Manchester City

Diskusjon rundt spesifikke klubber. Engelske og internasjonale.
PS: Alt om United i eget forum
Post Reply
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Å bytte ut Aguero og KDB var ikle noe sjakktrekk av Guardiola. Og forsvaret til City er ikke bra.

Deleted User 108

Mendy er en pinlig dårlig fotball spiller. Tung, ustødig og null teknikk. 50 million down the drain😂
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Skulle muligens hatt et frispark i duellen med Traore, men ekstremt klønete av Mendy..
og Otamendi. Makan til søppelspiller.

Deleted User 108

Mendy lignet veldig på Phil Jones i den situasjonen, men har sett han i noen kamper nå og han er ikke veldig imponerende. Otamendi er som vanlig, så når deres beste midtstopper er ute med skade så holder det ikke når de blir presset.
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18068

City er menneskelige de og, godt å se, ikke bra at Wolves vant hverken for oss eller det mikroskopiske håpet om at noen skal snyte scouserne...
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Elendig linjedommer på Etihad, vinker ikke for offside på Mahrez i forkant, men VAR annullerer Fodens mål.

Sånn sett litt enig med [mention]messilingard[/mention] som heller ønsker robotdommere enn elendige menneskelige dommere, hehe. Men er for gammeldags til å ikke ønske dommere av kjøtt og blod.

Men så sekunder etterpå er det fullstendig VAR-farse...Mulig hands på Mahrez, eller skal han ha straffe liksom. Blir helt korrekt hverken hands eller straffe...Det blir bare en unødig spillpause...

Fansen i England har startet underskriftskampanje mot VAR btw.
LUHG!
User avatar

pixma
Donor
Posts: 1921
Joined: 08 Aug 2018, 22:35
Liker gitt: 803
Liker mottatt: 2494

Er virkelig artig å se på City når dem får spille som 1 omgang nu, synes synd på han Norske målmannen som står i mål.

Cola

Manchester City utestengt fra Champions League
Manchester City er utestengt fra Champions League de to neste sesongene, opplyser UEFA.

https://www.p4.no/manchester-city-utest ... el/792745/

Finner ikke noe på UEFA sine sider
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Mere på TV2
https://www.tv2.no/sport/11214830/

Straffes for brudd på «Financial Fair Play»-reglene.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Club Statement

https://www.mancity.com/news/club-news/ ... -statement
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Endelig!

Dette skulle ha skjedd for flere år siden.

Deleted User 367

Dem anker selvfølgelig saken, så ender det med bare bot til slutt. Kjenner historien.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8987

Sir Keane wrote: 14 Feb 2020, 19:56 Dem anker selvfølgelig saken, så ender det med bare bot til slutt. Kjenner historien.
Mistenker det samme, samtidig så ser jeg nesten ikke vitsen med å gi de en bot på 300 millioner som er rapportert. Skal City eierne merke noe burde det nesten stått én (kanskje til og med to) null ekstra på den boten. Krysser likevel fingrene at City blir overkjørt av UEFA. Rettssikkerhet eller ei, jeg er ikke bedre enn at jeg ønsker de alt vondt.
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 367

Helt enig.
Får bot på 300 mill og ler seg skakke.
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Hvis de blir utestengt, kan det fort åpne for en plass i CL for femteplassen😇
User avatar

Elkey
Posts: 1259
Joined: 08 Aug 2018, 21:19
Liker gitt: 301
Liker mottatt: 299

Sir Keane wrote: 14 Feb 2020, 20:27 Hvis de blir utestengt, kan det fort åpne for en plass i CL for femteplassen
Det er helt utrolig. Sheffield United til CL. Det hadde jeg aldri trodd før sesongen startet.

Deleted User 367

Hehe ja.

De er favoritter til den plassen de nå :hah: :hah:
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18068

Ja, venter til anken er behandlet, det er mer sjokkerende om dommen blir stående enn om City vinner ankesaken...
LUHG!

Deleted User 367

Det skal også være en teoretisk mulighet for at Manchester City regelrett kastes ut av Premier League, og at klubben da må starte «på nytt» i League Two.

Haha syns jeg ser annonsen til August : Følg seriepremieren Manchester City vs Macclesfield Town. :D
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Hvis det er slik at City har begått grovt lovbrudd her og UEFA skal ha ett regelverk for å unngå at klubber skal bruke ubegrenset midler til å skaffe seg suksess, bør de de jaggu følge opp og straffe klubbene også.
Bøter er ingen straff. Er det noe disse eierene har så er det penger.
Dessuten vil det også åpne opp enda mer for andre klubber å holde på slik. Da det ikke er så farlig, får jo i verste fall en bot.

Nei, her håper jeg dem tar grep.
Minste straff for å dra såpass stor fordel tenker jeg Utestengelse i CL, minst 20 poengstraff, overgangsnekt samt bot.

Og hvis man ser på hva som skjedde i Italia for en stund siden ble flere klubber degradert for korrupsjon.
Er forskjellen så ille stor da? :/
:down: Dette ble automatisk redigert inn i posten for å unngå dobbel post.
Med ettertanke så blir det jo ingen som utfordrer Liverpool da, håper tross alt City vinner foran Liverpool, ALLTID.
Som OGS sier, dette prosjektet vil ta lang lang tid.
Da tenker jeg at årene vil gå :/
Post Reply