Hei, hvem er du? Introduser deg selv

Alt som ikke passer andre steder.

Bigbear
Posts: 1
Joined: 27 Oct 2021, 01:16
Liker gitt: 2
Liker mottatt: 8

Hei,
Jeg heter Bjørn, og selv om jeg har vært United-supporter siden 1968 (George Best vettu) er jeg ny på dette forumet.
Det har vært oppturer og nedturer på veien, med nedrykket i 1974 som det desiderte bunnpunkt. Selv etter managere som O'Farrell, Tommy D, Sexton og Atkinson var det ikke så lett å overta for Sir Alex. Han behøvde også noen år på å få til noe. Når man ser på hva som har skjedd siden 2013 synes jeg det er på sin plass å være litt tålmodig. Ingen var mere nedfor og forbanna enn meg søndag ettermiddag. Var klar til å forlate hele driten 🙈 Men som i 1974 kommer det dager etter dette. Søndagen svei som bare faen, men det er ny kamp til helga og da får vi håpe Spurs får lide 😀
For øvrig synes jeg Ole hadde noe på gang med lagbygging, men det virker som det hele skar seg litt da CR7 ankom......🙄
Med god United-hilsen Bjørn
:down: Dette ble for automatisk redigert inn i posten for å hindre dobbel post.
Ja, ser jeg ble litt ivrig med meninger og sånn. Skulle vel egentlig presentere meg selv i denne tråden 😀
Er altså ca 63 år gammel og bor i Hommelvik, ca 2 mil øst for Trondheim. Har vært United-tilhenger i ca 53 år da.
Hilsen ca Bjørn
post liked by: Buchan, Pink Final, Belfastboy, Pancho P, PAK, Blodfink, Cola2, Can2

Deleted User 108

Velkommen @Bigbear
Vi trenger alltid flere trøndere, også her inne😂
post liked by: Bigbear, Blodfink
User avatar

Shady
Posts: 10
Joined: 25 Oct 2021, 18:28
Liker gitt: 22
Liker mottatt: 28

Hei.
Tenkte at jeg kanskje skulle skrive noen ord her siden det virker som at jeg er i fåtall her som 25-åring og relativt ung i supporteralder også. Ellers så er jeg oppvokst på Oslos østkant hvor jeg vanligvis også bor, men akkurat nå studerer jeg for tiden litt mer øst (forsåvidt mer sør også) for Norge.
Hvordan jeg ble fan er egentlig veldig lite spennende og tilfeldig. Det var et eller annet tidspunkt rundt 2006, jeg gikk på barneskolen og levde som et hvilket som helst annet barn på min alder, men jeg så ikke på fotball på TVen og hadde dermed lite peiling på hva som foregikk. Det gikk mye i Chelsea og Arsenal blant de andre på skolen på den tiden da begge de to lagene som kjent hadde levert sølvtøy de siste par sesongene og jeg ble pushet i den retningen av venner i klassen min. Men tilfeldighetene skulle ha det til at storebroren min var (og er) United-supporter og han kunne ikke tillate at det skulle være snakk om noen andre lag under samme tak. Og sånn ble jeg United-supporter på et veldig bra tidspunkt med 3 seriegull på rappen rett etter det. Dermed så ble jeg naturlig nok ganske bortskjemt som supporter.
post liked by: Pancho P, JørgenT, PAK, Cola2, Pink Final, Belfastboy, Blodfink
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Velkommen til forumet, @Shady! Du var kanskje bortskjemt tidlegare, men du har ikkje vore dét dei siste åra😉
post liked by: Shady, JørgenT, Cola2, Pink Final, Blodfink
It's Squeaky Bum Time!
User avatar

Shady
Posts: 10
Joined: 25 Oct 2021, 18:28
Liker gitt: 22
Liker mottatt: 28

Pancho P wrote: 27 Oct 2021, 15:54 Velkommen til forumet, @Shady! Du var kanskje bortskjemt tidlegare, men du har ikkje vore dét dei siste åra😉
Hehe, nei jeg fikk meg en ganske tung realitetssjekk for noen år siden ja! Rakk heldigvis å bli ferdig med barne- og ungdomsskolen før den tid :P Lillebror er derimot ikke like heldig, men vi får trøste oss med at det bygger karakter som det så fint sies i fotballverdenen.
post liked by: Pancho P, Cola2, Pink Final, Blodfink
User avatar

Pangaea
Posts: 2676
Joined: 07 Jul 2020, 03:51
Liker gitt: 3806
Liker mottatt: 4789

Har ikke vært her på ganske lenge nå, har prøvd å resette passordet ørten ganger, men det har likevel bare blitt kluss når jeg skal logge inn igjen. Men nå gikk det endelig!

Flott å se noen nye "ansikter" her.

Jeg er ikke like erfaren som noen av dere andre, men har jo fulgt klubben i ganske nøyaktig 30 år, så det har jo blitt noen skuffelser og oppturer. Heldigvis stort sett det siste, inntil Sir Alex ga seg.
post liked by: Pink Final, PAK, Shady, Cola2, Pwint, Blodfink

njha
Posts: 35
Joined: 28 Jul 2020, 15:46
Liker gitt: 15
Liker mottatt: 10

Hallaiz!
Jeg er i fra ei lita bygd på Sørlandet og ble United supporter rundt 2004/05 da jeg hadde et par nabo gutter som var et par år eldre en meg, der vi spilte fotball på et gjørmete og slitt storfe beite etterfulgt med United VHS filmer fra 90/2000 tallet dag inn og dag ut. Vi hadde ikke tilgang på PL kamper på TV men fikk sett noen CL kamper i den tiden. Slik fikk de meg hekta på United og etter det har det kun vært Manchester United i blodårene.

Oppretta konto her for ett års tid siden uten at jeg har vært aktiv her frem til nå. Har vært en del på United.no og har funnet ut at denne platformen gir meg mer da det er mye negativitet og drittslenging i mellom supporterene og enkeltspillere i kommentarfeltet. For meg virker det som at United supportere har blitt splittet, noe som er veldig synd. Men uansett, så virker dette som et kjempe bra forum med interessante poster med mye bra info om klubben og spillere samt fornuftig skriving.
post liked by: Buchan, PAK, Pink Final, Belfastboy, RedTrafford, Blodfink, Cola2
User avatar

RedTrafford
Donor
Posts: 3803
Joined: 13 Mar 2021, 16:00
Liker gitt: 16302
Liker mottatt: 10525

Jeg har vært her på forumet ca halvt år nå, og ikke vært innom denne tråden enda jeg, så da er det vel greit å få gjort det.

Hei :D

Jeg kommer fra gode gamle Østfold. Selvstendig næringsdrivende. Kone og far til 2 barn.
Når forskjellige fritidsaktiviteter skal planlegges, må jeg alltid sjekke i Unitedkalenderen, for kamp går jeg sjelden glipp av.

jeg ble oppmerksom på dette forumet via en tidligere leieboer jeg hadde like før jul i fjor, men opprettet ikke konto før i våres.

Har fulgt United siden litt før midten på 80 tallet, De første store heltene var Robson og Hughes husker jeg.
Alltid vært begeistret for da spillerne virkelig blødde for drakta, eller fortennene sprutet for den slags skyld :D

Jeg er ikke noen stor fan av noen norske klubber, men følger med på resultater. Nå banner jeg sikkert i kirka for noen, men syns jo det er gøy hvis både Sarpsborg 08 og FFk gjør det bra.
MÅ jeg velge heller til Fredrikstad sida.

Sånn da var det gjort :D
Last edited by RedTrafford on 02 Mar 2024, 13:06, edited 1 time in total.
post liked by: Pink Final, Belfastboy, PAK, Pancho P, Buchan, Blodfink, Cola2
User avatar

Blodfink
Donor
Posts: 14245
Joined: 11 Aug 2018, 11:57
Liker gitt: 22207
Liker mottatt: 18044

RedTrafford wrote:05 Nov 2021, 18:37 MÅ jeg velge heller til Fredrikstad sida.
Det var enda godt :hah:
post liked by: RedTrafford
LUHG!

Deleted User 595

Hei :) Jeg er i 30-åra. Opprinnelig fra Nord-Norge.

Ble United-fan (og fotballinteressert) rundt den tiden jeg begynte på barneskolen. Tippekampen sto på i bakgrunnen, og en viss franskmann herjet i sort bortedrakt. Da var det gjort. Begynte tvert på fotball, og ville umiddelbart være keeper siden man hadde mer ansvar da. Peter Schmeichel ble barndomshelten, så til de grader.

Gjennom US-bladet ble jeg interessert i klubbens historie, og fordypte meg i dette gjennom barne- og ungdomsårene. Når internett, og senere YouTube kom, så jeg alt av historisk materiale jeg kom over.

I senere tid har innleggene til @Pink Final på united.no vært en flott del av supporterhverdagen min. Når jeg og fant ut at det fantes et forum, måtte jeg rett inn og si hva jeg mener om en av mine favoritter, Dean Henderson 😅

Angrer ikke på det, og har de siste ukene lest utrolig mange spennende og interessante innlegg her inne. Diskusjonene er saklige, og har et høyt nivå -- uansett om man er enige eller ikke. Hyggelig er det og, ikke minst.

Obligatorisk liste over United-favoritter:
Favorittkeeper: Schmeichel
Beste keeper: van der Sar
Historisk favorittspiller: Keane/Scholes/van Nistelrooy
Historisk beste spiller: Ronaldo
Nåværende favorittspiller: Henderson/Shaw/van de Beek
Nåværende beste spiller: Varane
Last edited by Deleted User 595 on 05 Aug 2022, 13:12, edited 2 times in total.
post liked by: Pink Final, Pangaea, Cola2, RedTrafford, Belfastboy, Blodfink
User avatar

Pink Final
Manchester; football, music, fashion, industry, history
Posts: 7391
Joined: 03 Aug 2018, 21:11
Liker gitt: 26218
Liker mottatt: 16738

Fin post @GBailey.
Og du er en god tilvekst til forumet.
Ser vi har noen få like favorittspillere, ellers ganske ulikt 😃
Men det er noe av sjarmen med fotball.
Man vurderer forskjellig.
Gøy å diskutere, så lenge det foregår saklig - og det gjør det her inne.
Artig at du også liker den historiske biten.
Tilgjengeligheten på historie er noe som skiller ut britisk fotball.
Utrolig hva som er dokumentert og nedskrevet.
post liked by: Cola2, RedTrafford, Belfastboy, Blodfink
Football Pink Final, Manchester’s saturday Pink - 1904-2000
User avatar

Can2
Kongen av understatements
Posts: 878
Joined: 29 Jun 2022, 15:39
Liker gitt: 7700
Liker mottatt: 2546

Hei!

Tar det her i denne tråden. Jeg er nr. 2 utgaven av Canto. Can2...

Jeg er dels flau, dels kjenner på et forumsavn med dere bra folka her -og er egentlig ganske beæret! Det kan nok sees på som litt spesielt å "krype" tilbake på denne måten.

Jeg gikk inn som gjest å leste mange veldig hyggelige og rørende tilbakemeldinger etter min exit. Noen konstruktive og kloke tilbakemeldinger, var det også. Totalt sett fikk de meg til å prøve på nytt. Om det aksepteres så klart!

Som noen av dere var inne på, avskjeden skjedde ganske brått og egentlig i affekt. Skulle absolutt taklet det på en annen måte. Kan godt bare overse ting man er uenig i. Jeg får gjøre som når jeg ser nyheter på TV; å nøye meg med å bjeffe mot skjermen når jeg er uenig. -Og det jeg kan minne meg selv om: et mediedøgn bør inneholde 3/4 United og 1/4 del alt annet. :-| De 3/4 får jeg her og andre United-steder. Jeg kan jo nesten ikke gå inn i en ny sesong uten kamptrådene til Pink Final og Pancho P, og mange andre kloke bidrag fra dere alle. Selv om det er fullt akseptabelt og ha tråder for "alt", kan jeg jo kanskje holde meg til United-stoff primært - eller noe småtteri jeg kan bidra konstruktivt med... ;)
post liked by: Pancho P, Cola2, Schmeichel, Pink Final, Pangaea, Ryder, Buchan, Belfastboy
Kong Eric Cantona
User avatar

Pancho P
Donor
Posts: 2516
Joined: 24 Aug 2021, 20:09
Liker gitt: 12966
Liker mottatt: 8243

Heeeeyyyy!!!! Fantastisk! Velkommen tilbake Canto😁 Håpar du også bidrar med ein kamptråd eller ti. Og no blir det ikkje berre monologar når eg masar om Brann i tide og utide😉
post liked by: Can2, Pink Final, Cola2, Pangaea, Belfastboy
It's Squeaky Bum Time!

Deleted User 595

Velkommen tilbake! Can2 var et godt comeback-nick 😄
post liked by: Pancho P, Can2, Pink Final, Cola2, Pangaea, Belfastboy
User avatar

Cola2
Donor
Posts: 767
Joined: 18 Sep 2021, 04:33
Liker gitt: 5039
Liker mottatt: 1549

Can2 wrote: 29 Jun 2022, 16:02 Det kan nok sees på som litt spesielt å "krype" tilbake på denne måten.
Samme med meg, Cola først, og så klarte jeg heller ikke å la være, dermed ble det Cola2.

Velkommen tilbake
post liked by: Pancho P, Schmeichel, Pink Final, Pangaea, Can2, Belfastboy
Post Reply