For på carrington der kan alt gå an
Der er de like tøvete og rare alle mann
Melodi: For i bakventland
(EL) Porto - Manchester United (03-10-24)
-
- Liker gitt: 2804
- Liker mottatt: 2576
Hva er grunnen til at United utlignet? Er det fordi United mobiliserte eller fordi Porto tok foten av gassen?
post liked by: Pwint
Eg og er Martinez mann men hva har skjedd med han denne sesongen? Han er ikke til å kjenne igjen..
post liked by: Tringe, Pwint, Jan Erik, Pink Final
Hate Glazer love United
For min del er det over. Ten Hag ut. Jo fortere jo bedre. Lot meg lure av FA cup trofeet, men la oss være ærlig: Vi blir jo bare dårligere og dårligere. Kan ikke skylde på skader, kan ikke skylde på at vi ikke har fått inn spillere. Kan ikke skylde på eierskap. Kan ikke skylde på trenerstab.
post liked by: Jan Erik, 28FPellistri, 10Hag, Spirograf1
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona
@Spirograf1 Det sniker sæ nok en følelse av at det her må vi ikke tape for porto, og da blir man i 9 av 10 tilfeller mer passiv. Uten at æ ska si æ har fasit.
post liked by: Pwint, Jan Erik, Spirograf1
Ingen er større enn klubben!
-
Topic author - Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34724
- Liker mottatt: 25171
Haha @Tringe, godt med litt humor også.
Jeg orker ikke nye runder med irritasjon m.m.
Vi har det beste kjøkkenet .
Vi vinner EL.
Med eller uten Ten Hag, Rashford og Katie i resepsjonen .
post liked by: Pwint, Can2, Jan Erik, Buchan, Tringe, Rød Pølse, Andtho01, Spirograf1
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
-
- Kongen av understatements
- Liker gitt: 17119
- Liker mottatt: 6601
Sorry. Jeg jubler over alle United mål. Det kommer jeg ikke til å slutte med.
post liked by: Buchan, Pink Final, Rød Pølse, 28FPellistri, Pwint, Jan Erik, Andtho01, Spirograf1
Kong Eric Cantona
Vi trenger EL for å ha snøring på CL neste sesong, uansett hvem som er manager. Derfor feires hvert poeng her.
Tror uansett ingen i ledelsen ble imponert over dette.
Tror uansett ingen i ledelsen ble imponert over dette.
Last edited by Ryder on 03 Oct 2024, 23:01, edited 1 time in total.
post liked by: Can2, Tringe, Buchan, Pink Final, Rød Pølse, Pwint, Jan Erik, red, Andtho01, Jon Andreas
-
- Donor
- Liker gitt: 25260
- Liker mottatt: 17448
Bra at vi fikk med oss poeng her.
Det sagt.
Ten Hag sin fremtid isolert sett, tenker jeg denne kampen ikke kommer i hans favør.
Å stille uten brannbiler når brenner så jevlig.
Ja, da........
Det sagt.
Ten Hag sin fremtid isolert sett, tenker jeg denne kampen ikke kommer i hans favør.
Å stille uten brannbiler når brenner så jevlig.
Ja, da........
post liked by: Can2, Rød Pølse, Jan Erik, Pwint, Blodfink
Det e i resepsjonen vi må bytte ut personell først. Du hørte det her først. Ho e den eneste som e igjen siden sist vi vant, så det må bare være løsninga. Kynisk, men sånn må det bli.
post liked by: Jan Erik, Pink Final, Pwint, Rød Pølse, Andtho01, Spirograf1, Blodfink
Ingen er større enn klubben!
Kan ikke skjønne annet enn at manageren blir byttet ut i landslagspausen. Dette var hårreisende, igjen. Porto har grunn til å være misfornøyde med resultatet, vi med prestasjonen. Skaper fint lite selv, og er organisert for å skape sjanser for motstanderen.
post liked by: Jan Erik, Pwint, Andtho01, Spirograf1, Blodfink
Football, bloody hell!
-
- Moderator
- Liker gitt: 3403
- Liker mottatt: 11777
Skal dommer blåse av før vi får tatt frisparket der?
Men ja. Det målet "ødelegger" nok litt for å få ten Hag ut av sjefsstolen. Jeg er selvsagt glad for mål, men for å være helt ærlig så håper fortsatt på at den nye ledelsen har sett nok og ber ten Hag pakke sakene sine i morgen tidlig. Denne prestasjonen er så langt under pari at det er skremmende. Og man kan godt si at vi løper og kriger for lite, men det er strukturelle taktiske problemer som fører til at vi havner på etterskudd uavhengig av om vi spiller med Casemiro og Eriksen eller Ugarte og Mainoo. Den jobben på midtbanen til United er så utakknemlig at man kunne trengt Ji-Sung Park med en tvilling for å håndtere løpsmengden som kreves.
Men ja. Det målet "ødelegger" nok litt for å få ten Hag ut av sjefsstolen. Jeg er selvsagt glad for mål, men for å være helt ærlig så håper fortsatt på at den nye ledelsen har sett nok og ber ten Hag pakke sakene sine i morgen tidlig. Denne prestasjonen er så langt under pari at det er skremmende. Og man kan godt si at vi løper og kriger for lite, men det er strukturelle taktiske problemer som fører til at vi havner på etterskudd uavhengig av om vi spiller med Casemiro og Eriksen eller Ugarte og Mainoo. Den jobben på midtbanen til United er så utakknemlig at man kunne trengt Ji-Sung Park med en tvilling for å håndtere løpsmengden som kreves.
post liked by: Jan Erik, Rød Pølse, Pwint, 10Hag, Tringe, Andtho01, Blodfink
LoveUnitedHateGlazers
@Pwint, jeg er enig.
Det eneste som kan gi håp er at av en eller annen grunn så skulle ting begynne å klikke på plass. At de faktisk jobber mot noe som vi (eller noen andre) ikke ser.
Men jeg klarer bare ikke tro på det.
Det eneste som kan gi håp er at av en eller annen grunn så skulle ting begynne å klikke på plass. At de faktisk jobber mot noe som vi (eller noen andre) ikke ser.
Men jeg klarer bare ikke tro på det.
post liked by: Pwint, Tringe, Andtho01, Blodfink
-
Topic author - Manchester; football, music, fashion, industry, history
- Liker gitt: 34724
- Liker mottatt: 25171
Klart man feirer.
Er det ikke LAGET som gjelder?
Ikke enkelt personer.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Siden sir Matt og alle go’gutta hans.
Selv Rashford og Bruno skal byttes ut før Katie .
Hu ER United .
Ikke enkelt personer.
Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Hun har vært ‘her’ siden 1968.
Siden sir Matt og alle go’gutta hans.
Selv Rashford og Bruno skal byttes ut før Katie .
Hu ER United .
post liked by: Can2, Pwint, Jan Erik, Rød Pølse, Tringe, Andtho01
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Kommer aldri til å slutte å juble for scoringer, men er ferdig med ten Hag. Skal ikke snakke så mye om det og jeg vet ikke hvem som skal redde oss, men jeg ser null fremgang.Pink Final wrote: ↑03 Oct 2024, 23:03 Klart man feirer.
Ikke enkelt personer.
post liked by: Pink Final, Rød Pølse, Andtho01, Spirograf1, Can2
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
— Eric Cantona