Hei, hvem er du? Introduser deg selv

Alt som ikke passer andre steder.

JørgenT
ronoD
Posts: 541
Joined: 01 Jun 2021, 06:56
Liker gitt: 689
Liker mottatt: 938

offside wrote: 01 Jun 2021, 08:58

Valget sto vel mellom Newcastle og Manchester United.
Det ble så klart United!
Nokon ville vel hevde at det ville vore "United" uansett då :D?
RaoulDuke wrote: 02 Jun 2021, 00:09
offside wrote: 01 Jun 2021, 08:58 Ellers gøy at det sto at eg skulle skrive FULLT namn på den første målskoraren i CL finala 99, men fekk feil på "Edward Paul Sheringham"
Haha oookay. Her må jeg gjøre en endring ser jeg.

Velkommen til forumet!
Mange takk!
post liked by: offside, Pink Final
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Jørgen T wrote: 01 Jun 2021, 08:58 Må vel først byrje med å seie at eg har vore og er lesar av United dot no og derav fått nyss i at dette foraet eksisterer med m.a. PinkFinal i spissen som har nemnt "Unitedforum".
Hyggelig å høre.
Velkommen til forumet.
Jeg driver med ‘snikreklame’ på United.no.
Kanskje litt dårlig gjort mot dem, men synes det komm feltet deres er så håpløst.

Selv har jeg holdt en ganske anonym profil.
Bittelitt kan jeg jo røpe 😄.
Er femtifireårig trebarns far og gift med hun jeg så USA VM 1994 med.
Holdt med Manchester United siden 1975.
Har vært medlem i supporterklubben nesten fra starten.

Var på kamp første gang i 1985/86 sesongen.
Det har vært gøy med United, både i med og motgang.
post liked by: Belfastboy, JørgenT
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Crap-A-Lot
Posts: 201
Joined: 30 Jan 2021, 02:39
Liker gitt: 17
Liker mottatt: 15

Pink Final wrote: 04 Jun 2021, 07:33
Jørgen T wrote: 01 Jun 2021, 08:58 Må vel først byrje med å seie at eg har vore og er lesar av United dot no og derav fått nyss i at dette foraet eksisterer med m.a. PinkFinal i spissen som har nemnt "Unitedforum".
Hyggelig å høre.
Velkommen til forumet.
Jeg driver med ‘snikreklame’ på United.no.
Kanskje litt dårlig gjort mot dem, men synes det komm feltet deres er så håpløst.
Har vært medlem der nesten fra starten.

Selv har jeg holdt en ganske anonym profil.
Bittelitt kan jeg jo røpe 😄.
Er femtifireårig trebarns far og gift med hun jeg så USA VM 1994 med.
Holdt med Manchester United siden 1975.
Var på kamp første gang i 1985/86 sesongen.
Det har vært gøy med United, både i med og motgang.
Er du 54 ? Ok. Trodde du var i 60 års jeg. Men ok da vet jeg det :)
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Sir Crap-A-Lot wrote: 04 Jun 2021, 07:56 Er du 54 ? Ok. Trodde du var i 60 års jeg. Men ok da vet jeg det :)
Nyttig info både for deg og meg 😄.
Hehe, er jo et kompliment fra deg at du synes jeg framstår mer voksen.
Eller var det ikke det du mente? 😉

Av øvrig info kan jeg legge til at jeg synes det er vanskelig å forstå United supportere som kritiserer egen klubb og egne spillere på tynt grunnlag ☺️
post liked by: Belfastboy
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Sir Crap-A-Lot
Posts: 201
Joined: 30 Jan 2021, 02:39
Liker gitt: 17
Liker mottatt: 15

Pink Final wrote: 04 Jun 2021, 07:59
Sir Crap-A-Lot wrote: 04 Jun 2021, 07:56 Er du 54 ? Ok. Trodde du var i 60 års jeg. Men ok da vet jeg det :)
Nyttig info både for deg og meg 😄.
Hehe, er jo et kompliment fra deg at du synes jeg framstår mer voksen.
Eller var det ikke det du mente? 😉

Av øvrig info kan jeg legge til at jeg synes det er vanskelig å forstå United supportere som kritiserer egen klubb og egne spillere på tynt grunnlag ☺️
Hehe du assa, du er flink med sånne stikk ;)

Neida dette var ikke noe negativt den andre veien. Er bare at du skriver så mye om gamledager og har vært fan så lenge, da trodde jeg at du var i 60 åra utifra det. Så var bare det.

Ja og jeg skjønner meg ikke på United Supportere som skal forsvare spilere som er for dårlige uansett hvor dårlige dem har vært.

Er sånn med alle ligaer Pink. Er bare noe man må akseptere. Selvsagt kan man ordlegge seg på en penere måte en enkelte spyr ut av seg, er enig at enkelte skriver for hardt og for stygt.

Ellers synes jeg jo at de fleste klarer å diskutere saklig med hverandre. Både her og inne på united.no
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Var ikke vondt ment, bare litt erting tilbake.
Men nå sporer vi av her.

Send meg heller en PM.
😊
post liked by: Sir Crap-A-Lot
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000

Deleted User 402

48 år. Har vært fan siden 1977. De to første kampene jeg husker er WBA 1978 og det sure tapet mot Arsenal i FA-cup finalen i 79. Ble tidlig krøket i nedturer:-)
Første gang på OT i 1989. Bodde to år i England på midten av 90-tallet og fulgte United tett. Et privilegium!
post liked by: Belfastboy
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Det var vel strengt tatt Bayern som scoret først :P

Deleted User 480

Hei!
Jeg er en 54 år gammel mann. (samme som Pink Final ser jeg. Fikk også vekket nysgjerrighet fra hans omtaler av dette forumet. Takk for tips!) Bosatt i Viken med samboer samt hund og katt.

Vært fan siden 1982. Vært på Old Trafford 5 ganger. To på 90'-tallet (Så blant annet Solskjær score mot Chelsea i -97). -Og tre ganger 2017-2019.

Favorittspillere tidligere har vært Robson, Coppell, Giggs og ingen over ingen ved siden; Eric Cantona. -Nå er det mer "hele laget" - kanskje med en liten forkjærlighet for Bruno Fernandes. (Mener det skjedde en veldig positiv forandring med hans inntreden.)
post liked by: Cola2, Pink Final, Pancho P, Otac, Belfastboy, Blodfink, Bigbear
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Canto wrote:11 Oct 2021, 04:46 Jeg er en 54 år gammel mann. (samme som Pink Final ser jeg. Fikk også vekket nysgjerrighet fra hans omtaler av dette forumet. Takk for tips!)
I din beste alder du også 😁
Velkommen til forumet, herlig at vi blir flere medlemmer her.
post liked by: Pancho P, Cola2, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Velkommen til forumet @Canto !
post liked by: Pink Final, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Pink Final wrote: 11 Oct 2021, 05:38
Canto wrote:11 Oct 2021, 04:46 Jeg er en 54 år gammel mann. (samme som Pink Final ser jeg. Fikk også vekket nysgjerrighet fra hans omtaler av dette forumet. Takk for tips!)
I din beste alder du også 😁
Velkommen til forumet, herlig at vi blir flere medlemmer her.
Bra å få inn noen yngre medlemmer her :hah: ;-) så velkommen Canto
post liked by: Pink Final, Belfastboy, Blodfink
User avatar

PAK
Donor
Posts: 82
Joined: 24 Oct 2021, 19:20
Liker gitt: 239
Liker mottatt: 154

Hei.

Ble kjent med forumet gjennom viderelink på United.no. Er 33 år bosatt på Lillehammer med samboer og 2 barn. For øyeblikket er jeg i pappaperm, så har mye spare time i sovebolkene til å henge på forum 😄 Ellers jobber jeg til daglig med prosjektstyring og veg- og arealplanlegging for et Lillehammer basert selskap. Utover dette har jeg hele livet vært aktiv med fotball og langrenn i barne og ungdomsalder, samt videre med landeveissykling og Ironman triathlon i voksen alder. Med idrettsbakgrunnen følger også et konkurranseinstinkt som nok delvis former meg som supporter :-)

Første møte med Manchester United var en Peter Schmeichel drakt jeg fikk i 1995. Umiddelbart var jeg frelst og det tok ikke lang tid før gutterommet var overfylt av midtside plakater fra bladet Goal. Et annet minne jeg husker godt er da jeg leste på NRK tekst TV at Manchester United hadde kjøpt RONALDO. Skuffelsen var stor da jeg etterhvert fant ut at det ikke var den smålubbne spissen fra Brasil - forøvring med en av fotballhistoriens styggeste sveiser - men skuffelsen ble raskt snudd til euforisk glede over å ha fått den nye Ronaldo 😄

Ett annet sterkt minne er selvfølgelig da jeg satt bak målet når Rooney scoret det som er kåret til tidenes PL mål.
Last edited by PAK on 26 Oct 2021, 20:40, edited 1 time in total.
post liked by: Pancho P, Belfastboy, Pwint, Buchan, RaoulDuke, Blodfink, Pink Final, Cola2

Deleted User 480

Velkommen @PAK ! Hyggelig. Jeg er ganske fersk her selv, men har erfart at det er et veldig bra forum!
post liked by: PAK, Pancho P, Belfastboy, Buchan, Pink Final, Cola2, Blodfink
User avatar

Pwint
Donor
Posts: 2592
Joined: 16 Oct 2021, 09:39
Liker gitt: 11858
Liker mottatt: 7615

Hei! 48 år fra Bergen. Min interesse for United begynte da jeg som liten fikk en United drakt av morfaren min. Siden da var det klubben min, selv om fotballinteressen ikke alltid var like sterk i oppveksten.
Last edited by Pwint on 05 Feb 2022, 13:50, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, PAK, Cola2, Blodfink
“I don’t play against a particular team. I play against the idea of losing.”
— Eric Cantona
Post Reply