Ryktetråd 2024
Klubben planlegger overganger i vinter vinduet. Klubben håper på å sikre seg en spiss. Leno Goretzka neves også som mulig overgang men han har ikke planer å dra fra Bayern i vinter.
post liked by: Can2, 28FPellistri
Hate Glazer love United
Det hadde vært fint med en ny spiss inn i januar, men har vi penger til det? Vi var etter rapportene helt på grensen av FFP-reglene allerede i sommer, og har vel ikke akkurat fått bedre råd av å sparke ten Hag og å kjøpe fri Amorim og hans stab. Håper jeg tar feil, men jeg ville trodd at en ventreback på lån dessverre er maks det vi kan ha råd til i januar, dersom vi ikke får solgt spillere.
post liked by: 28FPellistri, Andtho01
-
- Liker gitt: 1423
- Liker mottatt: 5096
Viktig å huske på at i januar så er det et nytt budsjett. Det vil ikke gå av det samme budsjettet som man brukte penger av i sommer.
Personlig håper jeg vi holder oss langt unna Goretzka. Blir 30 år i februar, sliter med spilletid i Bayern. Det er ikke den typen spillere vi bør se etter. Ikke har han tempo heller, snarere tvert i mot. Syns vi har nok sentrale uten frekvens i bena allerede.
Personlig håper jeg vi holder oss langt unna Goretzka. Blir 30 år i februar, sliter med spilletid i Bayern. Det er ikke den typen spillere vi bør se etter. Ikke har han tempo heller, snarere tvert i mot. Syns vi har nok sentrale uten frekvens i bena allerede.
post liked by: Ryder, Andtho01, Can2, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Det er ikke riktig. Årsregnskapet går fra 1. juli til 30. juni. Dessuten trenger man en viss balanse over tre år mtp PSR/FFP. Dvs at 22/23, 23/24 og 24/25-regnskapene er høyst relevante for overgangsvinduet i januar.28FPellistri wrote: ↑07 Nov 2024, 07:13 Viktig å huske på at i januar så er det et nytt budsjett. Det vil ikke gå av det samme budsjettet som man brukte penger av i sommer.
Edit: byttet ut budsjett med regnskap.
Last edited by Rød Pølse on 07 Nov 2024, 18:00, edited 1 time in total.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Can2, Belfastboy, Pink Final, 10Hag
Football, bloody hell!
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 16056
- Liker mottatt: 6082
Vi hadde sikkert blitt straffet lenge før vi nådde 115 eller 130. "checking club badge"
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Rød Pølse, Andtho01, Pink Final, Pangaea, Spirograf1
Kong Eric Cantona
-
Er du sikker på det? Noe eget for fotball? Mener på de har sagt før at det går år for år der som i andre bedrifter, men om jeg er på jordet der, så beklager jeg den. Da må de forholde seg mer.Rød Pølse wrote: ↑07 Nov 2024, 15:36Det er ikke riktig. Årsregnskapet går fra 1. juli til 30. juni. Dessuten trenger man en viss balanse over tre år mtp PSR/FFP. Dvs at 22/23, 23/24 og 24/25-regnskapene er høyst relevante for overgangsvinduet i januar.28FPellistri wrote: ↑07 Nov 2024, 07:13 Viktig å huske på at i januar så er det et nytt budsjett. Det vil ikke gå av det samme budsjettet som man brukte penger av i sommer.
Edit: byttet ut budsjett med regnskap.
post liked by: Andtho01
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
-
Allright @Jan Erik, da blir det selvfølgelig annerledes.
post liked by: Jan Erik
Eric Cantona
Eric Cantona
Klubben jobber for å kjøpe ny venstreback/venstre vingback og har noen navn på listen men her kom det bare to Milos Kerkez og Alphonso Davies.
post liked by: Can2, 28FPellistri, Pink Final
Hate Glazer love United
-
LB/LWB er definitivt en fornuftig posisjon å styrke seg i, naivt å tro at man kan stole på Shaw i alle fall. Håper denne poisisjon er førsteprioritet.
Personlig håper jeg fortsatt at vi går for Leif Davis på Ipswich, før noen andre tar han. Ikke noe vidunder defensivt, men offensivt er han meget bra. Ikke mange som matcher den foten hans i den posisjonen. Når man i tillegg sannsynligvis skal spille med 3 stoppere så vil nok de defensive manglene ikke bli så tydelige eller avgjørende heller. I tillegg vil det gi et godt alternativ på dødballer.
Ikke så gode tall i Premier League som i League One(14 assist og 3 mål på 43 kamper) og Championship (21 assist og 2 mål på 43 kamper), men 1 mål og 2 assist, er vel allikevel 1 målpoeng bedre enn det alle de som har spilt back for oss denne sesongen har til sammen, og det for en dumpekandidat som Ipswich.
Nå har vi heldigvis ikke Woodward lenger, for da hadde det vært bankers med Davies. God spiller som jeg egentlig liker, men skadehistorikken hans bekymrer meg. Kerkez er også bra syns jeg, men føler han kanskje er en litt mer defensiv back, selv om han også er god på å gå fremover i banen. Historisk sett lite målpoeng i seg selv om han har 2 assist denne sesongen. Har mye erfaring til å kun være 21 år, men her mistenker jeg vi egentlig var mest interessert i han når vi hadde ETH, siden han spilte i AZ i Nederland og at han kjente til han fra nederlandsk fotball.
Personlig håper jeg fortsatt at vi går for Leif Davis på Ipswich, før noen andre tar han. Ikke noe vidunder defensivt, men offensivt er han meget bra. Ikke mange som matcher den foten hans i den posisjonen. Når man i tillegg sannsynligvis skal spille med 3 stoppere så vil nok de defensive manglene ikke bli så tydelige eller avgjørende heller. I tillegg vil det gi et godt alternativ på dødballer.
Ikke så gode tall i Premier League som i League One(14 assist og 3 mål på 43 kamper) og Championship (21 assist og 2 mål på 43 kamper), men 1 mål og 2 assist, er vel allikevel 1 målpoeng bedre enn det alle de som har spilt back for oss denne sesongen har til sammen, og det for en dumpekandidat som Ipswich.
Nå har vi heldigvis ikke Woodward lenger, for da hadde det vært bankers med Davies. God spiller som jeg egentlig liker, men skadehistorikken hans bekymrer meg. Kerkez er også bra syns jeg, men føler han kanskje er en litt mer defensiv back, selv om han også er god på å gå fremover i banen. Historisk sett lite målpoeng i seg selv om han har 2 assist denne sesongen. Har mye erfaring til å kun være 21 år, men her mistenker jeg vi egentlig var mest interessert i han når vi hadde ETH, siden han spilte i AZ i Nederland og at han kjente til han fra nederlandsk fotball.
post liked by: Pink Final, red, Andtho01
Eric Cantona
Eric Cantona