@10Hag, det der liker jeg ikke.
Forutsatt at jeg tolker det riktig at han er irritert over å bli benket.
(PL) Manchester United - Leicester City
Det er så sant. Det er så deilig å ha noen spillere med et såpass høyt gulv. Hver kamp er worst case scenario for Mazraoui at han spiller en god kamp.
post liked by: Jan Erik, RedTrafford, Spirograf1
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 15944
- Liker mottatt: 5996
Fikk ikke sett kampen pga. jobb, men herlig resultat og to fine mål! (så bare to av dem etterpå) 3-0 er Gull!
post liked by: Pink Final, Andtho01, RedTrafford, Rød Pølse, Belfastboy, Jan Erik, Buchan
Kong Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 24281
- Liker mottatt: 16868
Digg med 3 poeng og ikke minus i målforskjellen.
Ser ikke helt håpløst ut poengmessig lenger.
Ruud med 7 poeng på 3 kamper, EtH med 8 poeng på 8 kamper. Det lønner seg med sveis
Vi fikk også bekreftet at Leicester ikke er et monsterlag også.
To fine mål var det i dag, litt fint det selvmålet også da.
Det å være spiss i United fikk vi også bekreftet at det ikke er i skuddet for tiden.
Da er det bare å takke Ruud for jobben og ønske Amorim velkommen til regnhovedstaden ( ser ikke ut som det blir tomt for regn med det første )
Ser ikke helt håpløst ut poengmessig lenger.
Ruud med 7 poeng på 3 kamper, EtH med 8 poeng på 8 kamper. Det lønner seg med sveis
Vi fikk også bekreftet at Leicester ikke er et monsterlag også.
To fine mål var det i dag, litt fint det selvmålet også da.
Det å være spiss i United fikk vi også bekreftet at det ikke er i skuddet for tiden.
Da er det bare å takke Ruud for jobben og ønske Amorim velkommen til regnhovedstaden ( ser ikke ut som det blir tomt for regn med det første )
post liked by: Rød Pølse, Jan Erik, Buchan, Can2, Blodfink
God stemning på "the English pub" der de ansatte var begrenset god i engelsk, men det var endel United fans. Føles utrolig godt med en tremålsseier etter gammelt. Hvor gode kan vi egentlig bli med en trener som Amorim. I motsetning til mange andre så tror jeg at vi vil se en ganske umiddelbar bedring. Jeg syns spillermaterialet er i topp, topp klasse. Vi trenger bare en plan. Some direction. En trener som ikke bare bruker de spillerne han syns er greie i kantinen, men som er best. (Ja, jeg tenker på Amad som eksempel).
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Belfastboy, Jan Erik, Buchan, RedTrafford, Can2, Blodfink, alfen74
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
-
- Liker gitt: 172
- Liker mottatt: 559
Magiske øyeblikk, ellers mye på det jevne, men de står opp for hverandre, og det er noe å ta med seg...Ruud, en enda større legende på Old Trafford.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Spirograf1, Belfastboy, Jan Erik, Buchan, RedTrafford, Can2, Blodfink
Treningsleir i Bergen?RedTrafford wrote: ↑10 Nov 2024, 17:13 Da er det bare å takke Ruud for jobben og ønske Amorim velkommen til regnhovedstaden
post liked by: RedTrafford, Andtho01, Pink Final, Spirograf1, Jan Erik, Buchan, Vidar Dale Fjeld, Can2, Blodfink
Football, bloody hell!
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 33580
- Liker mottatt: 23996
Trygt og solid i den forstand at vi har full kontroll.
Ikke minst defensivt.
Framover kan vi takke Amad som gjør en god match.
Og Bruno som viser hvilken stor spiller han er.
Han behersker så mange faser av spillet.
Jeg likte at vi var mer aggressive uten ball, og ikke som mot PAOK.
Håper vi utvikler det kollektive spiller både med og uten ball.
Vi må presse høyt tidlig og samlet som et LAG.
Og vi må ha flere innøvde relasjoner i laget med ball.
Av det man har lest om røde Rùben og jobben i Sporting så er det forhåpninger om bedring kollektivt sett.
Ps! Enig @Pwint.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Den gode statistikken mot Leicester på hjemmebane styrkes ytterligere.
Fra 1894 til nå har vi 47-15-7 mot dem på hjemmebane.
Deler vi opp har vi;
I liga og cup etter ww2 30-11-4 mot dem på Old Trafford.
Tar vi kun med fra da fotball ble funnet opp, altså i 1992 har vi 17-4-2 mot dem på Drømmenes teater.
Og det jinx tullet fortsetter å være nettopp det - bare tull.
Ikke minst defensivt.
Framover kan vi takke Amad som gjør en god match.
Og Bruno som viser hvilken stor spiller han er.
Han behersker så mange faser av spillet.
Jeg likte at vi var mer aggressive uten ball, og ikke som mot PAOK.
Håper vi utvikler det kollektive spiller både med og uten ball.
Vi må presse høyt tidlig og samlet som et LAG.
Og vi må ha flere innøvde relasjoner i laget med ball.
Av det man har lest om røde Rùben og jobben i Sporting så er det forhåpninger om bedring kollektivt sett.
Ps! Enig @Pwint.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Den gode statistikken mot Leicester på hjemmebane styrkes ytterligere.
Fra 1894 til nå har vi 47-15-7 mot dem på hjemmebane.
Deler vi opp har vi;
I liga og cup etter ww2 30-11-4 mot dem på Old Trafford.
Tar vi kun med fra da fotball ble funnet opp, altså i 1992 har vi 17-4-2 mot dem på Drømmenes teater.
Og det jinx tullet fortsetter å være nettopp det - bare tull.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, RedTrafford, Jan Erik, Buchan, Belfastboy, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Moderator
- Liker gitt: 3322
- Liker mottatt: 11453
Bra kamp av oss. Vi mister litt initiativ etterhvert, men vi har en kamp fra torsdagen i beina så det er å forvente at det blir litt lavere intensitet gitt at vi har rullert lite.
Ugarte syntes jeg kommer veldig bra ut av dagens kamp, det samme kan sies om Bruno samt hele forsvaret minus Dalot. Klarer Ugarte å fortsette på det sporet her så vil nok han vise seg som en god signering. Det samme kan sies om de Ligt og Mazraoui som også har vært gode i det siste.
Rashford skuffet enormt i dag. Det sitter virkelig ikke for han. Dagens mest provoserende er likevel Garnacho som ikke feirer etter å ha punktert kampen. Det der hadde han blitt regelrett slaktet av Sir Alex for å gjøre.
Ugarte syntes jeg kommer veldig bra ut av dagens kamp, det samme kan sies om Bruno samt hele forsvaret minus Dalot. Klarer Ugarte å fortsette på det sporet her så vil nok han vise seg som en god signering. Det samme kan sies om de Ligt og Mazraoui som også har vært gode i det siste.
Rashford skuffet enormt i dag. Det sitter virkelig ikke for han. Dagens mest provoserende er likevel Garnacho som ikke feirer etter å ha punktert kampen. Det der hadde han blitt regelrett slaktet av Sir Alex for å gjøre.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Jan Erik, Pink Final, 10Hag
LoveUnitedHateGlazers
Garnacho scored a banger but didn't celebrate like he should because he thinks he has lost faith from some fans. I told him people will always moan but lots of people like you and enjoy what you do.I told him to celebrate, it was something special. He is a special player, we have difference makers. They are the ones who win us games. We want them to score every game but that isn't going to happen.The Fantasy managers won't be happy with you guys taking that goal off me."
Bruno om Garnacho
Sakset fra diskusjonssiden til United.no.
Kjenner jeg blir litt provosert. Lost faith? Joda, velkommen til livet som profesjonell fotballspiller om man skal demonstrere etter at folk er idioter på nett?
Bruno om Garnacho
Sakset fra diskusjonssiden til United.no.
Kjenner jeg blir litt provosert. Lost faith? Joda, velkommen til livet som profesjonell fotballspiller om man skal demonstrere etter at folk er idioter på nett?
post liked by: Andtho01, Pink Final, RedTrafford, 10Hag
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 33580
- Liker mottatt: 23996
Ang Garnacho.
Understreker hva Solskjær fortalte.
Spillerne blir påvirket av det fansen skriver av dritt og møkk.
Sikkert upopulært fordi Garnacho tjener bra og er privilhrert osv, men jeg skjønner ham.
Skjønner ham og andre spillere.
Tenker mange av disse spillerne er fans av klubben vår.
De trener hardt og forsaker en del for å holde formen oppe.
Også sitter vi øldrikkende tastaturkrigere rundt om å kritiserer den minste lille feil de gjør.
Understreker hva Solskjær fortalte.
Spillerne blir påvirket av det fansen skriver av dritt og møkk.
Sikkert upopulært fordi Garnacho tjener bra og er privilhrert osv, men jeg skjønner ham.
Skjønner ham og andre spillere.
Tenker mange av disse spillerne er fans av klubben vår.
De trener hardt og forsaker en del for å holde formen oppe.
Også sitter vi øldrikkende tastaturkrigere rundt om å kritiserer den minste lille feil de gjør.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Belfastboy, Can2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Liker gitt: 2353
- Liker mottatt: 2101
I dag er vi ikke lenger Ruud's Rubbish Reds, men Ruud's Reliable Reds!
Denne kampen hadde vi full kontroll på, og Steve Cooper ble Steve i blikket ettersom målene rant inn.
Som flere har påpekt, så har Ruud gjort jobben som interim nærmest perfekt og beredet grunnen for vår nye hovedtrener. Jeg er veldig klar for den nye æraen!
Denne kampen hadde vi full kontroll på, og Steve Cooper ble Steve i blikket ettersom målene rant inn.
Som flere har påpekt, så har Ruud gjort jobben som interim nærmest perfekt og beredet grunnen for vår nye hovedtrener. Jeg er veldig klar for den nye æraen!
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Belfastboy, Can2
@Pink Final, mens alle som forsvarer ham og prøver å fokusere på at ung alder vil bety varierende prestasjoner, skal oppleve sutring på Old Trafford?
Nei, de må faktisk ta ansvar og holde seg profesjonelle. Visst de ikke klarer det selv, må klubben fortelle dem det. Var vel KANSKJE det Bruno gjorde, selv om innholdet i det han sa kan diskuteres.
Nei, de må faktisk ta ansvar og holde seg profesjonelle. Visst de ikke klarer det selv, må klubben fortelle dem det. Var vel KANSKJE det Bruno gjorde, selv om innholdet i det han sa kan diskuteres.
post liked by: Andtho01, RedTrafford