Dokumentar om Premier League på 90-tallet

Sett noe kult? Eller hørt noe bra?

Deleted User 402

Bortsett fra litt småknuffing og skjellord og en og annen knyttneve så jeg lite bråk den tiden jeg bodde der borte. Toppen kom vel sånn ca på midten av 80-tallet? Kanskje litt senere? Hva mener du@Pink Final ?

Det ene unntaket jeg opplevde gikk utover meg. Fikk meg en liten omgang utenfor Upton Park etter siste seriekamp i 94/95 sesongen. Flott dag....tapte ligagullet på målstreken og fikk juling. Var dum nok til å prøve å snakke fornuft til en gjeng som plaget og dyttet ei jente med United-trøye og da fikk jeg gjengen over meg. Fine greier.
post liked by: Pancho P, Buchan, Pink Final
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

@Jan Anders Du var uansett den moralske vinnaren den dagen😁
post liked by: Buchan, Pink Final, Cola2
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 402

@Pancho P Joda, vi får si det slik:-) Følte meg mest svimmel, sur og dum! Ikke var det mye sympati å få på bussen tilbake til Manchester heller....dro med den harde kjerne. De flirte godt av denne tåpelige nordmannen, ga meg litt papir til å tørke blod og lurte mest på hvor mange slag og spark jeg hadde fått inn(trolig ingen..). De fleste av de hadde jo opplevd "the glory days" når det gjelder fotballvold og syntes dette var en humoristisk bagatell, tror jeg.
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8244

Jan Anders wrote: 19 Oct 2021, 18:50 @Pancho P Joda, vi får si det slik:-) Følte meg mest svimmel, sur og dum! Ikke var det mye sympati å få på bussen tilbake til Manchester heller....dro med den harde kjerne. De flirte godt av denne tåpelige nordmannen, ga meg litt papir til å tørke blod og lurte mest på hvor mange slag og spark jeg hadde fått inn(trolig ingen..). De fleste av de hadde jo opplevd "the glory days" når det gjelder fotballvold og syntes dette var en humoristisk bagatell, tror jeg.
😂😂😂
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16748

Jan Anders wrote:19 Oct 2021, 18:32 Toppen kom vel sånn ca på midten av 80-tallet? Kanskje litt senere? Hva mener du@Pink Final ?
Vet ikke om jeg har mer kunnskap om dette, men det ble vel mer organisert i ‘firmaer’ utover 1980 tallet.
Sesongen 1984/85 hadde de fleste og mest kjente episodene.
Luton - Millwall qf i FA cupen der Millwall fansen gikk berserk.
Begge sf i FA cupen mellom United og Liverpool.
Birmingham - Leeds på siste spilledag der én ung gutt mistet livet.
Brannen på Valley Parade i Bradford, selv om det ikke var hooligan relatert.
Og selvsagt Heysel.
Pluss flere episoder mellom United og West Ham på 80 tallet.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
Post Reply