André Onana

Her kan man lage individuelle tråder for spillere og ledere i klubben.
User avatar

Jan Erik
Posts: 3938
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 13574
Liker mottatt: 14627

@10Hag, er håp for alle da...😄
post liked by: 10Hag, Pink Final, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Pwint, Pancho P
User avatar

10Hag
Posts: 2400
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 5753
Liker mottatt: 8659

@Jan Erik: Til og med deg og @Rød Pølse? 😬
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Pwint, Pancho P
User avatar

Jan Erik
Posts: 3938
Joined: 16 Oct 2021, 21:39
Liker gitt: 13574
Liker mottatt: 14627

@10Hag,nei, for meg og @Rød Pølse har nok skipet forlist for lengst. Forholdet er verre enn Trond og Hadia sitt.
post liked by: 10Hag, Pink Final, Rød Pølse, Blodfink, RedTrafford, Pwint, Spirograf1, Pancho P
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 8577
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 32933
Liker mottatt: 23399

Kokte her ifjor høst.
Nu går alt så meget bedre som en norsk statsminister pleide å si 😂.
Jeg synes ikke noe om å krangle om fotball på nett.
Blir ikke noe bra forum av det.
post liked by: 10Hag, Jan Erik, Rød Pølse, Can2, Blodfink, RedTrafford, Pwint, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Rød Pølse
Posts: 3507
Joined: 07 Jul 2023, 05:00
Liker gitt: 17591
Liker mottatt: 16022

Beklager avsporingen, men jeg er enig i at Onana ikke har overbevist så langt. Så spørs det om noen andre hadde gjort det i United det siste året. Han har knapt spilt med lik firer foran seg i mer enn en kamp på rad. Arbeidsforholdene har vært ganske langt fra optimale. Holder vi stopperne skadefrie over en viss periode er det lettere å bedømme keeperen også.

Har trua på at Elyh Harrison kan bli jævlig god, men det er nok noen managere frem i tid. Tipper det blir under Fagermo eller Semb 😬
post liked by: Jan Erik, 10Hag, Pink Final, Blodfink, RedTrafford, Pwint, Tringe, Pancho P
Football, bloody hell!
User avatar

10Hag
Posts: 2400
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 5753
Liker mottatt: 8659

Stemmer, mye triveligere og mer produktivt forum nå.
Og de tilskuddene som har kommet det siste året har og vært veldig positive.

Nå kan man både være enig og uenig, seriøs og useriøs, og fortsatt ha god stemning uansett. Vi er et lite forum, men det er et solid fundament.

Jeg meldte meg på dette forumet pga deg @Pink Final.

Leste kommentarene dine i lang tid på U.no, som mange andre. Ble fan av de, de var høydepunktet. Skrev og til redaksjonen at de burde gjøre deg til spaltist. Og vet at jeg ikke var den eneste som gjorde det.

Så ble jeg litt irritert fordi jeg syntes (les: subjektivt syntes) du nedsnakket Dean Henderson (tror jeg, kan hende det var en annen spiller), samtidig som jeg subjektivt mente du kritiserte andre for å nedsnakke spillere.
(Bare forteller hva jeg tenkte da, dette er ikke ment som verken fakta eller oppripping, den er vi ferdig med for lengst😂)

Så kom jeg hit og sa hva jeg mente om det. Og nesten garantert på ikke optimalt vis. 🤣 Resten er historie og/eller grums.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Elyh Harrison er vårt neste keeperhåp, @Rød Pølse. Har lagt merke til at vi gjerne liker mange av de samme talentene og potensielle transfermål.
post liked by: Rød Pølse, Pink Final, Jan Erik, Can2, Blodfink, RedTrafford, Pwint, Pancho P
User avatar

Topic author
Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 8577
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 32933
Liker mottatt: 23399

Det er jo veldig hyggelig da @10Hag.
Jeg liker å skrive.
Men trives best her inne.
Uten å forkleine noen, men det aller morsomste synes jeg er å leke med @Pancho P 😂.
Når vi kan spore litt av med royale høyheter i nær og fjern fortid, svitsje innom litt fotballkort og football pinks, krydra med en tur innom Hartlepool eller kanal øya Sark eller vandre i hovedgata i Kirkwall på Orknøyene.

Ellers mye å lære her inne av mange.
Ikke minst om fotball taktikk.
Elsker å lese når matchene ‘blir forklart’ taktisk her inne.
Det er mange tomler opp fra meg.

Men nå er jeg godt ute på viddene fra trådens hovedperson.
Mannen som representer det afrikanske landet med flest VM deltagelser, Kamerun.
post liked by: Can2, 10Hag, Jan Erik, Blodfink, RedTrafford, Rød Pølse, Pwint, BluePink, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 5189
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 23751
Liker mottatt: 16500

Avsporing er innfor vøttø :D

@10Hag og @Pink Final
Jeg skulle hilse fra en jeg kjenner og si at det er en tråd her inne som heter United kamp på pub.
Dere burde undersøke den tråden, jeg vet ikke hva han mente med det. Men det gjør sikkert dere :D
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Blodfink, 10Hag, Pwint, Pancho P
User avatar

Harry Greaves
Posts: 408
Joined: 30 Jul 2018, 09:49
Liker gitt: 32
Liker mottatt: 621

Onanas store styrker er offensiviteten i spillet; han er god i feltet, kommanderende, han sweeper og han ønsker å spille ball. Alle visste at han ikke kom til å være en like god skuddstopper som De Gea, som nok var verdens beste på dette i flere år.

Jeg synes Onana er et klassekjøp, men spørsmålet er om han ikke burde spille på et bedre fotballag enn United. Ferdighetene hans kommer ikke til syne når laget er så enkelt å spille seg gjennom som det United er. Hans store svakhet ligger i refleksene og den rene skuddstoppingen. Til tross for dette scorer han stort sett i øvre sjiktet i ligaen på alt som har med skuddstoppingstall å gjøre.

Han er rett og slett en typisk moderne topplagskeeper.
post liked by: Blodfink, 10Hag, Tringe, Pancho P
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15656
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 28749
Liker mottatt: 23371

Må si jeg liker den analysen over, vanskelig å argumentere mot for min del.

Han scorer rimelig høyt på en del.
post liked by: 10Hag, Pancho P
LUHG!
User avatar

10Hag
Posts: 2400
Joined: 31 May 2023, 14:27
Liker gitt: 5753
Liker mottatt: 8659

@Harry Greaves: Vanskelig å krangle på den. Han stopper statistisk faktisk mer enn de fleste, til tross for sin uortodokse teknikk.

Og Onana i et lag som Arsenal eller City tror jeg hadde funket veldig bra, til og med bedre enn Raya.
post liked by: Blodfink, Jan Erik, BluePink, Pancho P
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 5189
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 23751
Liker mottatt: 16499

Jeg vil alltid sette skudd stopping øverst hos en keeper. Derfor er jeg Onana out :D
I hvert fall frem til at en keeper ikke kan ta ballen med hendene lenger. :D
post liked by: BluePink, Pink Final, Blodfink, 10Hag, Belfastboy, Pancho P, Can2
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2994
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 16486
Liker mottatt: 11288

Takk i like måte, @Pink Final 😊 Dessverre er eg ein opptatt herremann for tida og rekk så vidt å kikke innom forumet dann og vann. Når eg ein sjeldan gang får tid til å lese innlegga vert eg igjen påminna om kor rikt og variert dette forumet er. Det vil vere urettferdig å nemne enkeltpersonar, for kvaliteten er som regel skyhøg, uansett om det gjeld taktiske analyser, historisk stoff, nyheitsoppdateringar eller rett og slett absurd humor. Å, som moderskipet Junaiteddåttno manglar nettopp dette...

Har begynt i ny jobb og har til mi store fortviling innsett at det er skuffande lite tid til slaraffen og døgenikteri (les: skriving på Unitedforum.no), men lovar å sluntre meg unna pliktene med jamne mellomrom framover. Kan nesten love litt kongeleg sladder i Twente-tråden, sjølv om brureferden i Geiranger har heva lista for royal galskap til eit nivå som vert vanskeleg å toppe.

André Onana, ja. Lurer på kven som er mest katteaktig av han og prime Peter Bonetti🤔
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Blodfink, Can2, Belfastboy, Jan Erik, 10Hag, Rød Pølse
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 15656
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 28748
Liker mottatt: 23371

Pancho P wrote: 03 Sep 2024, 22:05 , sjølv om brureferden i Geiranger har heva lista for royal galskap til eit nivå som vert vanskeleg å toppe.
Samtykke fra meg der
post liked by: Pancho P, Can2, RedTrafford, 10Hag, Andtho01
LUHG!
User avatar

Andtho01
Posts: 3026
Joined: 18 Jul 2023, 22:45
Liker gitt: 11509
Liker mottatt: 11760

Onana vant månedens redning i september.
post liked by: Pancho P, Rød Pølse, Ryder, Pink Final, Buchan, Can2
Hate Glazer love United
Post Reply