snakk om en storrydding allerede i januar. Og da har de siste her et godt poeng. Derfor kanskje mer relevant å endre pollen til sommervinduet, da det er ingen fornuftige klubber som tar vårrengjøringen midt i sesong.
Tror ikke noen benekter det. Men det er samtidig tydelig at mange har besvart pollen som om det er snakk om en storrydding allerede i januar. Og da har de siste her et godt poeng. Derfor kanskje mer relevant å endre pollen til sommervinduet, da det er ingen fornuftige klubber som tar vårrengjøringen midt i sesong.