Ødegaard starter for Arsenal mot Chelsea.
https://www.premierleague.com/match/115929
Premier League 2024/25
-
- Donor
- Liker gitt: 24418
- Liker mottatt: 16910
Forest fra 1-0 til 1-3 for Newcastle.
Trodde et øyeblikk at de hadde tenkt å vinne PL jeg.
Trodde et øyeblikk at de hadde tenkt å vinne PL jeg.
post liked by: Jan Erik, Andtho01, Pink Final, Can2, Blodfink
-
- Moderator
- Liker gitt: 3324
- Liker mottatt: 11462
Caicedo slipper unna et velfortjent gult kort. Er en trend jeg har sett hvor nettopp han slipper unna det de fleste andre får kort for. Oliver tar som vanlig feil. Er helt sinnsykt at Oliver i det hele tatt får slippe inn med på en fotballstadion med hans historie med uttalige feil og tvilsomme arbeidsoppdrag.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pink Final, Belfastboy, Buchan, Rød Pølse, RedTrafford, Spirograf1, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
Havertz får gult (for å drøye tid?) når han setter seg ned inne på banen med blødende hode. Caicedo med ny hard kroppstakling får ingenting.
Fotballregler er herlig.
Martinelli med 1-0. Herlig. Ødegaard med assist.
Fotballregler er herlig.
Martinelli med 1-0. Herlig. Ødegaard med assist.
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Belfastboy, Can2, Pangaea, Blodfink
-
- Moderator
- Liker gitt: 3324
- Liker mottatt: 11462
Oliver seiler opp som verdens enkleste fyr å hate for min del. Fyren er regelrett ufordragelig.
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Jan Erik, Pangaea, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
-
- Donor
- Liker gitt: 24418
- Liker mottatt: 16910
Han Oliver må snart bli fjernet vel.
Er jo helt åpenbart at det er andre ting enn dommer ferdigheter som gjør at han fortsatt surrer ute på banen uke etter uke.
Er jo helt åpenbart at det er andre ting enn dommer ferdigheter som gjør at han fortsatt surrer ute på banen uke etter uke.
post liked by: Andtho01, messilingard, Jan Erik, Pangaea, Blodfink
Overbevist om at fyren er tvers gjennom korrupt. Faen ikke mulig å dømme så borti gamperæva elendig kamp etter kamp etter kamp uten å være "bent". Og likevel får han storkamper her og der. Men så er jo FA "bent" som faen også, så det gir jo mening slik sett.messilingard wrote: ↑10 Nov 2024, 18:54 Oliver seiler opp som verdens enkleste fyr å hate for min del. Fyren er regelrett ufordragelig.
Ellers er jeg veldig glad for at McKenna og Ipswich endelig fikk seg en seier. Vært nære på lenge, og dette var en stor skalp for dem, og ikke helt ufortjent heller fra det jeg leser. De ville åpenbart få det sabla vanskelig, stallen er ikke i nærheten god nok, men hittil har de ikke blitt helt kasteball, så vi får se hvordan det går. Rykker sikkert ned til slutt, men håper de har en sjanse helt til slutten. Artig med slike underdogs som ikke bare brenner av gårde syke summer på spillere, men prøver seg med nesten samme laget som rykka opp (relativt sett vertfall). Og det to ganger. Romantisk historie av rang, særlig hvis de faktisk overlever.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, messilingard, Blodfink, Andtho01, Can2, Rød Pølse
Er så skrevet i bøkene at han og Taylor skal dømme kampen mot 130 på Emptyhad i desember..messilingard wrote: ↑10 Nov 2024, 18:54Oliver seiler opp som verdens enkleste fyr å hate for min del. Fyren er regelrett ufordragelig.
post liked by: Jan Erik, messilingard, Blodfink
Hate Glazer love United
Helt utrolig at vi bare er 4 poeng bak 3. plassen, etter en elendig sesongstart. Kampen mot West Ham, som ble ten Hag sin siste, burde vi vunnet ganske komfortabelt. Og vi kunne fort hatt flere poeng om vi hadde vært mer presise på siste tredjedel. Garnacho har vært veldig upresis, men uten han hadde det sikkert sett enda verre ut, samt at Bruno har bommet mer enn han pleier.
Men nå er ten Hag borte og det var nok best for alle parter.
Håper vi er nærmere 4. plassen etter kampen mot Newcastle 30. desember.
post liked by: offside, Pangaea, Blodfink
PGMOL etterforsker en video av Coote. Coote er suspendert nå. PGMOL vil ikke kommentere saken før den er ferdig.
Last edited by Andtho01 on 11 Nov 2024, 16:33, edited 1 time in total.
post liked by: Jan Erik, Can2
Hate Glazer love United
Enig. Han er bare ærlig om Pool og Klopp må være lov. Nei dei skulle heller å brukt tiden på å kvitte seg med Oliver og Taylor
post liked by: Jan Erik, Can2, Pangaea, Blodfink
Hate Glazer love United