Nent/Viaplay fra 22/23-sesongen

Sett noe kult? Eller hørt noe bra?
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Mye bedre å elske laget, enn å være kommersiell fan @Pangaea 👍
post liked by: Pangaea, Pancho P, RedTrafford
Kong Eric Cantona
User avatar

Lingard
Moderator
Posts: 2728
Joined: 30 Jan 2019, 03:49
Liker gitt: 226
Liker mottatt: 2857

Det ble Strim på meg for 998,- i måneden. Med nytt TV og ingen tv-avtale var dette midt i blinken for meg. Ser mye fotball (ikke kun United) og liker film og tv-serier.
post liked by: Pancho P, RedTrafford

fletch
Posts: 8
Joined: 10 Aug 2018, 22:53
Liker gitt: 1
Liker mottatt: 3

Vet noen om kampene kommer til å gå i reprise dagen etter, slik som de gjorde i fjor?

Topic author
Deleted User 595

fletch wrote: 06 Aug 2022, 20:37 Vet noen om kampene kommer til å gå i reprise dagen etter, slik som de gjorde i fjor?
De går i reprise på MUTV. Programguide her: https://www.tvguide.co.uk/mobile/channe ... #608637861

Usikker på programmet til Viaplay, men det er nok bare et kjapt Google-søk unna 👌
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Dette var programguiden jeg fant for Viaplay:
https://www.tvkampen.com/kanal/viaplay/

Ser ingen repriser oppført...
Usikker på om det stemmer.
TV2 viste jo repriser hele tiden.
post liked by: Pancho P, Cola2, fletch
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Den største ulempen at Nent/Viaplay fikk rettighetene er at vi fikk med Jan Åge Fjørtoft på kjøpet ;)

(Bortsett fra prisen ikke gikk ned da)
post liked by: Pink Final, Pancho P, Pangaea, Can2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14250
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22217
Liker mottatt: 18069

Jan Fjørtoft er en smule slitsom ja, vil vel bare være flink, men det blir litt mye. Jeg slipper ham heldigvis. Ser Whitwell fra The Athletic intervjues på OT nå. Og 1 time med EtH-historie før det.
post liked by: RedTrafford, Pink Final, Pancho P, Pangaea, Can2, Cola2
LUHG!
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Jeg har droppet alt - Netflix og MUFC fra GB er det eneste + NRK jeg har
Valget for meg var enkelt, min hund, retriever på 2,5 år, har Epilepsi.
Medisinen til han koster 2.000 - 2,800,- pr mnd + for ca 1.000,- pr mnd.
Og PSP er ikke villig til å ta den prisen jeg forlanger.
Forsikringa dekker ingen ting, kun 18.000, - ved død (sikkert mindre siden han fikk diagnosen når han var 9 mnd,)
I dag 31 dager uten anfall.
Men jeg har lært han for mye, balansere på smal planke og gå stige fra han var 8-10 uker.
Tidligere i år, jeg med høydeskrekk, gikk opp, sikret til pipa, for å rense den ovenfra, ca 15 meter.
Hvem sto mellom beina mine...... hva gjør vi nå fattern.
Gravde seg ut under gjerder 4 gg, blitt tatt av politiet 3 ganger (tenger ikke lenger å oppgi adresse når jeg ringer dem)
Siste 2 gg siden jeg har (tror) sperret alle steder hvor han kan grave, så fant han gjerde til naboen som ikke har kant over nettingen.
Jo det det var jo bare å legge seg mot den, dermed krabbe over.
Har en hage på 1 mål, 1/2 til leieboerne, med en port mellom.
Nå har han lært seg å løfte opp porten med snuten/hode.
Nye tiltak på vei.

Men egentlig så er det ikke "Uno Uzi" sin feil, jeg har lært han problemløsning....

Har jo ikke noe inne i denne tråden å gjøre men, man lærer elever å gjøre det beste ut av en situasjon.....
post liked by: Pink Final, RedTrafford, Ryder, Pwint, Pangaea, Can2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Høres ut som du har ei herlig bikkje @Cola2! De er gode kompiser, skjønner godt at du prioriterer medisin for ham.

Endte opp med Strim sjøl. Da kunne jeg i det minste si opp et par andre abo på feks HBO og Eurosport og sparer et par hundrelapper framfor å ha dem separat. Så får det heller bli vassgraut til middag når vinteren kommer…
post liked by: Cola2, Pwint, Pink Final
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Det er vel sånn det er for folk flest.
Prioriteringer.
Velger man det ene må man ta bort noe annet.
Det virker som du har helt klart gjort ett godt valg @Cola2
post liked by: Cola2, Pwint, Pink Final, Can2
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Livet mitt har mesteparten vært å stole på meg selv eller hunder, skriver hunder siden de jeg kan "lese" best, men burde ha stått dyr..
Hvor mange kan dyre språket? Jeg vil si at jeg på 64 år kan 40-50% av "språket", altså bevegelser, ansikt, riste på hode, gjesping, stirring, tråkke bakover.
Mye av dette kan vi lære av dyr ang hvor stor selvtillit individet har.
Noe jeg synes er bedre enn å se en hockey/fotball kamp, er hvordan ett eldre individ (hund) lærer opp den unge/yngre.
Ikke bestandig vi skal gå inn å avslutte en lek blant individene, det er kanskje greit at den yngre skjønner at den eldre er sjef.
Hva jeg har gjort med mine siste hunder, har hatt 14 stk, er de må lære og de må tørre.
Det siste kan være ett problem, han jeg har nå, har hravd seg ut under gjerdet 4-5 ganger, og bitt tatt av Politiet 3 gg. 1 gg mer enn meg.
Min oppfatning, selv om jeg stoler 111% på min hund, så vil jeg ikke stole 111% på han sammen med en baby/unge. Jeg har sett unger stikke hunder med nåler, og hunden har forsvart seg, hadde jeg ikke sett og hadde dette på video (overvåkningskamera) hadde hunden blitt avlived.
Så, kan vi overføre dette til fotball, hockey, tennis etc..... ????

Når alt kommer til slutt, så er det kun 1 du kan ha troa på, og det er deg selv. Uansett situasjon.
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Siden ingen nevner det, eller tenker på det.
Så er det en ting som er 95% sikkert er Kroppsspråk.
Ingen av oss som ser likheter her? Uansett 2 eller 4 beinte
post liked by: Pwint, RedTrafford, Ryder, Pink Final, Can2
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Cola2 wrote: 13 Aug 2022, 02:24 Jeg har droppet alt - Netflix og MUFC fra GB er det eneste + NRK jeg har
Høres fornuftig ut, absolutt. Og jeg blir litt ekstra glad hver gang noen nekter å hoppe på den pengegaloppen, når prisene har blitt så avsindig dyre. Selv har jeg bare Netflix og Prime, så det er knappe 200/mnd. Det tåler jeg. HBO også, men det er gratis på en måte, siden det ligger inne med poengsystem. Så får det heller være så som så med fotballen og annen idrett.
post liked by: Can2, Cola2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3804
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16322
Liker mottatt: 10526

Mye kos i en hund også@Cola2
Har selv en Dvergschnauzer ca 8 mnd gammel.
Når vi ser kamp sammen, så er han i det minste like glad uansett hvor ille vi måtte spille😉🐶
post liked by: Can2, Cola2

Mr H
Posts: 455
Joined: 16 Mar 2022, 15:18
Liker gitt: 108
Liker mottatt: 1347

Er det noen her som har klart å avslutte abonnementet sitt på mutv? Jeg er inne på nettsiden og går inn på settings > my profile > manage mutv subscribtion. Der henvises jeg til settings igjen. Med andre ord sitter jeg fast i en evig loop.
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Fantastisk selskap i hund. Skjønner veldig godt prioriteringene der, @Cola2. Hadde gjort akkurat det samme hvis min hund hadde vært i samme situasjon som din. De er så fine og morsomme å ha. Tror det er likedan med deg som med flere av oss; hvis man har hatt dyr mesteparten av livet er det vanskelig å tenke seg et liv uten dem. Skal si Uno Uzi er både smart og "for seg"! Ganske imponerende å finne alle de løsningene han gjør - men som du sier, han har vel fått litt opplæring... :-|

Jeg hadde ikke fått med meg at Viaplay var på linjær tv. Det var lite og dårlig info rundt dette fra dem. Så jeg abonnerte på Strim, heldigvis uten bindingstid - har allerede sagt det opp. Selv i områder med 4 G/wifi var det stadige brudd og hakking i overføringen hos meg forrige kamp, som jeg uansett ikke fikk sett hele av. Jeg gikk derfor til syvende og sist for linjær TV PL. Det er liksom det nivået jeg skjønner meg på.
post liked by: RedTrafford, Cola2
Kong Eric Cantona
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

RedTrafford wrote: 13 Aug 2022, 14:11 Mye kos i en hund også@Cola2
Har selv en Dvergschnauzer ca 8 mnd gammel.
Når vi ser kamp sammen, så er han i det minste like glad uansett hvor ille vi måtte spille😉🐶
:D Det er kjekt med dem, ja!

Tror egentlig hunden min er helt fornøyd når United ikke gjør det så bra, da er jeg veldig stille. Jeg "Bråker mer" ved store sjanser og mål. 8-)
post liked by: RedTrafford, Cola2
Kong Eric Cantona
Post Reply