Noussair Mazraoui
Født 14 November 1997 i Leiderdorp Nederland, men spiller for Marokko.
Drakt nr 3
Tidlgere klubber
Jong Ajax
Ajax
Bayern München
Manchester United
https://www.transfermarkt.com/noussair- ... ler/340456
Noussair Mazraoui
Manchester United signerte Mazraoui for €15m Etter fem dager så det ut som han har spilt for klubben i fem år. Litt tidlig å konkludere, men hvis han stort sett klarer å holde seg skadefri må dette være en av de smarteste signeringene i moderne tid. Han var også den forsvarsspilleren som ga bort ballen klart færrest ganger. Imponerende debut
Blir spennende å se hvordan vi fremstår når Martinez og Dalot får spilt av seg litt rust etter en svært begrenset pre-season. Og når den rutinerte, men fortsatt unge, nederlenderen kommer i gang. God kamp av Maguire, men han var den i forsvarsrekka som ga bort ball oftest. Uansett fint å ha en såpass god forsvarsspiller som backup.
Blir spennende å se hvordan vi fremstår når Martinez og Dalot får spilt av seg litt rust etter en svært begrenset pre-season. Og når den rutinerte, men fortsatt unge, nederlenderen kommer i gang. God kamp av Maguire, men han var den i forsvarsrekka som ga bort ball oftest. Uansett fint å ha en såpass god forsvarsspiller som backup.
post liked by: Pwint, Can2, 10Hag, Pancho P, LoveBruno&Rashford, Pink Final, Tringe
Football, bloody hell!
God beskrivelse, han så ut som tryggheten selv. Fysisk robust, skikkelig ro med og uten ball, og intens i duellspill.
Tror vi har gjort en betydelig oppgradering på AWB.
Tror vi har gjort en betydelig oppgradering på AWB.
post liked by: Andtho01, Rød Pølse, Pancho P, LoveBruno&Rashford, Pink Final, Tringe
I tillegg til det reint fysiske verka han svært god i posisjoneringa og det å lukte fare. Sklitaklinga på Iwobi i feltet tidleg i kampen avverga kanskje eit mål og ellers bidrog han med å skape overtal på midten.
Malacia blei rekna som eit kupp då han kom for eit par millionar mindre. Her trur eg vi snakkar om eit skikkeleg varp!
Malacia blei rekna som eit kupp då han kom for eit par millionar mindre. Her trur eg vi snakkar om eit skikkeleg varp!
post liked by: Rød Pølse, Andtho01, LoveBruno&Rashford, Pink Final, 10Hag, Tringe, Can2
It's Squeaky Bum Time!
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34818
- Liker mottatt: 25380
Player of the season tre matcher inn i sesongen imo .
Initiativrik, uredd og god med ballen er tre egenskaper jeg har lagt merke til så langt.
Initiativrik, uredd og god med ballen er tre egenskaper jeg har lagt merke til så langt.
post liked by: red, Jan Erik, 10Hag, Can2, Rød Pølse, Andtho01, Pwint
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Det var da fælt hvor vi var enige i dag
Mazraoui ser ut som kvalitet. Ro, teknikk og råskap i skjønn forening. Og for en slikk og ingenting i det store bildet. Kostet bare noen "kroner" mer enn Malacia.
De Ligt har jeg og trua på.
Mazraoui ser ut som kvalitet. Ro, teknikk og råskap i skjønn forening. Og for en slikk og ingenting i det store bildet. Kostet bare noen "kroner" mer enn Malacia.
De Ligt har jeg og trua på.
post liked by: Jan Erik, Can2, Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, RedTrafford, Pwint
Mazraoui drar ikke til Marokko for å spille landslagfotball han blir hjemme i Manchester med en skade.
post liked by: Can2, Pwint, Blodfink, 10Hag, Jan Erik, BluePink, RedTrafford
Hate Glazer love United
Da er mazraoui ute i noen uker grunnet en hjerteprosedyre. Først av alt er det bare å ønske god bedring. Virker heldigvis som det har blitt tatt grep før noe alvorlig skjedde.
Men videre til United sitt perspektiv, så har vi vel plutselig bare 1 tilgjengelig seniorback for øyeblikket
Men videre til United sitt perspektiv, så har vi vel plutselig bare 1 tilgjengelig seniorback for øyeblikket
post liked by: Can2, Jan Erik, RedTrafford, Pwint
Oppdatering om Mazraoui.
https://www.united.no/nyheter/har-gjenn ... nk/1330420
https://www.united.no/nyheter/har-gjenn ... nk/1330420
post liked by: Can2, RedTrafford, Pwint
Hate Glazer love United
-
- Donor
- Liker gitt: 25364
- Liker mottatt: 17531
Forhåpentligvis bare den nye strategien.
Skadet når landslaget spiller.
Frisk når United spiller.
Skadet når landslaget spiller.
Frisk når United spiller.
post liked by: BluePink, Pwint, Pink Final, Can2
Chris Wheeler skriver at det ikke ventes han er ute så lenge som 2 måneder, hva enn det vil si, og United har uttalt "noen uker" uten å si noe mer spesifikt enn det
Så har jeg også lest han er eksklusivt klar til Brentford av enkelte twitter kontorer Høres for meg ut som vi kanskje snakker om 2 uker. Kanskje han går glipp av Brentford kampen, isåfall synd
Så har jeg også lest han er eksklusivt klar til Brentford av enkelte twitter kontorer Høres for meg ut som vi kanskje snakker om 2 uker. Kanskje han går glipp av Brentford kampen, isåfall synd
post liked by: Jan Erik, Pink Final, RedTrafford, Can2