TV2 Sport/TV2 Sumo

Sett noe kult? Eller hørt noe bra?
Brukeravatar

Elkey
Emner: 14
Vært fan siden: 1996
Liker gitt: 276
Liker mottatt: 283

Når års-abonnementet mitt skulle fornyes 5. desember, så valgte jeg å stoppe det. Prisene har irritert meg lenge, og siste prisjustering tippet det hele over smertegrensen. Var heldig nok til å se West Ham-kampen før TV2 valgte å sperre meg (fikk ikke sette reaksjoner og postmatch-intervjuer...).

Men kan ikke si noe om hvordan appen har blitt - dessverre. Når oppdaterte de? Hvis det er før 5. desember, så har de hatt et greit grensesnitt, som har fungert godt for min del.
Brukeravatar

Ryder
Emner: 1
Sted: Trondheim
Vært fan siden: 1981
Liker gitt: 29
Liker mottatt: 370

Har ikke lagt merke til at det er blitt endret. Sa opp TV2 Premium på tv i høst etter prisøkningen (700 kroner i måneden kun for PL er koko), men har beholdt Sumo-abonnementet.
Innlegget er likt av: Blodfink
Brukeravatar

Torquemada
Emner: 18
Sted: 227 km fra Norges midtpunkt
Vært fan siden: 1978
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 497

Dette begynner å bli alt for dyrt. Jeg står mellom valget å kutte fotball på skjerm hjemme, eller å benytte meg av tvilsom løsning via VPN.
Innlegget er likt av: Steinar Stenseth
Brukeravatar

messilingard
Emner: 21
Vært fan siden: 1995
Liker gitt: 177
Liker mottatt: 954

Har et årsabbonement på TV2Play frem til 21. september. Etter det vil jeg heller gå over til en IPTV-løsning. Sitter å undersøker litt rundt det nå. Dette er jo selvsagt ikke helt lovlig, så kommer ikke til å gi noen tips eller linker til hva jeg ender opp med. Folk får nesten finne litt ut av selv hva de ønsker. Prismessig snakker vi noen tusen i forskjell i året, så rent økonomisk er det endel å spare.

Er jo litt trist at det ender slik, skulle mye heller støttet en norsk bedrift, men når prisene presses opp over smertegrensen for hva jeg er villig til å bruke så får både TV2 og PL ta konsekvensen av det. Tviler på at jeg sitter alene i den båten.

Eventuelt får jeg heller ta turen til en lokal pub et par ganger ekstra i løpet av sesongen, sparer noen tusenlapper i løpet av året så da får jeg heller støtte de.
Innlegget er likt av: Steinar Stenseth, Blodfink, Torquemada
Støtt MUST
LoveUnitedHateGlazers
Brukeravatar

Torquemada
Emner: 18
Sted: 227 km fra Norges midtpunkt
Vært fan siden: 1978
Liker gitt: 105
Liker mottatt: 497

Jeg hadde IPTV for noen år siden, og det fungerte helt fint så lenge det varte. Eneste problemet var at det var alt for mange kanaler å velge mellom, slik at jeg måtte leite litt for å finne kanal som viste kamp som jeg var ute etter.

Jeg vurderte å kjøpe en dedikert IPTV-boks til noen hundrelapper, men endte opp med å installere Kodi på mobilen og på Mac'en. Å ha denne på mobilen var helt suverent.
Innlegget er likt av: Steinar Stenseth
Brukeravatar

Steinar Stenseth
Emner: 1
Vært fan siden: 1991
Liker gitt: 461
Liker mottatt: 502

Torquemada skrev: 15 jul 2021, 20:02 Eneste problemet var at det var alt for mange kanaler å velge mellom, slik at jeg måtte leite litt for å finne kanal som viste kamp som jeg var ute etter.
Lite tips ang dette er å laste ned "live sports tv"-appen. Full oversikt over hvilke kanaler rundt omkring i verden som sender de spesifikke kampene/begivenhetene til enhver tid.
Innlegget er likt av: Blodfink
Svar