Norge
Hvis forrige landskamp var den beste på lang tid, så var denne andre omgangen noe av det værste på lang tid.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pancho P, Belfastboy, BluePink, RedTrafford, Can2, Rød Pølse, Pink Final, Blodfink
Den østerrikske midtbana burde ha vorte sikta for kannibalisme. Dei slukte både den norske midtbana og backrekka med hud og hår. No skjønar eg kva Rangnick meinte med at ein ikkje kan vere litt gravid. Presset til heimelaget var langt over termindato...
post liked by: BluePink, Andtho01, RedTrafford, Jan Erik, Can2, Rød Pølse, 10Hag, Pink Final, Belfastboy, LoveBruno&Rashford, Pangaea, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 17637
- Liker mottatt: 6793
Mange har sikkert fått med seg disputten(-e) mellom Solbakken og pressen i det siste. Det er sikkert delte meninger om dette her inne, også. Solbakken har altså hatt noen tirader og "diskusjoner" med media, blant annet en VG journalist i forbindelse med om Ødegaard burde spille eller ikke, og hvor mye han spiller/ikke spiller for Arsenal. Sånn helt uavhengig av om jeg liker Ståle Solbakken eller ikke, personlig må jeg si at det er veldig kult at han gjør det han gjør. Mange journalister er altfor skråsikre og alt for hårsåre. De tåler ofte ingen debatt eller korreksjon, eller er for arrogante til å se saken fra et annet ståsted enn sitt eget. Så ser jeg at det er et tema at han spilte for mye for Arsenal uten å være restituert. Så kan man vel snu på flisa og si at han spilte for mye for Norge sist, som gjorde at han var ute en betydelig periode for hovedlaget sitt, som jo er og blir Arsenal.
At Stavrum og Saltvedt er rykende uenig med meg, tåler jeg godt.
https://www.vg.no/sport/i/dRGW7w/landsl ... diakrangel
At Stavrum og Saltvedt er rykende uenig med meg, tåler jeg godt.
https://www.vg.no/sport/i/dRGW7w/landsl ... diakrangel
post liked by: Hojlund, Andtho01, Pink Final, Pwint
Kong Eric Cantona
@Can2, han ble vel ikke skadet pga han spilte for mye? Det var vel en duell eller en takling?
Journalister er nå det de er. De fleste av dem har en annen jobbeskrivelse enn det vi tror de har...
Men Solbakken er en skrue. Veldig 'sterke' meninger om mye som han egentlig ikke har noe med, og er tydeligvis ikke spesielt glad i kritikk. Husker han en gang sto med hendene i lommen på et intervju med TV2 etter et tap, og veldig motvillig måtte vedgå at han hadde feilet. Det satt langt inne.
De får holde på. For min del ser jeg Norge om det passer. Går det bra, er det artig. Taper de, gjør det ingenting. De mangler en identitet og noen profiler som gjør at man virkelig ønsker at de lykkes. For min del, altså.
Journalister er nå det de er. De fleste av dem har en annen jobbeskrivelse enn det vi tror de har...
Men Solbakken er en skrue. Veldig 'sterke' meninger om mye som han egentlig ikke har noe med, og er tydeligvis ikke spesielt glad i kritikk. Husker han en gang sto med hendene i lommen på et intervju med TV2 etter et tap, og veldig motvillig måtte vedgå at han hadde feilet. Det satt langt inne.
De får holde på. For min del ser jeg Norge om det passer. Går det bra, er det artig. Taper de, gjør det ingenting. De mangler en identitet og noen profiler som gjør at man virkelig ønsker at de lykkes. For min del, altså.
post liked by: Andtho01, Can2, Pink Final, 10Hag, RedTrafford, Pwint
-
Jo. Sikkert. Details Schmiteils. Du har jo rett angående "skruer." Verden hadde vært litt kjedeligere uten dem. (oss )
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pink Final, RedTrafford, Pwint
Kong Eric Cantona
Etter det siste drøye året framstår sportsjournalister som lysende eksempler på god kunnskap og integritet sammenlignet med hva som skjer i nyhetsredaksjoner, men ja, jeg er enig i at det ofte er høy arroganse og mye selvpromotering på gang.
Må innrømme jeg ikke følger så godt med på Norge lenger. Eller internasjonal fotball for den del. Disse periodene er bare hvileskjær før vi forhåpentligvis endelig får litt gode opplevelser igjen med United. Spennende innspurt i Eliteserien i det minste. Nesten synd det bare er to runder igjen.
Må innrømme jeg ikke følger så godt med på Norge lenger. Eller internasjonal fotball for den del. Disse periodene er bare hvileskjær før vi forhåpentligvis endelig får litt gode opplevelser igjen med United. Spennende innspurt i Eliteserien i det minste. Nesten synd det bare er to runder igjen.
post liked by: Jan Erik, Can2, Pink Final, alfen74, RedTrafford, Pwint
-
Enig med dere i at det er so so interessant med Norge og en del av den andre internasjonale fotballen. PL og Eliteserien (Nesten like mye spenningen som spillet) er tingen, ja :)
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Andtho01, alfen74, RedTrafford, Pwint
Kong Eric Cantona
-
- Donor
- Liker gitt: 25692
- Liker mottatt: 17773
Norge i dag ja.
Blir spennende
Blir spennende
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, Can2
-
- Moderator
- Liker gitt: 3423
- Liker mottatt: 11890
Oliver fortsetter som dra-til-tryne. Aldri i verden at det er et straffespark, syretesten bestås ved at Mathiesen mener det er straffespark.
post liked by: Andtho01, Jan Erik, Pwint, RedTrafford
LoveUnitedHateGlazers