For å leke litt hobbypsykolog: Det kan være lettere å bli benket etter en god prestasjon, da vet du i alle fall at det ikke er en «straff» fordi du har vært dårlig men at det faktisk handler om rotasjon. Sånn sett er det litt i tråd med hvordan de har håndtert Rashford tidligere - det virker som det handler mye om bygging av selvtillit. Får stå på banen i motgang til det løsner, så kan dette ses på litt som en «velfortjent hvil».
Eller noe sånt.
Marcus Rashford
-
- Liker gitt: 1750
- Liker mottatt: 6320
Ja, dette var vel @Pink Final også innpå i kamptråden når det skjedde. Det gir definitivt mening.
Men allikevel så skjønner jeg at spørsmål dukker opp når det blir gjort.
Men allikevel så skjønner jeg at spørsmål dukker opp når det blir gjort.
post liked by: Pwint, Buchan, Pink Final
When I think football, I think Manchester United. I still support United and always will. I will die with them in my heart.
Eric Cantona
Eric Cantona
Jeg skjønner godt at det spekuleres, men tror i grunnen ikke at det er noe i det denne gang. Ellers så hadde ETH snakket om det i media.
Men sliter med å forstå når man har fått så mange sjanser, og det plutselig løsner, ja da skal man benkes , og så når Rashford blir byttet inn så er det som spiss.
Oppskrift på å ødelegge en mulig ketchup effekt.
På en annen side så er det jo fint at ETH endelig har funnet ut at det går å rotere på laget.
Så er det spennende å se om Eriksen starter sin fjerde kamp på rad, eller om Bruno for hvile. Bruno har spilt alt siden han kom til United, og er i ferd med å bli ødelagt.
Men sliter med å forstå når man har fått så mange sjanser, og det plutselig løsner, ja da skal man benkes , og så når Rashford blir byttet inn så er det som spiss.
Oppskrift på å ødelegge en mulig ketchup effekt.
På en annen side så er det jo fint at ETH endelig har funnet ut at det går å rotere på laget.
Så er det spennende å se om Eriksen starter sin fjerde kamp på rad, eller om Bruno for hvile. Bruno har spilt alt siden han kom til United, og er i ferd med å bli ødelagt.
post liked by: Andtho01, Pwint, Pink Final
-
- Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 35056
- Liker mottatt: 25812
Rashy klokka inn som Uniteds nest raskeste spiller.
Garnacho raskest av våre.
Er ikke ofte på Red Café, men la merke til en teori som gikk der i sesongstarten.
Rashford har mistet fart og rykk.
Sprer seg fort sånne negative teser.
Virker som testen sier at han har omtrent samme farta som før.
Garnacho raskest av våre.
Er ikke ofte på Red Café, men la merke til en teori som gikk der i sesongstarten.
Rashford har mistet fart og rykk.
Sprer seg fort sånne negative teser.
Virker som testen sier at han har omtrent samme farta som før.
post liked by: Jan Erik, Belfastboy, Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Tringe, Can2, Pancho P
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
@Pink Final, det har jo med fysisk form og ha lange perioder uten småskader å gjøre. Han så ikke eksplosiv ut i store deler av fjorårssesongen, men ser bedre ut nå.
post liked by: Andtho01, Pwint, Rød Pølse, Pancho P, Blodfink
-
Joda form er ferskvare osv @Jan Erik.
Men det ble skrevet som om Rashy hadde mistet sitt beste våpen, og da var han i hvert fall bare å vrake.
Greit nok det, å mene at han bør vrakes.
Men påfallende hvilke type argumenter som hostes opp.
Men det ble skrevet som om Rashy hadde mistet sitt beste våpen, og da var han i hvert fall bare å vrake.
Greit nok det, å mene at han bør vrakes.
Men påfallende hvilke type argumenter som hostes opp.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Andtho01, Rød Pølse, Pancho P
Sånn er det alltid, @Pink Final. Folk har ulike favoritter. Eller favorittyper. Lettere å argumentere mot noen når de ikke leverer, har enormt høy lønn og i tillegg ikke alltid lever som en toppidrettsmann. Hvis man liker en spiller, så holder man fast ved det de har gjort som er/var bra. Sånn som jeg med Bruno nå. Spiller ikke spesielt bra, men jeg tror jeg vet at det vil snu...
post liked by: Pink Final, Andtho01, Rød Pølse, Pwint, Tringe, Pancho P, Blodfink, Can2
-
Hvis doktoren spiller mot Brentford får han 414 United matcher.
Da går han inn på delt 25 plass med Steve Bruce på adelskalenderen over flest United matcher.
Rashy har 6 matcher opp til den siste Busby babe, Super Sammy Mcilroy, 11 matcher opp til legenden Jack Gunner Rowley og 24 matcher opp til stopperkjempen Gary Pallister.
Neste sesong kan han begynne å nærme seg legender som Ferdinand, Buchan, Robson og Carrick.
Da går han inn på delt 25 plass med Steve Bruce på adelskalenderen over flest United matcher.
Rashy har 6 matcher opp til den siste Busby babe, Super Sammy Mcilroy, 11 matcher opp til legenden Jack Gunner Rowley og 24 matcher opp til stopperkjempen Gary Pallister.
Neste sesong kan han begynne å nærme seg legender som Ferdinand, Buchan, Robson og Carrick.
post liked by: Pancho P, Pwint, Blodfink, Belfastboy, Rød Pølse, Can2, Andtho01, Buchan, 28FPellistri
-
- Liker gitt: 411
- Liker mottatt: 1161
Vet ikke om det er nevnt i en annen tråd. Men hjemme mot Brentford 19.10.2024 spilte Rashford sin kamp nummer 414 for Manchester United. Det betyr at han er inne på topp 25 listen over spilte kamper for verdens største idrettsklubb. Deler den plassen akkurat i dag med Steve Bruce.
post liked by: Belfastboy, Buchan, Can2, Rød Pølse, red, Pink Final, Ryder, Andtho01, 28FPellistri
-
Nevnte det i posten rett over @LoveBruno&Rashford
post liked by: Can2, Andtho01, LoveBruno&Rashford, Buchan, 28FPellistri
Rashford i New York. Besøkt Knicks og fått seg custom "grills" til kjeften. Skal ikke kritisere ham for hva han bruker fritiden og penger på, men føler ikke at jeg blir "mer" gla i ham av slikt. Det gir meg bare sterke Pogba/Lingard/Mbappé/Vini Jr-vibber, og er langt unna den typen fotballspillere jeg liker. Ikke at det betyr noe hva jeg synes, men vil tro det er ganske mange working class fans av United der ute som rett og slett ikke kan relatere til denne typen ting. Ikke rart at så mange folk mister den connection til spillerne. Havgapet er stort allerede da spillerne er multimillionærer. Men når man holder på slik, så føles det bare ut som man lever i ulike galakser.
Memphis Depay kjørte jo samme greia da han kom til United, og fikk streng beskjed fra Rooney at det skulle han bare kutte ut. Synes vi trenger flere i garderoben med Rooney sin mentalitet.
Sier ikke at det isolert sett er noe galt med dette. Personlig frihet er en selvfølge. De som uansett forstår hva jeg mener, skjønner poenget.
Memphis Depay kjørte jo samme greia da han kom til United, og fikk streng beskjed fra Rooney at det skulle han bare kutte ut. Synes vi trenger flere i garderoben med Rooney sin mentalitet.
Sier ikke at det isolert sett er noe galt med dette. Personlig frihet er en selvfølge. De som uansett forstår hva jeg mener, skjønner poenget.
post liked by: Andtho01, RedTrafford, Blodfink, red, Tringe
Rashford får gjøre som han vil for min del, men er ikke akkurat kjempefan av slike gimmicks jeg heller. Ser ikke hvordan det skulle hjelpe ham i jobben liksom...
post liked by: Andtho01, 10Hag, Tringe
LUHG!
-
2 dager gammel nyhet, men Thomas Tuchel er en stor beundrer av vår kjære doktor.
Mener vrakingen av Rash bremset Englands muligheter til å vinne EM.
Interessante perspektiver for oss United fans.
https://www.thesun.co.uk/sport/31615378 ... td-future/
Mener vrakingen av Rash bremset Englands muligheter til å vinne EM.
Interessante perspektiver for oss United fans.
https://www.thesun.co.uk/sport/31615378 ... td-future/
post liked by: Rød Pølse, Belfastboy, Andtho01, Jan Erik, red
-
- Liker gitt: 411
- Liker mottatt: 1161
Tipper Rashford har fått noen dager fri. At det er så mye verre at han reiser til USA enn at Martinez reiser til Argentina med familien, det er det nok bare de som absolutt skal hate Rashford som synes. Klarer ikke å ta slike supportere på alvor.
post liked by: Andtho01, Pink Final