Streamemuligheter

Sett noe kult? Eller hørt noe bra?
Post Reply

Topic author
bjornahe@hotmail.no
Posts: 1
Joined: 04 Aug 2019, 14:49

Hei alle sammen!
Er helt ny her og lest igjennom ganske mye her i forumet i håp om å finne det jeg lurte på. Jeg har nå i noen sesonger sett PL på tv2 premium eller tv2 sumo, noe jeg kjenner jeg er ganske lei av. Ønsker å se så mye av det laget jeg heier på ( som er Man united ) og riktignok er det blitt mer av det på nevnte plattformer etter OGS har blitt manager.
Så da blir spørsmålet: finnes det noen plattform det går å streame fra som sender alle Man united kampene? Jeg er villig til å betale for det, så noen lumske streaming kanaler trenger jeg ikke. Tenkte litt på sky sports, men ser ikke ut som at de sender utenfor UK. Gi meg noen hint så blir jeg veldig gald for det ⚽️⚽️

Billy
Billy
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

I Norge er det ikke andre muligheter enn TV2 dessverre.

Linker til ulovlig streaming vil føre til utestengelse. Bare så det er sagt.
User avatar

Torquemada
Posts: 1343
Joined: 23 Dec 2018, 13:24
Liker gitt: 345
Liker mottatt: 1577

Hvis du ordner deg med en skikkelig VPN-løsning, så er det trolig mulig å streame fra engelske tilbydere.
User avatar

salford
Posts: 1
Joined: 15 Oct 2020, 10:38

Lurer egentlig på hva som er ulovlig streaming? Regelverket er veldig uklart, og der finnes tilbydere av kanaler på mange seriøse utenlandske nettbutikker. Vet jo at rettigheter er forbeholdt de som kjøper den, men noe tvetydig er det likevel. Synes ihvertfall appen airing på android plattformen er bra, med muligheter for å se BBC og ITV kanalene. Denne kan også brukes med Chromecast, og virker å være tillat.
User avatar

RaoulDuke
Grunnlegger
Posts: 924
Joined: 28 Jul 2018, 13:29
Liker gitt: 118
Liker mottatt: 773

@bjornahe@hotmail.no Vil du at jeg skal byttet nicket ditt? Vil absolutt ikke anbefale å bruke din e-postadresse som nick.
User avatar

offside
Posts: 1305
Joined: 25 Feb 2019, 20:55
Liker gitt: 581
Liker mottatt: 1250

Det er vel ikke helt lovlig å reklamere for streaming forståelig nok. TV2 og andre er faktisk hissige på dette.
Når det gjelder streaming fra andre land, så bør man jo undersøke det. Sånn teknisk sett er det vel ikke helt lov? Eller det er vel det svaret du vil få, men på den andre siden kan vel ingen nekte deg å få inn tv kanaler fra utlandet så lenge det betales for.
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Streaming er jo strengt tatt bare en teknologi, eller et samlebegrep for en teknologi. Netflix or jo også streaming. Og Sumo, vertfall når man ser på PCen og ikke via TV. Så finnes det et utall med ulovlige streamingsider, men det er jo en annen sak.

En av de frustrerende tingene med å følge fotball nå til dags, spesielt sammenlignet med de gode gamle dagene når jeg kunne skru på NRK og få inn PL-fotball, er at det er så sabla vanskelig å få sett kamper. Og det blir ofte spinndyrt. Det er faktisk ofte jeg har endt opp med å "se" fotball via tekstoppdateringer (fx United.no og flashscore). Triste greier.

Ikke særlig bedre for de som bor i UK heller. Dyre pakker, og nå har de også begynt med pay-per-view. Det var faktisk en del protester pga at dette ble brukt i Newcstle - United kampen.15 pund skulle de ha -- for én kamp.
Post Reply