(EL) Manchester United -Bodø/Glimt 28.11.24
Var vel (minst) en som tippet 3-2 i konkurransen? Jeg trodde dette skulle være litt enklere, men jeg burde vel vite at united aldri gjør det enkelt. Uansett happy med Rubens første seier på første forsøk på hjemmebane. Jeg tror han er mannen som skal få oss tilbake i toppen.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, Buchan, Belfastboy, RedTrafford, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
JAAAA. Forsatt ubeseiret i europa league. Håper på at guttene er mer effektive mot Everton og dreper den kampen så fort så mulig. Kjipt å ikke se Mainoo for minutter i beina idag men renger med at han starter mot Everton.
post liked by: Pwint, Rød Pølse, Buchan, Belfastboy, RedTrafford, Can2
Hate Glazer love United
-
- Moderator
- Liker gitt: 3406
- Liker mottatt: 11801
Vi vinner fortjent. Burde punktert denne kampen lenge før. Glimt scorer vel på 2 av 3 greie sjanser? Og de slipper fryktelig enkelt til.
Uansett deilig å se United vinne og ikke minst deilig at Glimt taper. Gud bedre jeg hater det laget der.
Glory, glory (og en liten EYA TIL!).
Uansett deilig å se United vinne og ikke minst deilig at Glimt taper. Gud bedre jeg hater det laget der.
Glory, glory (og en liten EYA TIL!).
post liked by: Andtho01, Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Buchan, red, Belfastboy, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
Ruben Amorim!!! Ubeseiret! Og ikke minst bare trepoengere på hjemmebane så langt. Dette blir bra.
post liked by: Andtho01, Buchan, Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Can2, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Moderator
Du må gjerne ta med deg negativiteten din tilbake til glimtforum for min del...
post liked by: Pwint, Andtho01, Buchan, Rød Pølse, Pink Final, M.r. Brownstone
LoveUnitedHateGlazers
-
- Liker gitt: 1705
- Liker mottatt: 6170
Ingen stor kamp totalt sett, selv om vi er ganske gode i andre omgang og burde vunnet med flere mål.
Så syns jeg jo vi er meget heldige med VAR i dag, både på scoringen til Højlund som jeg sliter med å se er onside og ikke minst med handsen til Onana utenfor feltet, som burde vært rødt kort.
Højlund viser at han bør og skal være hovedspissen. 3 målpoeng og så meget bra ut, jobbet og slet hele kampen. Og når han i tillegg har målpoengene da ser det ekstra bra ut.
Ugarte leverer en meget solid kamp på midten og viser at den plassen er hans.
Utenom det så syns jeg ikke det er så veldig mange som overbeviser. Mazraoui bunnsolid igjen (edit).
Veldig anonym kaptein også.
Ingen av de som blir testet i denne spiller seg vel inn på laget, men godt å få gjennomkjøringen og få minutter i bena.
Godt å få en seier, og bygge videre på! Bring on Everton!
Så syns jeg jo vi er meget heldige med VAR i dag, både på scoringen til Højlund som jeg sliter med å se er onside og ikke minst med handsen til Onana utenfor feltet, som burde vært rødt kort.
Højlund viser at han bør og skal være hovedspissen. 3 målpoeng og så meget bra ut, jobbet og slet hele kampen. Og når han i tillegg har målpoengene da ser det ekstra bra ut.
Ugarte leverer en meget solid kamp på midten og viser at den plassen er hans.
Utenom det så syns jeg ikke det er så veldig mange som overbeviser. Mazraoui bunnsolid igjen (edit).
Veldig anonym kaptein også.
Ingen av de som blir testet i denne spiller seg vel inn på laget, men godt å få gjennomkjøringen og få minutter i bena.
Godt å få en seier, og bygge videre på! Bring on Everton!
Last edited by 28FPellistri on 28 Nov 2024, 23:01, edited 1 time in total.
post liked by: Pwint, RedTrafford, Blodfink
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 25362
- Liker mottatt: 17531
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34818
- Liker mottatt: 25380
Vi misser minst tre store sjanser pluss den til Mount i tverra.
Men man ser matcher ulikt.
Jeg så et hjemmelag som var best i 70 minutter og produserte flest sjanser.
Jada Glimt er en liten klubb fra en mini by.
Så ser man kun på det, så skal vi vinne 10-0.
Men så enkelt er det ikke.
De har struktur i laget sitt.
Heldigvis gjør de også personlige feil, fordi de ikke er gode nok individuelt.
Men man ser matcher ulikt.
Jeg så et hjemmelag som var best i 70 minutter og produserte flest sjanser.
Jada Glimt er en liten klubb fra en mini by.
Så ser man kun på det, så skal vi vinne 10-0.
Men så enkelt er det ikke.
De har struktur i laget sitt.
Heldigvis gjør de også personlige feil, fordi de ikke er gode nok individuelt.
post liked by: Andtho01, Pwint, red, Buchan, 28FPellistri, Rød Pølse, Belfastboy, RedTrafford, M.r. Brownstone, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Moderator
Syntes vi kan kalle dette for en godkjent seier. Er vel 14 - 6 i avslutninger i vår favør, 75 % possession. Ja, det er enkle feil, men dette er også kamp nr 2 for Amorim. Selv om at jeg ikke kan fordra Glimt så kan vel ingen her heller påstå at det er et enkelt lag å møte? De er ikke akkurat en walk-over selv om at nivåforskjellen burde vært større. Jeg er spent på hva Amorim kommer til å få til med dette laget!
post liked by: Buchan, Andtho01, Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, Pwint, RedTrafford, M.r. Brownstone
LoveUnitedHateGlazers
Syns portugiseren har fått til ganske mye på 20 minutter. Gjør endringer tidlig i kampene og alle får sjansen til å vise seg frem. Vi kommer til å bli jævlig gode. Så kan man selvsagt ha fokus på det som ikke fungerer, men det gidder ikke jeg
post liked by: Andtho01, Buchan, Pink Final, 28FPellistri, Belfastboy, messilingard, Pwint, RedTrafford, Can2, Spirograf1
Football, bloody hell!
-
- Liker gitt: 1705
- Liker mottatt: 6170
Håper Amorim får de til å roe seg litt ned i avslutningsøyeblikket. Spesielt Garnacho må jobbe en del med dette, men personlig så mener jeg det alltid er bedre å komme til mange sjanser og brenner de, enn at de ikke kommer i det hele tatt, så sånt sett tar jeg heller bom på bom på bom, enn at man ikke får sjansene.
Beholder man roen litt mer så kan vi ved flere sjanser spille til bedre plasserte spillere.
Beholder man roen litt mer så kan vi ved flere sjanser spille til bedre plasserte spillere.
post liked by: Pink Final, messilingard, Buchan, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
- Moderator
Jeg stoler på VAR akkurat når det kommer til offside. Syntes heller ikke at det var et rødt kort. Ja den er borti hånda, men Onana ligger og spreller på bakken og får ballen opp i hånda fra 30-40 cm. Jeg lander på at det var riktig dømt.28FPellistri wrote: ↑28 Nov 2024, 22:59 Så syns jeg jo vi er meget heldige med VAR i dag, både på scoringen til Højlund som jeg sliter med å se er onside og ikke minst med handsen til Onana utenfor feltet, som burde vært rødt kort.
post liked by: Pink Final, Andtho01, Buchan, Rød Pølse, Pwint, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers
Hovedgrunnen min til å være negativ til dette til tross for seier, er at vi ser så skjøre ut. Det varierer enormt i kvalitet under kamper, og vi mister det helt 3-4 ganger. Om det skal være kort til Onana eller ikke, vet jeg ikke, men at han i det hele tatt må ut der og sprelle, skjønner jeg ikke.
Jeg skjønner det er tidlig, og at dette vil ta tid. Men vi er helt på bærtur til tider. Som lag. Har ingenting med enkeltspillere å gjøre. Vi henger ikke sammen. Og vi skal møte vesentlig bedre lag enn dette ganske snart.
Jeg skjønner det er tidlig, og at dette vil ta tid. Men vi er helt på bærtur til tider. Som lag. Har ingenting med enkeltspillere å gjøre. Vi henger ikke sammen. Og vi skal møte vesentlig bedre lag enn dette ganske snart.
post liked by: Pwint, RedTrafford