(PL) Manchester United - Leicester City

Manchester Uniteds kamper diskuteres her.

messilingard
Moderator
Liker gitt: 3322
Liker mottatt: 11453

For å si det veldig enkelt, Garnacho gjør ting vondt verre her. Jeg kan forstå at det er frustrerende, men dette blir bare uprofesjonelt og teit. Mye bedre å vise at han hever seg over det med å feire.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Jan Erik, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Liker gitt: 33580
Liker mottatt: 23996

Joda det er nok så at det både er teit og urettferdig for de som er på match.
Allikevel, det er forståelig også.
Hvorfor skal disse gutta ta i mot dritt fra fansen vår?
Samme sak med Rashford.
Han har jo gjort det ‘ordentlig’.
Med å prøve å forklare seg skriftlig.
Det er feil det også.
Da er det PR teamet hans som er ute for å dekke over.

Nei jeg forstår at spillerne reagerer på ukulturen.
Å jeg likte at Solskjær fortalte litt om hvordan det preger spillerne.

Har inntrykk av at enkelte ‘fans’ er pill råtne.
Noen av disse you tube kanalene feks.
Og han derre karen som reiser rundt på matchene og kritiserer Fernandes.
Helt bak mål, lavmål rett og slett.
post liked by: Andtho01, Buchan, Belfastboy, Rød Pølse, RedTrafford, Can2, King Eric, Pangaea
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Jan Erik
Liker gitt: 14308
Liker mottatt: 15443

@Pink Final, jeg skjønner det også. At de reagerer. Men ta det internt. Ta det med trenerne, lagkameratene. Ta det med kjerringen. Eller la PR teamet skrive at du kommer til å skrive færre autografer, snakke med færre folk og skal fokusere på fotballen.

Ikke ta det 'ut på' matchgåere som betaler penger for å se United, og som støtter opp uansett. Det blir feil. For min del.
post liked by: RedTrafford, messilingard, Blodfink

Ryder
Liker gitt: 3283
Liker mottatt: 13667

Kritikk av spillere må det være rom for. Men det finnes et segment online-fans som har som forretningsmodell å hause opp og henge seg på negative stemningsbølger rundt enkeltspillere. Nå er det Garnachos tur, etter bare et par svake kamper.

Handler kun om hisse opp og skape «engasjement» for å øke følgerskaren. Drittgjeng.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, messilingard, Can2, King Eric, Andtho01, Pangaea

LoveBruno&Rashford
Liker gitt: 401
Liker mottatt: 1060

Ganske morsomt at Garnacho ikke skal få irritere seg over fansen, men vi fansen har virkelig lov til å irritere oss over Garnacho som irriterer seg. Vi vet ihvertfall best og spillerne taper uansett. Heia oss supportere.....
post liked by: Andtho01, Can2, Buchan, Rød Pølse, Pangaea

Jan Erik
Liker gitt: 14308
Liker mottatt: 15443

@LoveBruno&Rashford, det er jo ikke de på stadion som gjør det der. Hovedsaklig, ihvertfall.

LoveBruno&Rashford
Liker gitt: 401
Liker mottatt: 1060

@messilingard, husker ikke hvilken sesong, men Ryan Giggs sluttet plutselig å feire scoringer. Hørte ikke noe om kritikk fra Ferguson av den grunn. Tipper Garnacho hadde fått full støtte av Sir Alex også i dag hvis han hadde vært sjefen.
post liked by: Buchan, Rød Pølse, Pangaea, Pink Final

Buchan
Donor
Liker gitt: 8605
Liker mottatt: 5126

Min støtte går definitivt til Garnacho her, skjønner frustrasjonen hans jeg.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pangaea, Can2, Pink Final

Pangaea
Liker gitt: 6094
Liker mottatt: 8021

Godt å endelig avgjøre en jevn kamp til vår fordel. Kanskje det endelig begynner å løsne offensivt? 3 mål på 3 skudd på mål, mot Leicester sine 5 på mål. Rimelig fornøyd med å vinne 3-0 da :joy:

Glad jeg bomma på forhåndstipset om 1-1, men det hadde kanskje vært et mer fair resultat.

Nå er vi "bare" 4 poeng bak kobbelet rett bak toppen, så Amorim har absolutt muligheter til å komme opp på CL-plassene hvis vi får vind i seilene framover. Fortsatt bare på 13. plass (et lykketall fra det jeg hører :yikes: ), men bare 4 poeng opp til Chelsea og Arsenal på 3. plass med 19p. Jaggu har vi ikke fått nøytral målforskjell også, og fått mer enn 1 lag bak oss på antall scorede mål. Woooo! :D
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Pink Final wrote: 10 Nov 2024, 19:07 Og han derre karen som reiser rundt på matchene og kritiserer Fernandes.
Helt bak mål, lavmål rett og slett.
Mener du @10Hag ? :laughing:

Enig med deg, men så legger jeg ikke noe særlig i hva Garnacho har sagt eller gjort i en feiring. Stor... lett bris i et vannglass.
post liked by: Rød Pølse, Blodfink, 10Hag, Pink Final

messilingard
Moderator
Liker gitt: 3322
Liker mottatt: 11453

LoveBruno&Rashford wrote: 10 Nov 2024, 20:57 @messilingard, husker ikke hvilken sesong, men Ryan Giggs sluttet plutselig å feire scoringer. Hørte ikke noe om kritikk fra Ferguson av den grunn. Tipper Garnacho hadde fått full støtte av Sir Alex også i dag hvis han hadde vært sjefen.
Dårlig kilde, men husker å ha sett et intervju med Neville om dette, derfor jeg tok det opp.
Ferguson wouldn't tolerate players not celebrating... but Jose can't demand the same

Spør du meg så bør spillere feire mål på 3-0. Greit nok at man toner det ned hvis man leder 7-0 eller at man bare løper tilbake hvis man reduserer etter å ha ligget under mye, men spillere bør generelt feire mål etter min mening. Ikke ta vekk gleden fra vanlige fans fordi du er sur på en taper som skal skape klikk.

Så kan man godt ta en diskusjon om at mange spillere mottar mye kritikk, men spør du meg så er den også ofte berettiget. Ta Rashford denne sesongen for eksempel, jeg er på ingen måte imponert og mener helt alvorlig at Rashford er nødt til å prestere bedre dersom han skal ha en fremtid i klubben. Eller Højlund forrige kamp hvor det var småjogging i press og småjogging i bakrom. Så føler jeg også at det er viktig at kritikken er saklig og at den faktisk er konkret. Det gir meg for eksempel ingenting å lese at Rashford er en elendig spiller, men dersom du kritiserer han for manglende initiativ i bakrom i dag så er det en form for kritikk som faktisk bidrar med noe.
post liked by: Jan Erik, Pangaea, Ryder, Andtho01, 10Hag, Blodfink, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers

28FPellistri
Liker gitt: 1416
Liker mottatt: 5070

Finfin seier, 3-0 er et godt resultat.

Syns ikke vi er veldig imponerende allikevel. Første omgang er veldig jevn og det går fryktelig tregt med oss. Veldig omstendelige, men det gjorde også at vi hadde mer kontroll på selve kampen, men Leicester har definitivt noen sjanser, og skaper vel så mye som oss i kampen. Amad den store stjernen før pausen. Spesielt det hælsparket på 1-0 scoringen, det får du ikke fra noen av de andre. Både Garnacho og Rashford hadde utfordret selv der i 10 av 10 ganger. Så det viser hva man får av lagspill også med Amad inne i laget. I tillegg til den ærlige jobbingen defensivt også. Fortsatt helt uforståelig for meg at han fikk så lite sjanser under ETH. Har noe veldig spesielt ved seg med det lave tyngdepunktet, rykket og teknikken. Spillere som innehar det er svært sjeldne.

Vi ser jo også nå hva vi får med Bruno mer i sin vante rolle, da renner det inn med mål og målpoeng generelt. Nok et ubegripelig valg av ETH.

Det sagt, så syns jeg MOM i dag er Ugarte. For en innsats han legger ned, og jeg digger at han er så tett og hardt på motspillerne når de har ballen. Ja, det blir fortsatt litt for mange frispark, men han vinner ball ekstremt mange ganger og så er han veldig rolig i pasningspillet. Gjør ting enkelt + han innimellom viser at han har ikke en så udugelig pasningsfot som mange mener. Tydelig at han begynner å bli mer vant med tempoet i Premier League og at han også begynner å nærme seg noe som kan kalles kampform. Skal også nevnes at Casemiro ser mye mer komfortabel ut med en gang han får Ugarte på siden av seg, en som jobber og løper så ekstremt mye mer enn for eksempel Eriksen. Dekker langt bedre rom. Da ser plutselig ikke Casemiro heller ut som en helt udugelig spiller.

Dagens fineste mål stod definitivt Garnacho for, han har det der i seg, så får vi heller tåle en mengde med bommer og svake avslutninger også, han er tross alt kun 20 år enda. At han ikke feirer et slikt mål er meget trist. At han gjør det etter kritikk fra fans er enda mer irriterende. Når man ser videoen som @Andtho01 limer inn i tråden også, så viser det nivået på en del fans. De tror det er FIFA og at alt av touch sitter uansett. At man ikke skjønner at vær, underlag, sko, form, humør kan spille inn på slikt er så irriterende. Og det er ikke sånn at alle touch sitter uansett hvor god man er, selv Messi og Ronaldo hadde dårlige touch, sikkert hver eneste kamp.

Igjen så viser SoMe seg som en stygg ulv. Det er ikke første gang og langt fra siste gang.

Syns selve kampen er en terningkast 3 kamp. Vi er veldig effektive offensivt. Defensivt er vi også relativt solide, selv om det var nære at Leicester får seg en gigantsjanse etter en glipp av De Ligt, men utenom det så spiller forsvaret en solid kamp defensivt. Syns Onana var slurverete med ball i bena i dag. Det er en stund siden sist, men det spilles på små marginer også og ruskeværet spilte kanskje inn litt.

Rashford var vel kanskje den eneste som virkelig spilte seg ut av laget i dag. Får håpe Amorim kan gjøre underverker med han, for han ser absolutt ikke fornøyd ut og har ikke gjort det på lang tid, med noen få hederlige unntak.

Uansett, min topp3 i denne kampen: Ugarte, Amad, Fernandes. Høyt oppe på ratingen alle de tre.
post liked by: Andtho01, RedTrafford
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.

Eric Cantona

Rød Pølse
Liker gitt: 18169
Liker mottatt: 16398

You're gorgeous 🥳

post liked by: Jan Erik, Andtho01, RedTrafford, Tringe, Pwint, Spirograf1
Football, bloody hell!
Post Reply