Rúben Amorim

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 34818
Liker mottatt: 25377

Det er viktig.
Det jeg likte spesielt godt er dette:
Jeg har store drømmer. Jeg tror på meg selv og tror på klubben. Jeg mener vi har samme ideer og «mindset», og jeg tror virkelig på spillerne, sier Amorim og henvender seg til pressen:

– Jeg vet at dere ikke gjør det, men jeg gjør det. Det er rom for forbedringer, og jeg vil prøve nye ting. Dere tror det ikke er mulig, men det tror jeg.
Det jeg har satt i bold er akkurat på ordet hva Matt Busby sa om sin egen start i 1945.
Så sier han at han har tro på spillerne våre.
Det har jeg også, så det likte jeg eksepsjonelt godt.
Også vil han være innovativ.
Det liker jeg.

Rúben Amorim er veltalende.
Det er en god start.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, 28FPellistri, Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Tringe, Ryder, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

28FPellistri
Liker gitt: 1705
Liker mottatt: 6170

Syns hele intervjuet var steinbra. Har nevnt det før at jeg omtrent mista troa på ETH allerede etter 1 intervju. Kunne sikkert hørt på Amorim i timevis. Han svarer så ekstremt godt for seg, og snakker veldig bra engelsk også selv om det ikke er mange "fremmedord", han gjør det enkelt og holder det på et nivå som alle forstår.

Han har allerede nå fortalt mer om hvordan han ønsker at laget skal fremstå enn hva ETH klarte å få frem på de årene han var. Det sier ganske mye om begge to i grunn.

Syns det er meget tydelig at Amorim trives godt i media. Trives på pressekonferanser, og blir absolutt ikke satt fast på noen ting.

Gleder meg som en liten unge til kampen nå!
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, Pwint, Pink Final, Spirograf1, Ryder, Can2
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Pwint
Donor
Liker gitt: 22196
Liker mottatt: 14748

Gleder meg som et barn på julaften til kampen på søndag. Dette blir skikkelig spennende!! Jeg har mer troen enn jeg har hatt på noen manager siden Ferguson.
post liked by: Rød Pølse, RedTrafford, Andtho01, Pink Final, Spirograf1, Can2, Pangaea
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

offside
Liker gitt: 652
Liker mottatt: 1635

Intevjuet var bra, men syntes han virka litt nervøs i kroppsspråket sitt

Pwint
Donor
Liker gitt: 22196
Liker mottatt: 14748

offside wrote: 22 Nov 2024, 20:52 Intevjuet var bra, men syntes han virka litt nervøs i kroppsspråket sitt
Spent, tenkte jeg.
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona

Pink Final

Fantastisk intervju han gir med Gary Neville.
Sier så mye bra.
Bl.a det han sier om at alle må vite hva de skal gjøre / kjenne deres rolle når ballen er her, eller der, eller der osv.
Jeg forstår ham også som at intensiteten må opp, noe jeg har etterlyst lenge 😂.
Så sier han det @10Hag messer om 😘😂.
Vi må ikke miste ballen så mye.
Vi kan presse høyere og mer samlet om vi har ballen mer.

Det jeg likte aller best er at han sier han ikke vil kaste spillerne under bussen.
Også demonstrerer han det umiddelbart ved å ta Casemiro og Rashford i forsvar.
Og forklare ting sett fra deres perspektiv.
Altså Casemiro’s og Rashford’s perspektiv.

Av det lille jeg har sett, så virker røde Rùben Amorim å være genial!
Ikke sikkert han får suksess.
Men som person så virker han så genuin og gjennomtenkt.
Smart mann, smart mann.
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, Spirograf1, 10Hag, Ryder, RedTrafford, Pwint, Jan Erik, Can2, Tringe

Pangaea
Liker gitt: 6574
Liker mottatt: 8609

Pink Final wrote: 22 Nov 2024, 22:27 røde Rùben Amorim
Mye ligger til rette for suksess sånn sett ja. Står "RA" på jakka også. Må jo bety Red Army :heart:

Mistenker likevel vi må jekke ned forventningene litt. Sitter her og hører på UNO podcast, og vel... Dag tar seg vel på en rolle som han såvidt var inne på, men er litt bekymra for at vi nå hyper Amorim til himmels og vel så det. Så begynner vi å sparke ball, og det blir litt sånn... joda. Vi skal tross alt legge om spillesystemet ganske radikalt, så det vil være rart hvis vi ikke ser en del merkelig defensivt. Blir spennende mot Ipswich. Ganske perfekt første kamp. Glad vi ikke møter Arsenal eller noe slikt.
post liked by: red, RedTrafford, Pink Final, Can2, Tringe

Pink Final

Sant det @Pangaea.
Urealistisk å forvente enorme endringer fra dag én.
Rùben Amorim snakker jo om det selv.
Trinn én, trinn to, trinn tre osv.
Så vi bør være tålmodige.
Kanskje ikke den fremste egenskapen til oss supportere av i dag 😄.
post liked by: RedTrafford, red, Can2, 10Hag, Tringe, Pangaea

red
Liker gitt: 3236
Liker mottatt: 6450

Drømmer om noe ala det vi fikk etter at Solskjær tok over 8-)

Men forventer ikke noe mer enn at vi får et lag som du i hvert fall ser at gradvis forbedrer seg fra uke til uke.
post liked by: Pink Final, Can2, RedTrafford, Tringe

Jan Erik
Liker gitt: 15579
Liker mottatt: 16770

Har, som tidligere proklamert, ingen forventinger til dette. Han er helt sikkert en dyktig trener, og virker som en med de rette visjonene eller hva man skal kalle det. Men så er det en spillergruppe som ikke har levert, og en en helt annen verden med oppmerksomhet og press enn hva han er vant til.

Det jeg liker, er det han sier om at vi må orke mer. Presse mer, sprinte mer, jobbe hardere. At han er detaljfokusert på hvordan man skal stille kroppen ved ballmottak, hvordan skjerme ball. Han har helt sikkert gode idéer når det kommer til posisjonering offensivt for å gjøre det enkelt for mannen med ball å finne en uten.

Men, vi må tilbake til troppen. Det ble sagt i UNO (og de har kilder), at det er spillere som mener de er bedre enn det laget viser, at de ikke er årsaken til problemene.

Jeg håper han får solid backing til å løse de eventuelle konfliktene som vil oppstå når noen av disse blir benket eller utelatt fra tropper.

Ellers er dette over ganske kjapt.

Men vi får bare tro og håpe.
post liked by: 10Hag, RedTrafford, Blodfink, Tringe, Andtho01

Pink Final

Jan Erik wrote: 23 Nov 2024, 17:45

Men, vi må tilbake til troppen. Det ble sagt i UNO (og de har kilder), at det er spillere som mener de er bedre enn det laget viser, at de ikke er årsaken til problemene.

Da er det vel greit da, om spillerne ikke er årsaken.
Neida, skjønner at du mente motsatt.
Litt negativt om jeg skal gi rene ord for penga.
Men det er lov på et forum.
Ingenting som tyder på at spillerne ikke jobba for Erik ten Hag til siste stund.

Men husker jeg siterte O’Neill & Webby her inne på at Erik ten Hag kom til å bli spist av spillerne.
Da møtte jeg motbør her inne.
Og de som ga meg motbør hadde trolig rett.

Jeg er forsiktig optimist til at røde Rùben får sving på sakene.

Edit x2: Skrivefeil.
Last edited by Pink Final on 23 Nov 2024, 18:11, edited 2 times in total.
post liked by: 10Hag, Andtho01

Topic author
10Hag
Liker gitt: 6506
Liker mottatt: 9765

@Jan Erik: Enig.

Er og enig i @Pink Final som sier troppen vår er bedre enn det vi ser nå. Utvilsomt, det er den.

Men jeg er ikke like overbevist om at problemene våre kun er taktiske, og ikke handler noe som helst om enkeltspillere. Tror det er en salig blanding av taktikkeri, holdninger og individuelle, tekniske ferdigheter som ikke er helt der det bør være.
post liked by: Jan Erik, Blodfink, RedTrafford, Andtho01, Pangaea

Jan Erik
Liker gitt: 15579
Liker mottatt: 16770

Ja, enig, @10Hag. Det er nok mye mer enn en ting.

@Pink Final, jeg vet du er 'overbeskyttende' i forhold til kritikk av spillere. Jeg har ingen forutsetning for å si at de ikke prøver/har prøvd i kamp. Men det har jo med vilje til å trene på egenhånd, terpe på detaljer og leve et relativt 'fonuftig' liv som gjør at man kan prestere. Ronaldo var jo innom det i sin famøse avskjedssøknad, eh...'intervju' med Piers Morgan.

Vi hører jo allerede nå at Chelsea ikke er superhappy med Sancho. Og han er helt sikkert ikke den eneste i PL som flyter på talent og ego.

Men vi kan håpe at Amorim er mannen som når inn til samtlige spillere om hva som skal til.
post liked by: RedTrafford, 10Hag, Blodfink, Tringe, Andtho01, Can2

RedTrafford
Donor
Liker gitt: 25356
Liker mottatt: 17516

Alle managere etter Fergie har vunnet første kampen sin, så lenge man ikke er Nederlender :-|
Da kan man nesten forvente seier i morgen. :D

Hva som har vært alle problemene i klubben de siste 11 årene, er nok en god blanding av det dere nevner over her ja.
Syns Amorim har sagt mye bra nå i forkant. Så gjenstår det å se hvordan det blir på banen.
Tror vi får et nokså synlig skifte i morgen, om det resulterer i 3 poeng og storspill er en helt annen sak. Tid er nok noe som må til.
Avventer forhåpningene til August jeg.

Ruben har også en annen god statistikk på sin side her. Unitedforum på pub har alltid gitt 3 poeng :hah:
post liked by: Andtho01, 10Hag, Jan Erik, Pink Final, Blodfink, Can2

Pink Final

Mulig jeg er ‘overbeskyttende’ 😉😄.
En slags motvekt for å skape balanse kanskje.

Godt mulig de burde trent ekstra som Ronaldo.
Det har jeg ingen forutsetning til å vite noe om.
Bortsett fra Ronaldo’s famøse intervju.

Uansett, jeg er forsiktig optimist.
Å ligge i nesegrus beundring for Amorim eller andre er ikke min stil (ikke at noen andre her heller gjør det).
Men det virker som han har en fin tilnærming til mennesker av det lille jeg har sett.
Ydmyk, høflig, har tro på seg selv, snakker ikke ned andre, er konkret i uttalelsene sine osv.
Framstår som en normal og fin fyr rett og slett.
Jeg har tro på at han når fram til spillerne våre med sitt budskap.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Can2
Post Reply