TV2 Sport/TV2 Sumo

Sett noe kult? Eller hørt noe bra?

Deleted User 108

Det har ihvertfall blitt for mye fjas på visse her inne for meg @Pink Final så takk for meg og kos dere videre her inne. Jeg har på meg mine røde briller så da har jeg ikke noe her å gjøre. Lykke til med resten av sesongen til dere som ønsker Manchester United alt godt og takk for meg🔴
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Pancho P, Buchan

Vidar Dale Fjeld

messilingard wrote: 23 Jan 2022, 19:46
Vidar Dale Fjeld wrote: 23 Jan 2022, 19:20 Jeg synes en skal sparke alle gjester/programledere som ikke holder med Manchester United...og klart, en burde rost Manchester United opp i skyen...de har jo vist klasse de siste 9-10årene...gud hjelpe meg for et nivå.
Er du sikker på at du er en Unitedsupporter? Ikke sånn for å hevde at du er noe annet, men hva du skriver her inne gir et annet inntrykk.
Så om du ikke hyller alle konspirasjonsteorier mot Manchester United i studio så er du ikke supporter...jøss, kvalitet der du.
User avatar

messilingard
Moderator
Posts: 4326
Joined: 10 Aug 2018, 14:32
Liker gitt: 2715
Liker mottatt: 8988

@Vidar Dale Fjeld
Hvis du gidder å bruke de 3 sekundene det tar å lese hva jeg faktisk skrev så ser du at jeg ikke har kommet med den påstanden.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Buchan
LoveUnitedHateGlazers

Deleted User 429

Ryder wrote:23 Jan 2022, 20:04 Det var vel Aleksander Schau som sa det - i løpet av sin tid i PL-studio ble han anklaget av fans fra absolutt alle lag i PL for å ha en agenda mot dem.


Vanligvis ville jo dette vært et tegn på at man holder seg nøytral, men i Schau's tilfelle så var det jo sant: agendaen hans var å gjenopplive den steindøde komikerkarrieren sin ved å prøve å sparke i alle retninger. Problemet var at han var nesten like lite morsom i fotballstudio som han var som komiker.
post liked by: Pink Final, Buchan
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Ja ja, greit det. Men Wikestad har vel vært inne på noe av det samme.
Reaksjonene fra fans er forståelige og naturlige. Men å se på oss som sannhetsvitner og gode dommere på «objektivitet» er vel å dra det langt.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Buchan, Blodfink
User avatar

Buchan
Donor
Posts: 2010
Joined: 08 Aug 2018, 21:54
Liker gitt: 7288
Liker mottatt: 4157

Har ikke peiling på hva Aleksander Schou sa.
Men når man betaler i dyre dommer for dette, så må man kunne forlange en viss kvalitet. Dette gjelder jo ikke bare for oss United supportere.
Men Thorstvedt sin rant over Ronaldo etter Brentford kampen, som han ikke klarte å stoppe var direkte pinlig synes jeg. Du se hvor utilpass Morley følte seg i studio da, og han er heller ikke redd for å si i fra.
Men Thorstvedt fikk jo heia rop fra Twitter fra Langli da.
Dette blir for useriøst for meg, enten det er Ronaldo eller en annen. De skal levere et produkt, og ikke et slikt vræl.
post liked by: Pink Final, Pancho P, Cola2

Deleted User 430

Siden diskusjonen allerede har sklidd ut..

Det jeg slet mest med da jeg måtte se på TV2 var behovet for å snakke om alt med store bokstaver. Alt var himmel eller helvete, alt ettersom formen til lagene, spillestil, manager osv.
Det vi i dag kaller click bate, bare i verbal versjon. Om det var et forsøk på å skape entusiasme og stemning i studio ut til folket, eller om de ikke hadde fått med seg at nordmenn allerede syns PL var stas og dermed prøvde å selge et fantastisk produkt med overdreven språkbruk, vet jeg ikke, men slitsomt og usaklig ble det ihvertfall i mine øyne.

Ble også ganske slitsomt da det begynte å komme ut hvem som var der respektives favorittlag. Alle hadde jo visst i mange år at Alsaker var Liverpool og Thorstvedt var Tottenham, men det var en periode hvor Alsaker kommenterte Liverpool-kamper mer negativt enn jeg noen sinne ville klart. 😁 Thorstvedt skulle hylle alt Arsenal gjorde og utropte de vel til ligavinner i november en sesong, siden de spilte så offensiv fotball og sist jeg sjekket er det en stund siden Arsenal løftet det trofeet over hodet😂

Det sagt så likte jeg heller ikke at det er supportere i studio. Kult med tidigere spillere og dommere på besøk, men supportere klarer jeg meg uten.
Derfor priser jeg meg lykkelig over muligheten engelske kanaler har når det gjelder studio-sendinger. 1 tidigere spiller fra hvert lag som skal spille. Skaper jevn balanse og naturlig god/"dårlig" stemning, men med faglig innhold.
Skal de først ha supportere så burde det balanseres bra mellom alle lag. Ikke kun til enkelte lag og kamper, er nå min mening..
post liked by: Belfastboy, Pink Final, Pancho P, Buchan, Cola2
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

jeg synes denne tråden bør fjernes jeg :hah:
LUHG!

Otac
Donor
Posts: 956
Joined: 24 Sep 2020, 12:46
Liker gitt: 382
Liker mottatt: 658

Buchan wrote: 23 Jan 2022, 20:47 Men Thorstvedt sin rant over Ronaldo etter Brentford kampen, som han ikke klarte å stoppe var direkte pinlig synes jeg.
Du skal ikkje sjå vekk ifra at den gjennomsnittelege United supporteren ikkje heilt klarer å holde seg objektiv angåande tema heller 😅
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7393
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26242
Liker mottatt: 16756

Steinar Stenseth wrote:23 Jan 2022, 21:04 Skal de først ha supportere så burde det balanseres bra mellom alle lag. Ikke kun til enkelte lag og kamper, er nå min mening..
For å være med på bidraget av å dra dette inn mot Tv2 igjen.
Enig, ideelt sett burde det vært slik.
Må jo være kjipt for supportere av lag som Crystal Palace og Burnley at de aldri har kjendis fans i studio.

Vi United fans kan ikke klage ifht til supportere av Brighton, Burnley osv.
Men vi er den nest største 😥 supporter gruppen i Norge.
Vi betaler kr altformye,- i måneden for dette.
Da hadde det vært artig med en United fan i studio, og helst ikke en Liverpool fan til å kommentere matchene våre.
Godt mulig det er lavt nivå å mene.
Men jeg synes faktisk det er et tema der supporterklubben kunne lagt litt press på Tv2.
Tror ikke Liverpool supporterne hadde sittet med henda i fanget å vært likegyldige om det var motsatt.
post liked by: Buchan, Pancho P, Cola2
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2518
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12979
Liker mottatt: 8257

Eg vil minne folk på at dette er eit supportarforum og ikkje faktisk.no. Det er ikkje heilt uvanleg at supportarar er partiske og gjerne tolkar dommaravgjersler og omdiskuterte situasjonar ut frå kva lag ein held med. Kvifor skal vi (United-) supportarar vere så objektive?

Aleksander Schau sa ein gong at United-fans kanskje ikkje var dei mest fanatiske, men at dei var mykje meir balanserte og fornuftige å diskutere fotball med enn Liverpool-supportarane. Han fekk eit skred av hatmeldingar frå Pool-fansen. Einar Tørnquist har fått det same når han har kødda med scousarane.

Tru ikkje for eit øyeblikk at vi United-supportarar er meir subjektive enn andre. Eg kunne ønske at vi av og til kunne slå oss meir på brystet.

PS. Sorry at eg drog det tilbake til supportarkultur...
post liked by: Pink Final, Buchan, messilingard, Pangaea, Cola2
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Topic author
Blodfink
Donor
Posts: 14251
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22227
Liker mottatt: 18075

Pancho P wrote:23 Jan 2022, 21:36 og ikkje faktisk.no
"Fakta"-sjekkerne som "faktasjekker " sine egne arbeidsgivere, velger supportere 7 dager i uka over den gjengen :hah:
LUHG!

Deleted User 480

Selvfølgelig er vi ikke objektive og nøytrale. Selvfølgelig er vi FARGET her inne. Helt enig med dere som sier at vi også skal være det!
post liked by: Pink Final, Pancho P, Buchan, Cola2
User avatar

Ryder
Posts: 4548
Joined: 03 Jun 2019, 09:59
Liker gitt: 2471
Liker mottatt: 10100

Sukk, skjønner at vi snakker forbi hverandre her.
Ja, det er HELT FINT at supportere ikke er objektive. Sånn skal det være. Ok?

Det jeg ikke har sansen for, er at man prøver å diskreditere andre i lys av dette, som f.eks å antyde at noen suger i jobben sin fordi de ikke er enige med vårt supporterstandpunkt.
post liked by: Blodfink

Deleted User 480

For min del handler det ikke om at Øyvind Alsaker er enig eller ikke i vårt supporter-standpunkt. Det handler om at han omtaler situasjon A vesenforskjellig om det United eller et annet lag som skaper den.
post liked by: Pink Final, messilingard, Buchan, Pancho P, Cola2, RedTrafford
Post Reply